Пошуковий запит: (<.>A=Кайдановська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кайдановська О. О. Портфоліо у професійній діяльності та освіті архітектора [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Архітектура. - 2013. - № 757. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2013_757_15 Розглянуто сутність архітектурного портфоліо як сучасного синтезованого виду професійної та навчальної діяльності, що виявлено у комплексі засобів представлення концепції, проекту, творчого доробку автора (групи, фірми) відповідно до ситуативних умов суспільної комунікації.
|
2. |
Кайдановська О. Модель образотворчої підготовки майбутніх архітекторів [Електронний ресурс] / О. Кайдановська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(2). - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(2)__6
|
3. |
Кайдановська О. О. Професійна підготовка архітекторів: семіотичний метод [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Проблемы теории и истории архитектуры Украины. - 2012. - Вип. 12. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prtiau_2012_12_11
|
4. |
Кайдановська О. Творчі методи навчального проектування у професійній підготовці архітекторів: світовий досвід [Електронний ресурс] / О. Кайдановська // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_26 Розглянуто потенціал навчального архітектурного проектування у формуванні професійної компетентності, креативності та самостійності майбутнього фахівця. Обгрунтовано доцільність використання інноваційних методів навчання з опорою на світовий досвід архітектурної освіти. Зазначено, що інноваційна організація навчального проектування спрямована на виховання творчого конкурентоспроможного спеціаліста архітектурної справи.Рассмотрен потенциал учебного архитектурного проектирования в формировании профессиональной компетентности, креативности и самостоятельности будущего специалиста. Обоснована целесообразность использования инновационных методов обучения с опорой на мировой опыт архитектурного образования. Отмечено, что инновационная организация учебного проектирования направлена на воспитание творческого конкурентоспособного специалиста архитектурного дела.The potential of academic architectural design in the formation of professional competence, creativity, independence of the future specialist. The expediency of the use of innovative teaching methods, drawing on international experience in architectural education. Noted that innovative organization focused on instructional design education creative competitive specialist architectural business.
|
5. |
Кайдановська О. О. Методи формування образотворчої грамотності майбутнього архітектора [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_23 Зауважено, що образотворча грамотність майбутнього архітектора формується академічними методами натурного рисунку, що сприяє поетапному опануванню графічних технік. Виділено наскрізні теми практичної образотворчої підготовки. Визначено комплекс методів проблемного навчання, що забезпечують переведення традиційно репродуктивного характеру художньої підготовки на більш творчі рівні пізнавальної діяльності. Висвітлено думку про перспективність збільшення проблемності академічних завдань з рисунку та живопису, які доцільно доповнювати декоративними роботами тієї ж тематики у поєднанні класичних та формальних методів композиції. Отмечено, что изобразительная грамотность будущего конструктора формируется академическими методами натурного рисунка, что способствует поэтапному освоению графических техник. Выделены сквозные темы практической изобразительной подготовки. Определен комплекс методов проблемного обучения, обеспечивающих перевод традиционно репродуктивного характера художественной подготовки на более творческие уровни познавательной деятельности. Высказано мнение о перспективности увеличения проблемности академических заданий по рисунку и живописи, которые целесообразно дополнять декоративными работами той же тематики в сочетании классических и формальных методов композиции.Observed that pictorial literacy of the designer formed academic methods of full-scale pattern that contributes to the development of phase-graphic techniques. Allocated through practical themes graphic preparation. Defined set of problem-based learning methods, providing translation traditionally the reproductive artistic training to more creative levels of cognitive activity. Powered opinion, promising to increase the problematic academic assignments in drawing and painting, which is advisable to supplement decorative works of the same subject in a combination of classic and formal methods of composition.
|
6. |
Кайдановська О. Методика виконання освітньо-кваліфікаційної роботи бакалавра архітектури: творчий аспект [Електронний ресурс] / О. Кайдановська // Естетика і етика педагогічної дії. - 2014. - Вип. 7. - С. 173-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2014_7_18
|
7. |
Кайдановська О. Становлення системи вищої архітектурної освіти України [Електронний ресурс] / О. Кайдановська // Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 2. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2010_2_14
|
8. |
Кайдановська О. О. Методика вивчення кольору в образотворчій підготовці майбутніх архітекторів [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Мистецтво та освіта. - 2015. - № 3. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2015_3_10
|
9. |
Кайдановська О. О. Презентація у професійній діяльності архітектора [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська, Ю. М. Олексів // Містобудування та територіальне планування. - 2012. - Вип. 46. - С. 254-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2012_46_33
|
10. |
Кайдановська О. О. Навчальне проектування інтер’єру у професійній підготовці майбутніх архітекторів [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська, Л. С. Грицюк // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2013. - Вип. 32. - С. 414-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2013_32_66
|
11. |
Кайдановська О. О. Експозиційна стратегія мистецьких виставок [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2016. - Вип. 43(1). - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2016_43(1)__24
|
12. |
Кайдановська О. О. Виховання творчості в архітектурній освіті [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_17
|
13. |
Кайдановська О. О. Виховання творчості в архітектурній освіті [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_51
|
14. |
Кайдановська О. О. Теоретичні основи художнього пізнання у професійній підготовці архітекторів [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2016. - Вип. 28. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2016_28_7
|
15. |
Габрель М. Професіоналізація в архітектурній освіті: проблеми підготовки архітекторів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / М. Габрель, О. Кайдановська // Ukrainian professional education. - 2017. - Вип. 1. - С. 38-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/upo_2017_1_7
|
16. |
Кайдановська О. О. Багатофункційні спортивні комплекси в структурі міста [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська, Л.-М. О. Фединець // Містобудування та територіальне планування. - 2018. - Вип. 68. - С. 227-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2018_68_30
|
17. |
Кайдановська О. О. Теоретичні основи дослідження архітектури офісів [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська, Г. В. Лисяк // Науковий вісник будівництва. - 2019. - Т. 1, № 2. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2019_1_2_11
|
18. |
Кайдановська О. О. Модернізація образотворчої підготовки в архітектурній освіті [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.40. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
|
19. |
Кайдановська О. О. Архітектурні аспекти соціальної адаптації дітей із особливими психологічними потребами [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська, А. С. Фінагеєва // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2021. - Вип. 61. - С. 359-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2021_61_28
|
20. |
Кайдановська О. О. Формування моделі інтегрованого розвитку міського простору [Електронний ресурс] / О. О. Кайдановська, Д. Т. Васильків // Містобудування та територіальне планування. - 2021. - Вип. 78. - С. 247-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2021_78_23
|
| |