Пошуковий запит: (<.>A=Абрамович Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Абрамович Т. Імідж як презентаційна складова професійного становлення соціального педагога [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 4. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_4_10
|
2. |
Абрамович Т. В. Особливості професійної компетентності соціального педагога [Електронний ресурс] / Т. В. Абрамович // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2014. - Вип. 2. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2014_2_3
|
3. |
Абрамович Т. Базові компоненти професійної компетентності соціального педагога [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 1. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_1_11
|
4. |
Абрамович Т. Професійний розвиток соціальних педагогів в умовах інноваційних змін у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 2. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_2_9
|
5. |
Абрамович Т. І. Координація активності м’язів плечового пояса та плеча людини в перебігу бімануальних синхронних двосуглобових рухів [Електронний ресурс] / Т. І. Абрамович, І. В. Верещака, А. М. Тальнов, А. В. Горковенко, М. Дорновський, О. І. Костюков // Нейрофизиология. - 2015. - Т. 47, № 4. - С. 364-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NFL_2015_47_4_9
|
6. |
Абрамович Т. І. Особливості активності м’язів людини при виконанні циклічних бімануальних рухів з різною організацією циклів [Електронний ресурс] / Т. І. Абрамович, А. В. Горковенко, І. В. Верещака, А. М. Тальнов, В. С. Міщенко, О. І. Костюков // Нейрофизиология. - 2016. - Т. 48, № 1. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NFL_2016_48_1_7
|
7. |
Абрамович Т. І. Особливості активації м’язів руки людини під час виконання двосуглобових рухів [Електронний ресурс] / Т. І. Абрамович // Нейрофизиология. - 2017. - Т. 49, № 2. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NFL_2017_49_2_15
|
8. |
Абрамович Т. В. Критерії та показники сформованості професійної компетентності соціального педагога [Електронний ресурс] / Т. В. Абрамович // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 6. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_6_26
|
9. |
Абрамович Т. Ретроспективний аналіз становлення спеціальності "соціальний педагог" у системі освіти України та країн зарубіжжя [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 23(1). - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_23(1)__3
|
10. |
Абрамович Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 2. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_2_17
|
11. |
Абрамович Т. Конститутивні аспекти підвищення фахового рівня педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти щодо створення інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Нова педагогічна думка. - 2022. - № 2. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2022_2_8
|