Пошуковий запит: (<.>A=Бахмат Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бахмат Н. Конкурентоспроможність учителя початкової школи в умовах інформатизації освіти [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(1). - С. 257-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(1)__39
|
2. |
Бахмат Н. Використання хмарних сервісів у навчально-виховному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_11 Охарактеризовано поняття “інформаційні технології”. Виокремлено різноманіття інформаційних технологій. Зроблено акцент на “хмаринні технології” та їх провідну ідею. Наведено порівняння основних “хмаринних” сервісів з метою їхнього використання у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено вплив “хмаринних” сервісів на розвиток наукових педагогічних досліджень та формування освітнього педагогічного середовища. Розглянуто поняття хмаринно-орієнтованого навчального середовища. Зазначено про роль хмаринних сервісів для самостійної роботи студентів у процесі дистанційного навчання та колективних навчальних досліджень.Охарактеризовано понятие "информационные технологии". Выделено многообразие информационных технологий. Сделан акцент на "облачные технологии" и их ведущую идею. Приведено сравнение основных "облачных" сервисов с целью их использования в учебно-воспитательном процессе высшей школы. Определено влияние "облачных" сервисов на развитие научных педагогических исследований и формирование образовательной педагогической среды. Рассмотрено понятие облачно-ориентированной учебной среды. Указана роль облачных сервисов для самостоятельной работы студентов в процессе дистанционного обучения и коллективных учебных исследований.Characterized by the concept of "information technology". Highlighted the diversity of information technology. Emphasis on "cloud computing" and their central idea. The comparison of the main "cloud" services for use in the educational process of higher education. The influence of the "cloud" services for the development of scientific educational research and the formation of educational pedagogical environment. The concept of cloudy-oriented learning environment. Indicated the role of cloud services for independent work of students in the distance learning and collective learning research.
|
3. |
Бахмат Н. В. Застосування хмарних технологій у процесі вивчення циклу професійно-орієнтованої гуманітарної та соціально-економічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. В. Бахмат // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 103-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_13 Описано інноваційні підходи у підготовці майбутнього вчителя початкової школи з метою оволодіння ними компетенціями в галузі планування роботи загальноосвітнього навчального закладу. Зазначене здійснюється шляхом застосування хмарних сервісів. Впровадження одного із них у навчальний процес вищого педагогічного навчального закладу - органайзеру SkyDrive - підсилює пізнавальну активність студентів, стимулює творчість, сприяє формуванню професійних умінь, навичок та, в цілому, їх конкурентоспроможності.
|
4. |
Бахмат Н. Вдосконалення педагогічної підготовки педагога в умовах інформатизації освіти [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_16 Обгрунтовано необхідність модернізації педагогічної підготовки вчителя початкової школи. Розглянуто зміну філософії педагогічного навчання та виховання за умов впровадження інформаційних технологій у початковій і вищій школі. Визначено основні чинники впливу на конкурентоспроможність вчителя та з'ясовано необхідність розробки ІТ орієнтованого педагогічного освітнього середовища для вдосконалення системи його педагогічної підготовки.Обоснована необходимость модернизации педагогической подготовки учителя начальной школы. Рассмотрена смена философии педагогического обучения и воспитания в условиях внедрения информационных технологий в начальной и высшей школе. Определены основные факторы влияния на конкурентоспособность учителя и выяснена необходимость разработки ИТ ориентированного педагогической образовательной среды для совершенствования системы его педагогической подготовки.Is due to the need to modernize teacher training elementary school teacher. Posted change of philosophy teacher training and education in the implementation of information technology in elementary and high school. The main factors of influence on competitiveness and the ability of teachers due to the need to develop IT-based teaching learning environment for improvement of its teacher training.
|
5. |
Бахмат Н. В. Педагогічне моделювання як складова фахової готовності вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Н. В. Бахмат // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_7_4
|
6. |
Бахмат Н. В. Практична підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах інноваційного освітнього середовища [Електронний ресурс] / Н. В. Бахмат // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_5
|
7. |
Бахмат Н. В. Особливості професійно-педагогічної підготовки вчителів початкової школи у США [Електронний ресурс] / Н. В. Бахмат // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 9. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_9_5
|
8. |
Бахмат Н. Проблеми модернізації педагогічної підготовки вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 3. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_3_5
|
9. |
Бахмат Н. В. Педагогічна підготовка вчителів початкових класів у наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / Н. В. Бахмат // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 3. - С. 18-24 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_3_6
|
10. |
Бахмат Н. Вітчизняний і зарубіжний досвід підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 2. - С. 189-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_2_22
|
11. |
Бахмат Н. Розвиток професійно-педагогічної підготовки вчителів початкової школи в Україні [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Молодь і ринок. - 2015. - № 8. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_8_26
|
12. |
Бахмат Н. Хмаро орієнтоване середовище педагогічної підготовки вчителів початкової школи: навчально-методичне забезпечення [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_1_15
|
13. |
Бахмат Н. Неперервність педагогічної підготовки як умова конкурентоздатності вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 48. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_48_4
|
14. |
Бахмат Н. Особливості освітньо-наукової підготовки магістрів в умовах інформатизації освіти [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_6_6
|
15. |
Карташова Л. А. Розвиток цифрової компетентності педагога в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Л. А. Карташова, Н. В. Бахмат, І. В. Пліш // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 68, № 6. - С. 193-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_68_6_17
|
16. |
Бахмат Н. В. Сучасні тенденції підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Бахмат // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 155. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_155_3
|
17. |
Косенчук О. Г. Модель інформаційно-комунікаційного забезпечення управління якістю дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук, Н. В. Бахмат // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 69, № 1. - С. 246-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_69_1_23
|
18. |
Бахмат Н. Проектування процесу підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 2. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_2_4
|
19. |
Бахмат Н. В. Інформаційно-освітнє середовище закладу вищої освіти в системі дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Бахмат // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 138. - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2018_138_6
|
20. |
Бахмат Н. Формування конкурентоспроможного педагога в умовах інформаційно-технологічного середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. Бахмат // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(1)__4
|
| |