Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.29$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Крет Я. В. Рання діагностика і корекція психомоторики дітей з наслідками дитячого церебрального паралічу (ДЦП) та їх інтеграція в сучасне суспільство. — 2007 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
2. |
Крет Я. В. Рання діагностика та корекція психомоторики дітей з аутизмом : монографія. — Запоріжжя, 2007
|
3. |
Зінченко С. М. Особливості спілкування у дітей з аутистичними розладами. — 2007 // Соврем. педиатрия.
|
4. |
Даценко І. Б. Порушення формування особистості за органічним типом у підлітків із мозковою дисфункцією. Причини, механізми розвитку, клініка, абілітація : автореф. дис... д-ра мед. наук : 19.00.04. — Х., 2008
|
5. |
Хворова Г. М. Комплексна психолого-педагогічна технологія корекції розвитку активності дитини з аутизмом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
|
6. |
Скрипник Т. В. Методика дослідження психічних процесів у дошкільників з аутизмом : метод. рек. — К.: Пед. думка, 2008
|
7. |
Омельченко І. М. Особливості формування соціальної перцепції у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2010
|
8. |
Турубарова А. В. Психолого-педагогічні умови розвитку комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08. — О., 2011
|
9. |
Скрипник Т. В. Феноменологія аутизму : монографія. — К.: Фенікс, 2010
|
10. |
Тарнавська Ю. Принципи психолого-педагогічної корекції для дітей з розладами спектра аутизму. — 2010 // Соц. психологія.
|
11. |
Турубарова А. В. Організація психологічного просвітництва у роботі з підлітками з порушеннями опорно-рухового апарату. — 2010 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
12. |
Вісковатова Т. П. Особливості розвитку гри аутичної дитини. — 2006 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
13. |
Турубарова А. В. Особливості ставлення підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату до інших суб'єктів спілкування в системі "підліток - однолітки". — 2010 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
14. |
Турубарова А. В. Ефективність формувального експерименту з розвитку комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
15. |
Кантарьова Н. В. Сучасні підходи в психоаналітичній терапії дітей з аутизмом. — 2009 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
16. |
Скрипник Т. Комунікативні функції дітей з аутизмом. — 2009 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
17. |
Кожина А. М. Детский аутизм: клиническая типология и комплексная терапия // Експерим. і клініч. медицина. - 2007. - № 3.
|
18. |
Душка А. Л. Индивидуально-психологические особенности аутичной личности, как субъекта процесса социализации // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
|
19. |
Висковатова Т. П. Особенности субъектно-объектных отношений в социальном взаимодействии при аномальном развитии // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
|
20. |
Данилова Т. В. Психологічна служба в лікувально-курортних установах для дітей з різними формами церебральних паралічів // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
|
| |