Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.253<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 274
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шишкіна М. П. Головні етапи розвитку та використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
2. |
Ротаєнко П. А. Комп'ютерні технології навчання географії. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
3. |
Мараховський Л. Ф. Комп'ютерні інформаційні технології в навчальному процесі як психолого-педагогічна проблема. — 2001 // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти.
|
4. |
Орлов П. И. Научно-образовательная сеть Харькова: содержание и использование, проблемы и перспективы : Науч.-практ. пособие. — Х., 2000
|
5. |
Кедрович Г. Теория и практика использования компьютерных технологий в общеобразовательных и профессиональных учебных заведениях Польши. — К.: Вища шк., 2001
|
6. |
Тверезовська Н. Проблеми придбання експертних знань. — 2001 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
7. |
Патаракин Е. Д. Электронные агенты обучающих сетевых сообществ. — К., 2002 // Електронні зображення та візуальні мистецтва.
|
8. |
Орлов П. І. Інформаційні системи і технології в управлінні, освіті, бібліотечній справі : Наук.-практ. посіб. — Х.: ТОВ "Прометей-Прес", 2003
|
9. | . — К., 2003. — 262 с.
|
10. |
Гриценко В. И. Информационно-коммуникационные технологии в образовании для всех - в ракурсе проблем общества знаний : Междунар. конф., 29 мая 2006 г., Киев. — К., 2007
|
11. |
Балик Н. Р. Активне навчання з використанням технологій ВЕБ 2.0. — Т.: Навч. кн.-Богдан, 2009
|
12. |
Жадан Ю. О. Аспекти організації навчального процесу на основі інформаційних технологій. — 2007 // Слобожанський наук.-спорт. вісн .
|
13. |
Касьяненко О. Г. Повышение эффективности олимпийского образования, как педагогической деятельности за счет поиска новых форм ее организации. — 2008 // Физ. воспитание студ. творч. специальностей.
|
14. |
Мараховський Л. Ф. Інформаційні технології та парадигма сучасної освіти. — 2004 // Наука та наукознавство.
|
15. |
Cernochova M. Education for young people in network society: questions and challenges for educators, researchers, and politicians, parents' questions. — 2004 // Управляющие системы и машины.
|
16. |
Спирягин М. И. Использование смарт-карт для работы с учебными ресурсами университета. — 2007 // Управляющие системы и машины.
|
17. |
Колос В. В. Концептуальная модель телекоммуникационной информационно-образовательной среды. — 2006 // Управляющие системы и машины.
|
18. |
Жуков И. А. Концепция введения интеллектуальных сетей в инфраструктуру дистанционного образования в Украине. — 2006 // Управляющие системы и машины.
|
19. |
Бабіч В. І. Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб'єктів навчання в існуючих інформаційних освітянських технологіях. — 2006 // Пробл. програмув.
|
20. |
Бабіч В. І. Математичне моделювання та система прийняття рішень в учбовому процесі при визначенні здібностей суб'єктів навчання. — 2006 // Систем. технології.
|
| |