Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (7)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (31)Авторитетний файл імен осіб (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Завгородня Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Завгородня Т. К. 
Епістолярний жанр як засіб виховання особистості [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.143 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Завгородня Т. 
Перспективи вдосконалення неперервної педагогічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Т. Завгородня // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 13-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_8-9_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.942 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Завгородня Т. 
Дослідження персоналій Західної України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки [Електронний ресурс] / Т. Завгородня, І. Стражнікова // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_8
Розглянуто доробок сучасних науковців з вивчення біографій та вибраних творів українських педагогів Східної Галичини 1920-х рр. Висвітлено педагогічні ідеї представлених персоналій у галузі дидактики, теорії та практики національного виховання для подальшого творчого використання у навчально-виховному процесі закладів освіти. Зроблено висновок, що сучасні наукові дослідження з вивчення персоналій дозволили зробити доступними для більш широкого загалу суспільства педагогічно-просвітницькі ідеї визначних педагогів галицького краю, зокрема 1920 - 1930-рр.Рассмотрено наследие современных ученых по изучению биографий избранных произведений украинских педагогов Восточной Галичины 1920- х гг. Освещены педагогические идеи представленных персоналий в области дидактики, теории и практики национального воспитания для дальнейшего творческого использования в учебно-воспитательном процессе учебных заведений. Сделан вывод, что современные научные исследования по изучению персоналий позволили сделать доступными для более широкого круга общества педагогически-просветительские идеи выдающихся педагогов галицкого края, в том числе 1920 - 1930 гг.Considered legacy of modern scientists to study the biographies of selected works of Ukrainian teachers of Eastern Galicia in 1920s years. Lit pedagogical ideas presented personalities in the field of didactics, theory and practice of national education for further creative use in the educational process of education. Inferred that modern research on the personalities have helped make it accessible to a wider range of society pedagogical-educational ideas of outstanding teachers of the Galician region, including 1920 - 1930 years of the twentieth century.
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.033 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Завгородня Т. К. 
Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 26-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.106 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Завгородня Т. 
Проблеми виховання особистості у творчій спадщині галицького педагога Ярослава Кузьміва [Електронний ресурс] / Т. Завгородня // Історико-педагогічний альманах. - 2005. - Вип. 1. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2005_1_7
Здійснено компаративний аналіз педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка на виховання особистості в колективі. Акцентовано на синхронності ідей О. Захаренка з позицією В. О. Сухомлинського стосовно головних ознак виховного колективу та шляхів його створення, що спостерігається вже у самому підході до визначення поняття “колектив”. Висвітлено заходи, проведені у Сахновській школі Корсунь-Шевченківського району Черкаської області, у якій працював О. Захаренко. Підкреслено, що в авторській школі О. Захаренка знайшли розвиток теоретичні проблеми ролі колективу у розвитку особистості взагалі та у формуванні її моральних якостей зокрема. Серед основних ознак виховного колективу В. Сухомлинського та О. Захаренка віднайдено наступність щодо традиційних ознак і новий, гуманістичний підхід до їх визначення.Осуществлен компаративный анализ педагогических взглядов В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко относительно воспитания личности в коллективе. Акцентировано на синхронности идей А. Захаренко с позицией В. А. Сухомлинского относительно главных признаков воспитывающего коллектива и путей его создания, которое наблюдается уже в самом подходе к определению понятия “коллектив”. Освещены мероприятия, проведенные в Сахновский школе Корсунь-Шевченковского района Черкасской области, в которой преподавал А. Захаренко. Подчеркнуто, что в авторской школе А. Захаренко нашли развитие теоретические проблемы роли коллектива в развитии личности вообще и в формировании ее моральных качеств в частности. Среди основных признаков воспитывающего коллектива В. Сухомлинского и А. Захаренко выделены преемственность относительно традиционных признаков и новый, гуманистический подход к их определению.The comparative analysis of pedagogical looks of V. Sukhomlinskiy and A. Zakharenko is carried out in relation to education of personality in a collective. It is accented on synchronisms of ideas of A. Zakharenko with position of V. Sukhomlinskiy in relation to the main signs of educative collective and ways of his creation which is observed already in going near determination of concept “collective”. Measures, conducted in Sakhnovskiy to school of the Korsun-Shevchenko district of the Cherkassy area in which taught, are reflected. Underline, that at author school A. Zakharenko found development theoretical problems of role of collective for development of personality in general and forming of its moral qualities in particular. Among the basic signs of educative collective of V. Sukhomlinskiy and A. Zakharenko the following is found in relation to traditional signs and new, humanism fitting for their to determination.
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.303 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Завгородня Т. 
Екологічна освіта як умова формування культури здоров’я молодших школярів: вітчизнячний та зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Т. Завгородня // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_8
Висвітлено проблеми поглиблення екологічних знань молодших школярів в Україні у контексті сучасних тенденцій вирішення проблеми в зарубіжних країнах. Обгрунтовано взаємозалежність рівня екологічних знань і ефективності формування культури здоров’я учнів молодших класів. Виокремлено міждисциплінарні зв'язки екології з іншими навчальними предметами природознавчого, математичного, художньо-естетичного циклів для досягнення максимального опанування учнями знань, умінь і навичок екологічного характеру. Названо традиційні та інноваційні педагогічні технології, які застосовують під час викладання екології, зокрема: лекції та демонстрації, лабораторні та практичні роботи, семінари, виробнича практика, екскурсії, тьюторські заняття, навчально-дослідницькі проекти, дискусії, комп'ютерні ігри, моделювання, відображення явищ або процесів за допомогою схем, карт, діаграм, аналіз новин засобів масової інформації, аналіз фактичного матеріалу (case study), вивчення усної народної творчості, відвідування зоологічних і сільськогосподарських ферм, створення міні- дендро- та фітопарків, зразків садово-паркового мистецтва. Зазначено, що цінність наведених технологій полягає в тому, що вони надають змогу підвищити інтерес до навчання, сприяють більш якісному засвоєнню навчального матеріалу, його усвідомленню. Підкреслено актуальність впровадження в навчально-виховний процес позаурочних позашкільних форм навчання, так званої неформальної екологічної освіти. Рассмотрена проблема углубления экологических знаний младших школьников в Украине в контексте современных тенденций решения проблемы в зарубежных странах. Обоснована взаимозависимость уровня экологических знаний и эффективности формирования культуры здоровья учащихся младших классов. Отмечена роль междисциплинарных связей экологии с другими учебными предметами естественнонаучного, математического, художественно-эстетического циклов для достижения максимального освоения учащимися знаний, умений и навыков экологического характера. Названы традиционные и инновационные педагогические технологии, применяемые в процессе преподавания экологии, в частности: лекции и демонстрации, лабораторные и практические работы, семинары, производственная практика, экскурсии, тьюторские занятия, учебно-исследовательские проекты, дискуссии, компьютерные игры, моделирование, отображение явлений или процессов с помощью схем, карт, диаграмм, анализ новостей средств массовой информации, анализ фактического материала (case study), изучение устного народного творчества, посещение зоологических и сельскохозяйственных ферм, создание мини дендро- и фитопарков, образцов садово-паркового искусства. Указано, что ценность приведенных технологий заключается в том, что они позволяют повысить интерес к обучению, способствуют более качественному усвоению учебного материала, его пониманию. Подчеркнута актуальность внедрения в учебно-воспитательный процесс внеурочных внешкольных форм обучения, так называемого неформального экологического образования.The article deals with the problems of junior pupils’ ecological education. The main attention is drawn to the tendencies in ecological education. First of all the emphasis is laid on linking ecological education to health care issues. Ukrainian elementary school curriculum has been analyzed in terms of ecological consciousness and ecological developing. The author states that these forms of classroom activities are organized on the regular basis. These activities are aimed at forming holistic vision as well as choosing healthy lifestyle. The other forms put into practice are: independent tasks, games, cooking competitions, out-of-school classes,discussions, etc.
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.327 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Завгородня Т. К. 
Епістолярний жанр як важливе джерело історико-педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 252-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_53
Розкрито значення епістолярного жанру як важливого джерела вивчення історії суспільної, державної, політичної думки, української культури та історії розвитку педагогічної думки різних історичних періодів, зокрема, проблем навчання та виховання. На прикладі вивчення листів відомих особистостей розкрито ідеї батьківської педагогіки, внесок їх авторів у розвиток педагогіки, теорії та практики виховання й самовиховання. Зроблено спробу довести, що епістолярний жанр є важливим джерелом історико-педагогічних досліджень.Раскрыто значение эпистолярия как важного источника изучения истории общественной, государственной, политической мысли, украинской культуры и истории развития педагогической мысли разных исторических периодов, проблем обучения и воспитания. На примере изучения писем известных личностей раскрыты идеи родительской педагогики, вклад их авторов в развитие педагогики, особенно теории и практики воспитания и самовоспитания. Сделана попытка доказать, что эпистолярный жанр является важным источником историко-педагогических исследований.The value of epistolary genre as an important source of studying the history of public, state, political idea, Ukrainian culture and history of development of the pedagogical opinion in different historical periods, in particular, the problems of study and education is revealed in the article. The ideas of the paternal pedagogics are grounded on the example of studying the letters of famous personalities, contribution of their authors to the development of the pedagogics, theory and practice of education and self-education. The attempt to prove that epistolary genre is an important source of historical-pedagogical researchesis done.
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.526 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Завгородня Т. К. 
Проблема якості дошкільної освіти в Україні в контексті тенденцій її розв’язання у різних країнах світу [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_42
Розглянуто проблеми забезпечення якості послідовної та неперервної дошкільної та початкової освіти, визначення її показників і критеріїв у різних країнах світу.Рассмотрены проблемы обеспечения качества преемственности и последовательности дошкольного и начального образования, определение его критериев и показателей в различных странах мира.The problems of providing of the quality of successive and continuous preschool and initial education, determination of it’s indexes and criteria in the different countries of the world are examined in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.2 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Мицкан Б. М. 
Пріоритети та перспективи акмеологічного зростання вчителя фізичної культури в умовах модульного навчання [Електронний ресурс] / Б. М. Мицкан, Т. К. Завгородня, А. Я. Шпільчак, Г. В. Презлята, І. П. Випасняк, Б. П. Лісовський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_23
Сучасні дослідження, що здійснюються центральним інститутом післядипломної педагогічної освіти, обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти України, в основному спрямовані на формування нової методології післядипломної педагогічної освіти, пошук нових форм і методів цілеспрямованого впливу на педагога в систему неперервної освіти. Слід відзначити, що вектор наукових інтересів більшості вчених переважно зорієнтований на модернізацію форм і методів курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників. За цього недостатньо уваги приділялося акмеологічному зростанню вчителя за умов оновлення змісту навчальних дисциплін, які вони викладають. Методична робота з учителями фізичної культури сьогодні повинна створити сприятливі умови для збалансованого поєднання теорії й практики, де фахівець мав би змогу ознайомитися не лише з педагогічними новаціями, а й набувати умінь користуватися й оптимально застосовувати їх у професійній діяльності за сучасних оновлених умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.45 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Завгородня Т. К. 
Ідеї взаємозв'язку духовного та фізичного розвитку особистості в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 16. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_16_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 47.141 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Завгородня Т. К. 
Організація оздоровчо-спортивної роботи з учнівською молоддю на західноукраїнських землях (1920–1930 рр.) [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 15. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_15_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.694 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Шанковський А. З. 
Сучасні тенденції в підготовці майбутніх фахівців фізичної культури [Електронний ресурс] / А. З. Шанковський, І. П. Випасняк, Т. К. Завгородня // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 15. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_15_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 71.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Завгородня Т. 
Знання про гірське середовище Карпат як умова формування культури здоров’я молодших школярів [Електронний ресурс] / Т. Завгородня // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2014_11_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.291 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ключник І. Г. 
Деякі особливості викладання диференціальних рівнянь [Електронний ресурс] / І. Г. Ключник, Т.М. Завгородня // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(1). - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(1)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.232 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Завгородня Т. К. 
Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ у контексті болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 593.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Завгородня Т. К. 
Диференційоване навчання в системі Школа – ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 25. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_25_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 680.149 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Завгородня Т. 
Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання [Електронний ресурс] / Т. Завгородня // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_8-9_8
Розкрито питання посилення уваги до гендерної проблематики. Зауважено про актуалізацію «чоловічого питання» у сучасній педагогіці, особливо, що стосується проблем виховання у сім'ї. Висвітлено роль батька у сімейному вихованні. Враховано різницю між вихованням материнським і батьківським (у вузькому значенні слова). Виявлено традиції використання листів не лише в соціально-культурному сенсі, а й як спосіб педагогічного впливу на адресата. Обґрунтовано значення впливу батьків на формування особистості майбутніх поколінь на прикладі листів до синів. Досліджено епістолярний жанр як важливий засіб виховання молодого покоління.Раскрыт вопрос усиления внимания к гендерной проблематики. Отмечена актуализация «мужского вопроса» в современной педагогике, особенно, что касается проблем воспитания в семье. Освещено роль отца в семейном воспитании. Учтена разница между воспитанием материнским и отцовским (в узком смысле слова). Выявлены традиции использования писем не только в социально-культурном смысле, но и как способ педагогического воздействия на адресата. Обосновано значение влияния отцов на формирование личности будущих поколений на примере писем к сыновьям. Исследован эпистолярный жанр как важное средство воспитания молодого поколения.Solved the issue of strengthening attention to gender issues. Defined by updating the «male problem» in modern pedagogy, especially with regard to the problems of education in the family. Lighted the role of the father in family education. Taken into account the difference between maternal and paternal education (in the narrow sense of the word). Revealed tradition of using letters not only in socio-cultural terms, but also as a way of pedagogical influence on the recipient. Justified by the value of the influence of fathers in shaping the personality of future generations by the example of his letters to his sons. Investigated the epistolary genre as an important means of educating the younger generation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.189 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Завгородня Т. 
Розвиток науково-творчого потенціалу викладача ВНЗ в контексті педагогічної спадщини Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. Завгородня // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Завгородня Т. К. 
Ретроспективний аналіз теорії і практики навчання дорослих [Електронний ресурс] / Т. К. Завгородня // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 17. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_17_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.052 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Завгородня Т. 
Особливості історіографії змісту вищої освіти в дослідженнях західного регіону України другої половини ХХ – початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / Т. Завгородня, І. Стражнікова // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 19. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_19_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського