Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (5)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Доцевич Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Доцевич Т. І. 
Шляхи та засоби діагностики метакогнітивної компетентності викладачів [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(2)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Доцевич Т. І. 
Метакогнітивна компетентність майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 48. - С. 78-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_48_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 890.562 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Доцевич Т. І. 
Розробка та апробація оптимувальника педагогічної саморегуляції викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Психологія і особистість. - 2014. - № 2. - С. 163-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2014_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хомуленко Т. Б. 
Метапамять: наукові підходи та експериментально-інтроспективна методика дослідження [Електронний ресурс] / Т. Б. Хомуленко, Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 49. - С. 193-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_49_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 752.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хомуленко Т. Б. 
Педагогічна рефлективність як детермінанта розвитку метапам’яті викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. Б. Хомуленко, Т. І. Доцевич // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 26. - С. 595-606. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_26_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.321 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Доцевич Т. І. 
Особливості педагогічної саморегуляції та метакогнітивної компетентності викладача вишу [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 30. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.176 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Доцевич Т. І. 
Металінгвістичні здібності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 27. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_27_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 97.893 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Доцевич Т. І. 
Структура метакогнітивної компетентності викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_50_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.668 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Доцевич Т. І. 
Компетентністний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 38. - С. 154-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_38_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.494 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Доцевич Т. І. 
Розроблення й апробація опитувальника педагогічної рефлексивності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 99-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_11
Представлено результати розробки теоретичної моделі й емпіричної перевірки методики дослідження педагогічної рефлексивності викладача, викладено погляди зарубіжних і вітчизняних авторів на рефлексивність як професійно важливу якість викладача вищої школи. Надано теоретичні підходи до поняття "педагогічна рефлексивність викладача вищої школи", результати стандартизації методики "Опитувальник педагогічної рефлексивності викладача", визначено її валідність і надійність. Отримана факторна структура опитувальника, представлена творчим, фасилітативним, когнітивним, ціннісно-смисловим, ефективним та конативним компонентами. Опитувальник містить 42 твердження, які відображають параметри педагогічної рефлекcивності викладача вищої школи й може використовуватись у практичній діяльності педагога ВНЗ. Встановлені зв'язки між педагогічною й особистісною рефлексивністю, абнотивністю, метакогнітивною включеністю й обізнаністю. Опитувальник має високу тест-ретестову надійність і може бути використаний для вивчення педагогічної рефлексивності в метакогнітивному досвіді викладача вищої школи. Результати дослідження засвідчують, що педагогічна рефлексивність - своєрідне психологічне явище, яке розкриває усвідомленість і спрямованість педагога вищої школи на оптимальне здійснення власної професійної діяльності й реалізується через його думки (когнітивний, творчий компоненти), переживання (афективний і ціннісно-смисловий компоненти) та дійову активність (фасилітативний і конативний компоненти). Рефлексивність є базовим регулятивним компонентом метапізнання, яке є концептуально ширшим, ніж процес рефлексії завдяки його функціонуванню як сукупності рефлексивних навичок. Рефлексія як процес саморегуляції діяльності представляє одну із форм метапізнання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.554 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Доцевич Т. І. 
Феноменологія становлення метакогнітивної компетентності суб’єкта педагогічної діяльності у вищій школі [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 43(2). - С. 70-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(2)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.817 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Доцевич Т. І. 
Метакогнітивна компетентність суб’єкта педагогічної діяльності у вищій школі: проблеми та перспективи дослідження [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2016. - Вип. 54. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2016_54_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.654 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Доцевич Т. І. 
Організаторські здібності у структурі метакогнітивної компетентності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 1. - С. 208-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_1_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 700.259 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Шамне А. 
Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів [Електронний ресурс] / А. Шамне, Т. Доцевич, А. Акімова // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 25, Iss. 1. - С. 384-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 803.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Доцевич Т. 
Метакогнітивні стратегії розвитку читацької компетентності в студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Доцевич // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 26, Iss. 1. - С. 105-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_26_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Георгіянц М. А. 
Вплив різних методів анестезії на якість життя пацієнток в післяопераційному періоді вишкрібання порожнини матки [Електронний ресурс] / М. А. Георгіянц, Т. І. Доцевич, О. В. Висоцька, О. М. Юрченко // ScienceRise. Medical science. - 2019. - № 2. - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcsrm_2019_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 536.798 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Доцевич Т. І. 
Рефлексивність як компонент метапізнання особистості [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - № 1046, Вип. 51. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2013_1046_51_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.59 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Доцевич Т. І. 
Абнотивність у характеристиці метакогнітивної компетентності особистості викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 4. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2013_18_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського