Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Давидюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Давидюк Н. О. 
Відображення національного світобачення у лексиці французької мови Алжиру [Електронний ресурс] / Н. О. Давидюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 379-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46(1)__46
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Давидюк Н. 
Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_5
Розкрито окремі аспекти реалізації змісту науково-методичного супроводу розвитку професійної компетентності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів (ПНЗ) у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, з’ясовано зміст поняття “науково-методичний супровід”. Наведено приклади реалізації змісту науково-методичного супроводу з розвитку професійної компетентності працівників ПНЗ через сукупність організаційно-педагогічних умов у Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (формування змісту інноваційної діяльності педагогів, реалізація спільних із ПНЗ науково-дослідницьких проектів, використання інформаційно-комунікаційних технологій, формування системи соціального партнерства, розробка методичного забезпечення функціонування позашкільної освіти, підвищення кваліфікації педагогів ПНЗ). Узагальнено, що такі організаційно-педагогічні умови дозволяють сформувати цілісну систему науково-методичного супроводу фахового розвитку педагогів ПНЗ Рівненської області, обгрунтувати вимоги до професійної компетентності методистів із позашкільної освіти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.Раскрыты отдельные аспекты реализации содержания научно-методического сопровождения развития профессиональной компетентности педагогических работников внешкольных учебных заведений (ВУЗ) в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования, выяснено содержание понятия “научно-методическое сопровождение”. Приведены примеры реализации содержания научно-методического сопровождения по развитию профессиональной компетентности работников ВУЗ в совокупности организационно-педагогических условий в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования. В том числе рассмотрено формирование содержания инновационной деятельности педагогов, реализация совместных с ВУЗ научно-исследовательских проектов, использование информационно-коммуникационных технологий, формирование системы социального партнерства, разработка методического обеспечения функционирования внешкольного образования, повышение квалификации педагогов ВУЗ. Сделан вывод о том, что такие организационно-педагогические условия дают возможность сформировать целостную систему научно-методического сопровождения профессионального развития педагогов ВУЗ Ровенской области, определить требования к профессиональной компетентности методистов внешкольного образования областных институтов последипломного педагогического образования. Opened separate aspects of implementing the content of scientific and methodological support development of professional competence of teachers-school educational institutions (TEI), Rivne Regional Institute of Postgraduate Education, clarified the meaning of “scientific and methodological support”. The examples of the content of scientific and methodological support for the development of professional competence TEI on aggregate organizational and pedagogical conditions in Rivne Regional Institute of Postgraduate Education (shaping the content of innovation teachers, implementation of joint with TEI research projects, the use of information and communication technologies, the formation system of social partnership, develop methods to ensure the functioning of non-formal education, training of teachers TEI). Generally, that such organizational and pedagogical conditions make it possible to form a complete system of scientific and methodological support for professional development of teachers TEI Rivne region, determine the requirements for professional competence of trainers of non-formal education institutions, regional postgraduate education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.913 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Давидюк Н. 
Інтеграція загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів: традиційні та інноваційні напрями розвитку [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 181-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_54
Охарактеризовано напрями інтеграції загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Окреслено підходи до формування готовності педагогів до професійної діяльності за умов інтеграції. З'ясовано зміст поняття "інтеграція загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів", традиційні та інноваційні напрями інтеграції загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Виокремлено напрями інтеграції загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Презентовано модель позаурочної та позашкільної зайнятості дітей традиційного напряму інтеграції , яка передбачає функціонування гуртків позашкільного закладу на базі загальноосвітніх шкіл, а також модель єдиного позашкільного простору в рамках функціонування шкіл повного дня, в яких відображено реальне місце позашкільної освіти в організації допрофільної підготовки тач профільного навчання старшокласників. Зазначено, що розробка методичного супроводу з означеної вище проблеми може реалізуватися декількома шляхами: по-перше, через організацію дослідно-експериментальної діяльності в рамках ТНДК, за результатами діяльності якого будуть запропоновані конкретні моделі, методики, технології, програми тощо; по-друге, через реалізацію науково-методичної роботи в системі інституту післядипломної педагогічної освіти через районний, міський методичний кабінет (центр) та навчальні заклади, які передбачатимуть діяльність творчих груп, організацію семінарів, вивчення, узагальнення та поширення досвіду роботи з означеної проблеми, розробку проектів, методичних рекомендацій; по-третє, розгляд проблеми на курсах підвищення кваліфікації; по-четверте, у процесі самоосвіти. Охарактеризованы направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Определены отдельные подходы к формированию готовности педагогов к профессиональной деятельности в условиях интеграции. Выяснено содержание понятия "интеграция общеобразовательных и внешкольных учебных заведений", традиционные и инновационные направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Выделены направления интеграции общеобразовательных и внешкольных учебных заведений. Рассмотрена модель внеурочной и внешкольной занятости детей традиционного направления интеграции, которая предусматривает функционирование кружков внешкольного учреждения на базе общеобразовательных школ, а также модель единого внешкольного пространства в рамках функционирования школ продленного дня, в которых отражено реальное внешкольное образование в организации предпрофильной подготовки и профильного обучения старшеклассников. Указано, что разработка методического сопровождения по обозначенной выше проблеме может реализоваться несколькими путями: во-первых, организовывая опытно-экспериментальную деятельность в рамках ТНДК, по результатам деятельности которого будут предложены конкретные модели, методики, технологии, программы и т.п.; во-вторых, через реализацию научно-методической работы в системе института последипломного педагогического образования и внедрения в районный, городской методический кабинет (центр) и учебные заведения, предусматривающие деятельность творческих групп, организацию семинаров, изучение, обобщение и распространение опыта работы по данной проблеме, разработку проектов, методических рекомендаций; в-третьих, рассмотрение проблемы на курсах повышения квалификации; в-четвертых, в процессе самообразования.The article characterized by the traditional and innovative directions of development of the integration process general education and post-school establishments in modern education, the indicated separate approaches are formation of readiness pedagogues to the professional activity in the conditions of such integration.
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.72 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Давидюк Н. 
Теоретико-методичні засади формування колективу вихованців позашкільного навчального закладу в контексті творчої спадщини А. С. Макаренка [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 4. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.914 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Давидюк Н. 
Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті організації сучасної системи позашкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 1. - С. 113-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.389 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Давидюк Н. 
Педагогічний досвід як основа розвитку професійної компетентності працівників позашкільних навчальних закладів у школі новаторства [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.895 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Давидюк Н. 
Психолого-педагогічні засади діяльності позашкільних навчальних закладів щодо формування ціннісних ставлень особистості [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 4. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.227 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Давидюк Н. О. 
Гра у слова та зі словами: політичні оцінні хештеги у французькому Твіттер-дискурсі (на прикладі хештеговисвітлення передвиборчої кампанії у Франції у 2014 році) [Електронний ресурс] / Н. О. Давидюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 24(2). - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_24(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.24 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Давидюк Н. О. 
Функціональний потенціал хештегів [Електронний ресурс] / Н. О. Давидюк // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. - 2017. - Т. 20, № 1. - С. 32-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2017_20_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.034 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Давидюк Н. 
Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи [Електронний ресурс] / Н. Давидюк, М. Олійник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 4. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Давидюк Н. Ю. 
Модель розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Ю. Давидюк // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_15
Описано модель розвитку професійної компетентності методистів позашкільних навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті, акцентовано увагу на змістовій характеристиці структурних компонентів моделі.Описана модель развития профессиональной компетентности методистов внешкольных учреждений в последипломном педагогическом образовании, акцентировано внимание на содержательной характеристике структурных компонентов модели.The article contains description of the model development of professional competence of methodists of extracurricular institutions in postgraduate education, focuses on the content characteristics of the structural components of the model.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.474 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Давидюк Н. 
Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 3. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 631.854 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Давидюк Н. О. 
Твіт як ендемічний технодискурсивний жанр Твіттер-дискурсу [Електронний ресурс] / Н. О. Давидюк // Мовні і концептуальні картини світу. - 2016. - Вип. 57. - С. 98-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2016_57_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.869 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Давидюк Н. О. 
Французький політичний дискурс соціомедійної мережі Твіттер (на матеріалі Твіттер-сторінок Ф. Фійона та А. Жюппе) [Електронний ресурс] / Н. О. Давидюк // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2017. - Вип. 35. - С. 245-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2017_35_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.642 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Колумбет О. 
Зобов'язання та розрахунки як економіко-правова категорія та об'єкт бухгалтерського спостереження [Електронний ресурс] / О. Колумбет, Н. Давидюк, Н. Блінцова // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Вип. 46. - С. 44-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2019_46_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Давидюк Н. 
Моніторинг формування ціннісних ставлень учнів 5-11 класів у процесі реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини (2008-2020 роки) [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 4. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.711 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Давидюк Н. 
Вивчення освітніх потреб і запитів педагогічних працівників із питань виховання учнів та організації позашкільної освіти в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 1. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 628.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Давидюк Н. 
Використання цифрових технологій в освітньому процесі закладу післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Давидюк // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 4. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського