Пошуковий запит: (<.>A=Грибок Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Грибок Н. М. Характеристика змістовної складової "духовне здоров’я” факультативного курсу з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / Н. М. Грибок // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 452-457. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_64
|
2. |
Грибок Н. М. Обґрунтування змісту наскрізної лінії "психічне здоров’я” теоретичного курсу з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи в межах факультативу [Електронний ресурс] / Н. М. Грибок // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_21
|
3. |
Грибок Н. Застосування інтерактивних методів навчання в процесі теоретичної підготовки з фізичного виховання у контексті підвищення рівня культури здоров’я студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / Н. Грибок // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_13 З урахуванням застосування інтерактивних методів навчання на базі Донбаського державного технічного університету (лекція "Прес-конференція", аналіз конкретної ситуації, проблемна лекція) розглянуто та охарактеризовано методичні аспекти їх проведення в спеціальних медичних групах. Деталізовано тематику та орієнтовне коло проблемних завдань, які повинні обговорюватися зі студентами, спрогнозовано шляхи формування здорового способу життя та напрямки підвищення рівня культури здоров’я студентів цих груп.С учетом применения интерактивных методов обучения на базе Донбасского государственного технического университета (лекция "Пресс-конференция", анализ конкретной ситуации, проблемная лекция) рассмотрены и охарактеризованы методические аспекты их проведения в специальных медицинских группах. Детализирована тематика и ориентировочный перечень проблемных задач, которые обсуждались со студентами, спрогнозированы пути формирования здорового образа жизни и направления повышения уровня культуры здоровья студентов этих групп.Possibilities of application of interactive methods of teaching in the process of theoretical preparation on physical education of students of special medical group are considered in the article. The examples of application of interactive methods of teaching with the students of special medical group are resulted. It was founded the offered interactive methods of teaching are instrumental in more high-quality mastering of educational material that will be instrumental in the increase of health culture level of students of special medical group.
|
4. |
Грибок Н. М. Досвід упровадження інтерактивних форм і методів навчання студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / Н. М. Грибок // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_19
|
5. |
Грибок Н. Розробка та обгрунтування складової "фізичне здоров’я” факультативного курсу з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / Н. Грибок // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_28
|
6. |
Грибок Н. Сучасні вимоги у контексті сформованості культури здоров’я студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / Н. Грибок, Л. Проць, І. Ільчишин, Р. Проць // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 13. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_13_32
|
7. |
Грибок Н. М. "Нозологічний портрет” студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / Н. М. Грибок, О. В. Слімаковський, О. О. Волошин, Н. Б. Малетич // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 5(1). - С. 63-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_5(1)__22
|
8. |
Слімаковський О. В. Стан застосування засобів Української народної фізичної культури у фізичному вихованні студентської молоді [Електронний ресурс] / О. В. Слімаковський, Н. М. Грибок, Н. Б. Малетич, О. О. Хомич // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 5(1). - С. 225-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_5(1)__73
|
9. |
Грибок Н. Визначення спрямованості студентів до самооздоровлення як важливого критерію cформованості культури здоров’я особистості [Електронний ресурс] / Н. Грибок, Н. Закаляк, М. Зорик // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 295-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_37
|
10. |
Грибок Н. Характеристика поняття та компонентів культури здоров’я студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / Н. Грибок, Р. Проць, В. Ярема, Л. Проць // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 239-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_34
|
11. |
Грибок Н. Діагностика вмотивованості студентів до підвищення рівня власного здоров’я [Електронний ресурс] / Н. Грибок, Н. Закаляк, Ю. Рогаля // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 3. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_3_13 Розглянуто актуальні питання ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців, оскільки цінності молоді відображають цінності сучасного суспільства. Саме ціннісні орієнтації - один із найважливіших чинників змістової спрямованості особистості; вони визначають особливості та характер її відносин із навколишнім середовищем і тим самим певною мірою детермінують її поведінку. Наведено визначення ціннісних орієнтацій та аналіз їх груп. Мета роботи - визначення місця здоров'я в ієрархії життєвих цінностей студентів вищих навчальних закладів як чинника, що спонукає людину до відповідального ставлення до свого здоров'я та відповідних дій. Проаналізовано й узагальнено наукову та методичну літературу, визначено ціннісні орієнтацію за методикою М. Рокича; використано метод експертних оцінок. У ході дослідження визначено систему значущих для студентів цінностей. Результати дослідження зі студентами першого курсу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка вказують, що найбільш вагомими для першокурсників є такі термінальні цінності, як "щасливе сімейне життя", "любов", "життєва мудрість", "здоров'я", "активна життєва діяльність", "наявність хороших і вірних друзів", "матеріально забезпечене життя", "свобода". Однак більшість студентів далекі від бажання зміцнювати власне здоров'я, спрямовувати зусилля на самовдосконалення тощо. Близько 40 % студентів недооцінюють здоров'я в структурі життєвих цінностей. Виявлено основні відмінності ціннісних орієнтацій між студентами різних факультетів. Указано на існування проблем щодо мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до власного здоров'я.
|
12. |
Грибок Н. М. Аналіз результатів сформованості культури здоров’я студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / Н. М. Грибок, Ю. Л. Рогаля, М. М. Зорик // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 5К. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_5K_28
|
13. |
Грибок Н. М. Порівняльний аналіз біологічного віку студентів педагогічного університету [Електронний ресурс] / Н. М. Грибок, Р. О. Проць // Здоровье, спорт, реабилитация. - 2017. - № 3. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2017_3_3
|
14. |
Грибок Н. М. Біологічний вік як інтегральний показник рівня індивідуального здоров'я студента [Електронний ресурс] / Н. М. Грибок, Н. М. Іваніків, А. В. Чепелюк // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 5К. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_5K_21
|
15. |
Грибок Н. Вплив занять з фізичного виховання на біологічний вік студентів університету [Електронний ресурс] / Н. Грибок // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(2). - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(2)__23
|
16. |
Іваніків Н. М. Історичний розвиток, порівняння і використання заняттєво-орієнтованих моделей ерготерапії [Електронний ресурс] / Н. М. Іваніків, Н. М. Грибок // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2021. - Т. 6, № 5. - С. 350-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2021_6_5_51
|
17. |
Чопик Р. В. Значущість професійних компетентностей викладача для студентів закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Р. В. Чопик, Н. Р. Закаляк, Н. М. Грибок // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 34(2). - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_34(2)__33
|
18. |
Іваніків Н. М. Забезпечення участі клієнтів в реабілітаційному процесі з позиції Канадської моделі виконання занять [Електронний ресурс] / Н. М. Іваніків, Н. М. Грибок // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2022. - Т. 7, № 3. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2022_7_3_37
|