Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (39)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Андрощук І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 107
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Андрощук І. 
Наукові підходи до управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога в міжатестаційний період [Електронний ресурс] / І. Андрощук. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_10_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Андрощук І. 
Цілі та організація педагогічного експерименту з управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період [Електронний ресурс] / І. Андрощук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_65
Зосереджено увагу на організації педагогічного експерименту, проведеного з метою перевірки ефективності педагогічних умов та запропонованої технології розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період. Впродовж 2008 – 2012 рр. було розроблено критерії оцінювання рівнів сформованості професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період та в ході констатувального експерименту встановлено їх показники, експериментально перевірено модель управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога у міжатестаційний період; у експериментальних групах запроваджено спецкурс «Розвиток професійної компетентності вчителя-філолога в міжатестаційний період». Подано таблицю з результатами формувального експерименту, під час якого оцінювався рівень володіння структурними компонентами професійної компетентності в експериментальних та контрольних групах. Визначено ефективність запровадження розробленої моделі управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога у міжатестаційний період.Сосредоточено внимание на организации педагогического эксперимента, который был проведен с целью проверки эффективности педагогических условий и предложенной технологии развития профессиональной компетентности учителей-филологов в межаттестационный период. На протяжении 2008 - 2012 г. были разработаны критерии оценки уровней сформированности профессиональной компетентности учителей-филологов в межаттестационный период и в ходе констатирующего эксперимента определены их показатели. Экспериментально проверена модель управления развитием профессиональной компетентности учителя-филолога в межаттестационный период; в экспериментальных группах введен спецкурс «Развитие профессиональной компетентности учителя-филолога в межаттестационный период». Представлена таблица с результатами формирующего эксперимента, во время которого оценивался уровень владения структурными компонентами профессиональной компетентности в экспериментальных и контрольных группах. Определена эффективность внедрения разработанной модели управления развитием профессиональной компетентности учителя-филолога в межаттестационный период.In the article an author describes preparation and organization of pedagogical, experiment on management of teachers-philologists professional competence development. Also the results of establishing experiment and the effectiveness of the teacher-philologist's professional competence development management model within the attestation period are provided in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.983 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Андрощук І. В. 
Взаємодія як педагогічна категорія [Електронний ресурс] / І. В. Андрощук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_5
Проаналізовано основні підходи до визначення понять "взаємодія" та "педагогічна взаємодія". На основі узагальнення підходів у психолого-педагогічній літературі науковців, дослідників, уточнено сутність поняття "педагогічна взаємодія", з'ясовано основні ознаки та механізми розгортання педагогічної взаємодії. Зосереджено увагу на суб'єктах педагогічної взаємодії в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Акцентовано увагу на проблемах, які виникають під час педагогічної взаємодії. На основі узагальнення обгрунтовано, що здійснення професійної підготовки фахівців буде більш ефективне за умови налагодження педагогічної взаємодії між суб'єктами навчального процесу у всіх її проявах.Рассмотрены основные подходы к определению понятий "взаимодействие" и "педагогическое взаимодействие". На основе обобщения подходов в психолого-педагогической литературе ученых, исследователей, уточнена сущность понятия "педагогическое взаимодействие" и выяснены основные признаки и механизмы развертывания педагогического взаимодействия. Сосредоточено внимание на субъектах педагогического взаимодействия в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов. Акцентировано на проблемах, возникающих при педагогическом взаимодействии. На основе обобщения обоснованно, что осуществление профессиональной подготовки специалистов будет более эффективно при условии налаживания педагогического взаимодействия между субъектами учебного процесса во всех ее проявлениях.The article analyzes the main approaches to the concepts of "interaction" and "pedagogical interaction". Based on generalization approaches in psychological and pedagogical literature of scholars, researchers, the essence of the notion "pedagogical interaction" is clarified, and the main features and deployment mechanisms of pedagogical interaction are found out. The emphasis is on the subjects of pedagogical interaction in the process of training of the future specialists. Attention is focused on the problems that arise during teaching interactions. The scheme proved that the implementation of professional training will be more effective in case of establishing of pedagogical interaction between the subjects of the educational process in all its manifestations.
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.893 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Андрощук І. В. 
Принципи відбору і структурування змісту курсу "Організація і методика виховної роботи" [Електронний ресурс] / І. В. Андрощук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_6
Визначено проблеми формування змісту й основні підходи до принципів відбору і структурування змісту навчального матеріалу, обгрунтовано критерії і принципи відбору та структурування змісту навчального матеріалу курсу "Організація і методика виховної роботи" для майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю та визначено вимоги й основні компоненти змісту курсу.Определены проблемы формирования содержания, основные подходы к принципам отбора и структурирования содержания учебного материала, обоснованы принципы отбора и структурирования содержания учебного материала курса "Организация и методика воспитательной работы" для будущих преподавателей специальных дисциплин швейного профиля и определены требования с основными компонентами содержания.The article defines the problems of forming contents and basic approaches to selection principles and structurizing teaching material contents, principles are for substantiated selection and structurizing the teaching material contents of the course "Organization and Methodology of Educational Work" for future clothes-making type and demands are defined to principal content components.Обговорено основні підходи до принципів відбору та структурування змісту навчального матеріалу та навчального курсу "Організація і методика виховної роботи" для інженерів-педагогів швейного профілю. Запропоновано різні підходи до структурування змісту навчального матеріалу. Враховано, що будь-яка сукупність наукових знань, які повинен засвоїти студент, перш за все, повинна бути цілісною та направленою на підвищення його професійного рівня підготовки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.643 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Андрощук І. 
Реалізація системного підходу в навчальному процесі як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / І. Андрощук // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.528 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Андрощук І. 
Візуалізація навчальної інформації під час викладання дисципліни "Педагогічна майстерність" [Електронний ресурс] / І. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 37. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_37_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Андрощук І. 
Проблеми здійснення моніторингу в навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 281-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_45_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.001 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Андрощук І. 
Управління розвитком професійної компетентності педагога в умовах випереджувальної післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / І. Андрощук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_47
За допомогою компетентнісного підходу висвітлено управлінський аспект розвитку професійної компетентності вчителя-словесника за умов післядипломної педагогічної освіти. Увагу приділено управлінському супроводу процесу фахового зростання вчителя-словесника в міжатестаційний період. Висвітлено особливості застосування компетентнісного підходу в управлінському супроводі процесу розвитку професійної компетентності вчителів-словесників у міжатестаційний період у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, наведено модель змісту і структури його навчального плану. Підкреслено, що в цьому інституті визначено оптимальні шляхи модернізації процесу управління професійним розвитком педагога, що дозволить взаємоінтегрувати науку та практику, орієнтувати у практичному вимірі регіональні наукові дослідження, здійснювати апробацію нововведень з метою розвитку професійної компетентності вчителя-словесника.Освещен управленческий аспект развития профессиональной компетентности учителя-словесника в условиях последипломного педагогического образования. Особое внимание уделено управленческому сопровождению процесса профессионального роста учителя-словесника в межаттестационный период.Administrative aspect of development of professional competence of teacher-philologist is Reflected in the conditions of past diploma pedagogical education. The special attention is spared to administrative accompaniment of process of professional height of teacher-philologist in an interattestation period.Простежено генезу формування підходів зарубіжних та вітчизняних учених до проблеми професійної компетентності вчителів-філологів. Визначено структуру та зміст професійної компетентності вчителя-філолога. Проаналізовано стан сучасної практики. Визначено шляхи вдосконалення змісту системи управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період за умов створення відповідних організаційно-педагогічних умов у закладах післядипломної педагогічної освіти. Розроблено, науково обгрунтовано та експериментально перевірено модель системи управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період. Зазначено, що позитивна динаміка розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період дозволяє пропонувати розроблену модель для застосування в закладах післядипломної педагогічної освіти. Розроблено методичні рекомендації щодо впровадження моделі системи управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період у педагогічну практику. Розкрито оптимальні шляхи модернізації процесу управління професійним розвитком педагога з обдарованими дітьми. Висвітлено особливості застосування компетентнісного підходу в управлінському супроводі процесу розвитку професійної компетентності вчителів-філологів щодо роботи з обдарованими учнями в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (РОІППО). Відзначено, що підвищення ролі післядипломної освіти полягає в здатності працювати на випередження, передбачати і прогнозувати суспільні зміни та їх наслідки, і як результат – забезпечувати здатність вчителя бути гнучким, готовим до професійного та особистісного розвитку. Визначено головні принципи розвитку неперервної професійної освіти. З метою організації оптимальної системи науково-методичного забезпечення розвитку професійної компетентності вчителя-філолога за умов роботи з обдарованими учнями враховано наступні концептуальні засади: детермінованість, професіоналізм, індивідуальний підхід, варіативність, диференційованість, єдність зусиль усіх суб’єктів процесу. Розглянуто мережеву модель організації роботи з обдарованими дітьми та молоддю, підготовки вчителя до роботи з ними, структуру цієї моделі. Констатовано, що робота з обдарованими дітьми не може бути реалізована цілком за традиційних форм навчання, адже в ній на неналежному рівні використовуються форми самостійної роботи, педагогічного контролю, задоволення індивідуальних запитів слухачів на інформацію. Вказано, що саме інноваційна організація підвищення кваліфікації вчителів за очно-дистанційною та дистанційною формами навчання, кредитно-модульною системою навчання дасть змогу розв’язати низку протиріч навчального процесу. Раскрыты оптимальные пути модернизации процесса управления профессиональным развитием педагога с одаренными детьми. Освещены особенности применения компетентностного подхода в управленческом сопровождении процесса развития профессиональной компетентности учителей-филологов в работе с одаренными учащимися в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования (РОИПП). Отмечено, что повышение роли последипломного образования заключается в способности работать на опережение, предвидеть и прогнозировать изменения в обществе и их последствия, и как результат – обеспечивать способность учителя быть гибким, готовым к профессиональному и личностному развитию. Определены основные принципы развития непрерывного профессионального образования. С целью организации оптимальной системы научно-методического обеспечения развития профессиональной компетентности учителя-филолога в условиях работы с одаренными учащимися учтены следующие концептуальные основы: детерминированность, профессионализм, индивидуальный подход, вариативность, дифференцированность, единство усилий всех субъектов процесса. Рассмотрена сетевая модель организации работы с одаренными детьми и молодежью, подготовки учителя к работе с ними, структуру этой модели. Констатировано, что работа с одаренными детьми не может быть реализована полностью в условиях традиционных форм обучения, ведь в ней на ненадлежащем уровне используются формы самостоятельной работы, педагогического контроля, удовлетворения индивидуальных запросов слушателей на информацию. Указано, что именно инновационная организация повышения квалификации учителей по очно-дистанционной и дистанционной формам обучения, кредитно-модульной системе обучения позволит решить ряд противоречий учебного процесса.Revealed the best ways to modernize the management of the professional development of teachers with gifted children. Highlight features of the application of the competence approach in the management process, accompanied by the development of professional competence of teachers - philologists in working with gifted students in the Rivne Regional Institute of Postgraduate Education (RRIPE). It is noted that increasing the role of postgraduate education is the ability to be proactive, to anticipate and predict changes in society and their implications, and as a result – to provide the teacher's ability to be flexible and ready for professional and personal development. The basic principles for the development of continuing professional education. With the aim of an optimal system of scientific- methodical maintenance of professional competence of teachers-philologist in working with gifted students consider the following conceptual framework: determinism, professionalism, personal approach, variability, differentiation, unity of efforts of all actors involved. We consider the network model of the organization of work with gifted children and youth, training teachers to work with them, the structure of the model. It was stated that the work with gifted children may not be fully realized in traditional forms of learning, because it is used on the wrong level forms of independent work, teacher supervision, meet the individual needs of students for information. Indicated that it was an innovative teacher training organization for full-time -distance and distance learning, credit-modular training system would solve a number of contradictions learning process.Розглянуто термінологічні відмінності термінів “компетентність” та “компетенція”. Окреслено модель управління розвитком професійної компетентності педагогів, яка здійснюється у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (РОІППО). Визначено три ключові складники її структури: концептуальний (сукупне управлінське знання), технологічний (рівень сформованості професійної компетентності освітян) та змістовий (управлінський та методичний супровід професійної компетентності педагогів). Викладено основні послідовні підсистеми розвитку професійної компетентності педагога: професійне становлення (прослідковується на початкових етапах професійної діяльності педагога та пов'язується з формуванням у нього професійної позиції); професійний розвиток (виявляється в активній педагогічній діяльності) та творча реалізація (надає змогу виявити свої індивідуальні та професійні можливості). Надано схему здійснення управління розвитком професійної компетентності педагога за умов випереджувальної післядипломної педагогічної освіти у РОІППО. Обумовлено умови, в яких визначається рівень професійної компетентності педагога.Рассмотрены терминологические различия терминов "компетентность" и "компетенция". Очерчена модель управления развитием профессиональной компетентности педагогов, которая осуществляется в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования (РОИППО). Определены три ключевые составляющие ее структуры: концептуальный (совокупное управленческое знание), технологический (уровень сформированности профессиональной компетентности педагогов) и содержательный (управленческий и методическое сопровождение профессиональной компетентности педагогов). Изложены основные последовательные подсистемы развития профессиональной компетентности педагога: профессиональное становление (прослеживается на начальных этапах профессиональной деятельности педагога и связывается с формированием у него профессиональной позиции); профессиональное развитие (проявляется в активной педагогической деятельности) и творческая реализация (позволяет проявить свои индивидуальные и профессиональные возможности). Представлена схема осуществления управления развитием профессиональной компетентности педагога в условиях опережающего последипломного педагогического образования в РОИППО. Оговорены условия, в которых определяется уровень профессиональной компетентности педагога.The paper describes the system of teacher’s professional competence development management. This system is considered in the research under the conditions of advanced postgraduate teacher education. Three kinds of student’s professional competence development software: theoretical and methodological, scientific and methodological, organizational and technological are served.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.72 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Андрощук І. І. 
Соціально-трудові відносини та персонал як об’єкт завдань з надання впевненості [Електронний ресурс] / І. І. Андрощук // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2009. - Вип. 16(2). - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2009_16(2)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.154 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Андрощук І. І. 
Зміст, види та порядок підготовки висновку з надання впевненості [Електронний ресурс] / І. І. Андрощук // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2010. - Вип. 18(2). - С. 39-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2010_18(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.441 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Андрощук І. І. 
Умови та порядок прийняття завдання з надання впевненості, яке не є аудитом чи оглядом фінансової звітності [Електронний ресурс] / І. І. Андрощук // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2011. - Вип. 20(2). - С. 250-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2011_20(2)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.883 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Андрощук І. І. 
Місце завдань з надання іншої впевненості в системі аудиторських послуг та історичний аспект їх становлення [Електронний ресурс] / І. І. Андрощук // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2012. - Вип. 21. - С. 327-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2012_21_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.263 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Андрощук І. 
Модель управління розвитком професійної компетентності вчителя-філолога в міжатестаційний період [Електронний ресурс] / І. Андрощук. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.734 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Андрощук І. М. 
Створення регіональної системи неперервної освіти педагога: управлінський аспект [Електронний ресурс] / І. М. Андрощук // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 10. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_10_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.411 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Мольчак Я. О. 
Тенденції поводження з відходами виробництва і споживання як приклад охорони навколишнього природного середовища міста Луцька [Електронний ресурс] / Я. О. Мольчак, І. В. Андрощук, Л. І. Дубинчук // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції. - 2013. - Вип. 19, № 4. - С. 272-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvse_2013_19_4_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.398 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Андрощук І. М. 
Управління мотивацією професійного розвитку педагога в умовах регіональної системи післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / І. М. Андрощук // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 751.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Андрощук І. І. 
Раціоналізація водокористування як стратегічний вектор розвитку національного господарства: економічні та інституціональні передумови [Електронний ресурс] / І. І. Андрощук // Агросвіт. - 2012. - № 11. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_11_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.332 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Андрощук І. І. 
Податкове регулювання раціонального водокористування: інституціональні та методологічні засади удосконалення [Електронний ресурс] / І. І. Андрощук // Агросвіт. - 2012. - № 12. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_12_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.006 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Андрощук І. 
Механізми забезпечення ефективного використання меліорованих земель в умовах поглиблення ринкових трансформацій [Електронний ресурс] / І. Андрощук // Економіст. - 2011. - № 11. - С. 89-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2011_11_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.631 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Шалімова Н. С. 
Розвиток підходів щодо класифікації та видів завдань, що виконуються в рамках внутрішнього аудиту [Електронний ресурс] / Н. С. Шалімова, І. І. Андрощук // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 4(5). - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_4(5)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського