Пошуковий запит: (<.>A=Дроздова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 86
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дроздова І. В. Окремі аспекти досліджень владної правосуб’єктності МВС України в системі адміністративних правовідносин [Електронний ресурс] / І. В. Дроздова // Актуальні проблеми вдосконалення чинного законодавства України. - 2008. - Вип. 20. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apvchzu_2008_20_7
|
2. |
Дроздова І. В. Провідні причини обмеження життєдіяльності у хворих із вродженими вадами серця [Електронний ресурс] / І. В. Дроздова, О. М. Лисунець, Ю. І. Коробкін, І. Я. Ханюкова, Ю. В. Ткаченко, О. М. Мацуга, О. В. Танцура, І. М. Зубко, О. В. Фурса // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 4. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2012_4_5 Изучены основные причины ограничений жизнеядеятельности у больных с врожденными пороками сердца в отдаленный период после оперативных вмешательств. Выделены наиболее значимые функциональные и психологические параметры, влияющие на жизнедеятельность таких пациентов. Сделан вывод о значительных нарушениях жизнедеятельности у этих лиц, что в значительной степени будет препятствовать реализации программ реабилитации данного контингента больных.
|
3. |
Лисунець О. М. Оцінка якості життя хворих із вродженими вадами розвитку системи кровообігу у віддалений після хірургічної корекції термін [Електронний ресурс] / О. М. Лисунець, І. В. Дроздова, І. Я. Ханюкова // Запорожский медицинский журнал. - 2011. - т. 13, № 4. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2011_13_4_10 У 70 больных с врожденными пороками развития системы кровообращения в отдаленный после оперативного вмешательства срок и у 20 здоровых лиц изучено качество жизни с использованием опросника "Краткий общий опросник оценки статуса здоровья". Установлено существенное снижение показателей качества жизни больных с врожденными пороками развития системы кровообращения в деятельности, связанной как с эмоциональными, так и физическими нагрузками, что существенно ограничивало их жизнеспособность. Изучение качества жизни, выявление причин ограничения жизнедеятельности, оценка клинико-функциональных, психологических и когнитивных нарушений должны быть основой программы реабилитации этих больных в отдаленный после хирургической коррекции срок.
|
4. |
Дроздова І. П. Роль мови як основа соціокультурного функціонування і розвитку наукового знання з метою формування українського професійного мовлення майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / І. П. Дроздова. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_24
|
5. |
Дроздова І. В. Напрямки адміністративно-правового регулювання правовідносин під час проведення Євро-2012 [Електронний ресурс] / І. В. Дроздова // Форум права. - 2010. - № 4. - С. 333-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
6. |
Мацуга О. М. Інформаційна технологія короткострокового прогнозування первинної інвалідності в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Мацуга, І. В. Дроздова // Актуальні проблеми автоматизації та інформаційних технологій. - 2013. - Т. 17. - С. 30-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apatit_2013_17_7
|
7. |
Іпатов А. В. Інформаційна технологія аналізу інвалідності внаслідок артеріальної гіпертензії [Електронний ресурс] / А. В. Іпатов, Ю. І. Коробкін, І. В. Дроздова, І. Я. Ханюкова // Медичні перспективи. - 2011. - Т. 16, № 2. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2011_16_2_27 Представлена информационная технология анализа динамики и прогнозирования инвалидности вследствие артериальной гипертензии в Украине. Показано, что одним из компонентов информационной технологии может быть анализ часовых рядов, базирующийся на регрессионном подходе; разработан и апробирован алгоритм процесса моделирования. Данная технология дает возможность оценивать динамику инвалидности вследствие артериальной гипертензии среди взрослого и трудоспособного населения Украины; определять степень риска инвалидности по данной патологии в разных регионах страны; выделять административные области с высоким риском, в которых в первую очередь необходимо улучшить организацию работы медико-социальных экспертных комиссий.
|
8. |
Дроздова І. В. Кардіоваскулярний ризик, пов’язаний із підвищенням артеріального тиску та наявністю нозогеній [Електронний ресурс] / І. В. Дроздова // Медичні перспективи. - 2010. - Т. 15, № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2010_15_2_11
|
9. |
Щудро С. А. Вікові та гендерні особливості характеру підлітків [Електронний ресурс] / С. А. Щудро, І. В. Дроздова, Т. О. Журавель // Медичні перспективи. - 2010. - Т. 15, № 3. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2010_15_3_22 У 480 юношей и девушек 15 - 17 лет изучены особенности характера при помощи опросника Р. Кеттелла, в модификации Е. Александровской. Установлено, что общими характерологическими чертами подростков являются эмоциональная лабильность, внушаемость и подозрительность. Юноши отличаются общительностью, сообразительностью, независимостью, смелостью, жесткостью, консерватизмом, недостаточной мотивацией; девушки - выразительной силой "Я", тревожностью, импульсивностью, радикализмом. Определение гендерных и возрастных аспектов характера подростков необходимо для изучения патофизиологических механизмов формирования их здоровья.
|
10. |
Щудро С. А. Виявлення особливостей реагування на захворювання у підлітків [Електронний ресурс] / С. А. Щудро, І. В. Дроздова, Л. І. Буряк, Т. О. Журавель // Медичні перспективи. - 2010. - Т. 15, № 4. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2010_15_4_28 У 480 юношей и девушек 15 - 17 лет изучены особенности реагирования на заболевание при помощи методики психологической диагностики типов отношения к болезни. Установлено, что подростки отличаются выраженностью гармоничного, эргопатического и эйфорического видов; распространенностью паранойяльного, эргопатического, аназогнозического, сенситивного и эйфорического; комбинациями аназогнозического, эйфорического, паранойяльного, неврастенического и обсессивно-фобического типов отношения к болезни. Нарушения социальной и психологической адаптации более чем у половины подростков существенно препятствуют эффективному внедрению здоровьеопределяющей технологии в школе.
|
11. |
Дроздова І. П. Типологія навчальних текстів для розвитку професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю [Електронний ресурс] / І. П. Дроздова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2013. - Вип. 23. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_23_4 Запропоновано типологію навчальних текстів для ефективної реалізації завдань формування і розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів ВНЗ; визначено критерії відбору та аспекти тексту з урахуванням цілей і завдань професійно орієнтованого навчання, виховання й розвитку особистості сучасного фахівця.
|
12. |
Дроздова І. Сучасні методи навчання українського професійного мовлення майбутніх фахівців інженерного профілю [Електронний ресурс] / І. Дроздова // Теоретична і дидактична філологія. - 2014. - Вип. 18. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2014_18_10
|
13. |
Іпатов А. В. Первинна інвалідність внаслідок хвороб системи кровообігу [Електронний ресурс] / А. В. Іпатов, І. В. Дроздова, І. Я. Ханюкова, О. М. Мацуга // Сучасні медичні технології. - 2013. - № 2. - С. 143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Smt_2013_2_41
|
14. |
Дроздова І. П. Актуальні проблеми методики аудиторних і позааудиторних занять із розвитку українського професійного мовлення студентів-нефілологів [Електронний ресурс] / І. П. Дроздова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 29. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_29_19
|
15. |
Дроздова І. В. Інформаційна технологія діагностики хронічної серцевої недостатності [Електронний ресурс] / І. В. Дроздова, М. Г. Сидорова, О. О. Харченко, С. В. Романенко, С. Л. Поріц, Г. Б. Чумак // Актуальні проблеми автоматизації та інформаційних технологій. - 2010. - Т. 14. - С. 134-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apatit_2010_14_16
|
16. |
Дроздова І. В. Адміністративна відповідальність за порушення громадського порядку під час проведення масових заходів: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / І. В. Дроздова // Актуальні проблеми вдосконалення чинного законодавства України. - 2010. - Вип. 23. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apvchzu_2010_23_12
|
17. |
Дроздова І. П. Система вправ із розвитку професійного мовлення студентів вищих навчальних закладів нефілологічного профілю [Електронний ресурс] / І. П. Дроздова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_14 Обгрунтовано психологічні, лінгвістичні, психолінгвістичні чинники, дидактичні й методичні принципи навчання професійного мовлення та основні вимоги до системи вправ за текстоцентричним підходом із розвитку професійного мовлення студентів ВНЗ нефілологічного профілю. Розглянуто й розкрито компоненти, що визначають адекватність використання вправ у навчанні студентів української мови за професійним спрямуванням. Визначено основні завдання різного обсягу, змісту і психолінгвістичного плану для формування вмінь і навичок спілкування студентів за фахом. Запропоновано класифікацію видів вправ із розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів.Обоснованы психологические, лингвистические, психолингвистические факторы, дидактические и методические принципы обучения профессиональной речи и основные требования к системе упражнений на основе текстоцентрического подхода для развития профессиональной речи студентов ВУЗ нефилологического профиля. Рассмотрены и раскрыты компоненты, определяющие адекватность применения упражнений в обучении студентов украинскому языку по профессиональной направленности. Определены основные задания разного объема, содержания и психолингвистического плана для формирования умений и навыков общения студентов по специальности. Предложена классификация видов упражнений по развитию профессиональной речи студентов-нефилологов.The work proves psychological, linguistic and psycholinguistic factors, didactic and methodical principles of teaching professional speech skills and basic requirements to a system of exercises based on text-centered approach to the development of professional speech skills in students of higher education institutions non-linguistic. It considers and describes the components that determine the efficiency of exercises used to train students in profession orientated Ukrainian language. It identifies the key tasks of different size, content, and psycholinguistic plan to form and develop communication skills in students in their professional field. The work also proposes a classification of exercises to develop professional speech skills in students of higher education institutions non-linguistic.
|
18. |
Дроздова І. П. Роль розумових процесів у розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів [Електронний ресурс] / І. П. Дроздова // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_2_30
|
19. |
Дроздова І. П. Професійний дискурс і мовна особистість студента ВНЗ нефілологічного профілю [Електронний ресурс] / І. П. Дроздова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 2. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_2_27
|
20. |
Дроздова І. В. Методологія вивчення когнітивних функцій із позиції Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров'я [Електронний ресурс] / І. В. Дроздова, В. В. Храмцова, Л. Г. Степанова, С. Я. Яновська, Н. О. Яковенко // Медична психологія. - 2015. - Т. 10, № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mpsl_2015_10_2_4
|
| |