Пошуковий запит: (<.>A=Климчук І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бутова І. Особливості вираження емотивності у політичній рекламі [Електронний ресурс] / І. Бутова, І. Климчук // Мандрівець. - 2012. - № 2. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mandriv_2012_2_14
|
2. |
Климчук І. І. Історія формування феміністського напряму в теорії міжнародних відносин [Електронний ресурс] / І. І. Климчук // Грані. - 2013. - № 11. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2013_11_26
|
3. |
Климчук І. О. Емотивність у рекламних текстах [Електронний ресурс] / І. О. Климчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 29. - С. 83-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_29_31
|
4. |
Климчук І. Фінансування освіти і науки в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / І. Климчук. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_20
|
5. |
Климчук І. П. Формування потреби займатися фізичними вправами в дітей середнього шкільного віку [Електронний ресурс] / І. П. Климчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_12 Як стверджують науковці, процес формування потреб є ступеневим. Доцільно для розвитку різних потреб, зокрема формування потреби займатися фізичними вправами, дітей середнього шкільного віку використовувати п'ять етапів формування. Формування потреби займатися фізичними вправами є цілісним педагогічним процесом, який проходить через такі етапи: створення мотиву до занять фізичними вправами через вплив біогенних потреб дитини й зовнішнє спонукання, формування знань про фізичні вправи, формування інтересу займатися фізичними вправами через виконання з використанням стимулів, формування звички займатися фізичними вправами через багаторазове їх виконання на фоні емоційного задоволення, формування потреби займатися фізичними вправами через здійснення багаторазового прояву звички їх виконувати. Отже, потреба займатися фізичними вправами в дітей середнього шкільного віку як вид спонукання формується на базі біогенних (природних) потреб через інші види спонукання до занять фізичними вправами, а саме: мотив, інтерес, стимул і звичку. Вони відрізняються своїми особливостями та взаємопов'язані. Потреба, інтерес і звичка є видами внутрішнього, а мотив та стимул - видами зовнішнього спонукання.
|
6. |
Климчук І. Спрямованість фізичного виховання учнів середнього шкільного віку [Електронний ресурс] / І. Климчук, В. В. Пантік // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_43 У зв'язку із соціально-економічною перебудовою суспільства, незадовільними умовами життя великої частини населення, екологічного несприятливого стану навколишнього середовища значно знижені компенсаторно-пристосувальні можливості дитячого організму та його опірності до дії різних шкідливих факторів. Увагу заслуговують діти шкільного віку, стан здоров'я яких значно погіршується протягом шкільного навчання.
|
7. |
Піскун Р. П. Морфофункціональна мінливість серця при експериментальному атеросклерозі під впливом генної корекції [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, І. М. Климчук // Вісник проблем біології і медицини. - 2016. - Вип. 2(2). - С. 258-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2016_2(2)__58
|
8. |
Климчук І. І. Формування і розвиток феміністських підходів у теорії міжнародних відносин [Електронний ресурс] / І. І. Климчук // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 109. - С. 300-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_109_80
|
9. |
Климчук І. І. Особливості ґендерного підходу в теорії міжнародних відносин [Електронний ресурс] / І. І. Климчук // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 491-494. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_7_119
|
10. |
Климчук І. Феміністська методологія в теорії міжнародних відносин [Електронний ресурс] / І. Климчук // Історико-політичні проблеми сучасного світу. - 2013. - Т. 25-26. - С. 253-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ippss_2013_25-26_51
|
11. |
Климчук І. І. Сучасний стан феміністичних досліджень світової політики: емпіричний вимір [Електронний ресурс] / І. І. Климчук // Політикус. - 2017. - Вип. 2. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/polit_2017_2_6
|
12. |
Піскун Р. П. Сучасна концепція викладання генетики у медичному вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Р. П. Піскун, В. М. Шкарупа, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут, І. М. Климчук // Фактори експериментальної еволюції організмів. - 2019. - Т. 25. - С. 368-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/feeo_2019_25_66
|
13. |
Климчук І. І. Сучасний стан фміністичних та ґендерних досліджень у вітчизняній політичній науці [Електронний ресурс] / І. І. Климчук // Молодий вчений. - 2019. - № 10(1). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_10(1)__30
|
14. |
Климчук І. Я. Види та джерела конкурентних переваг туристичних інтернет-порталів Івано-Франківської області та перспективи створення нового туристичного веб-сайту [Електронний ресурс] / І. Я. Климчук, Н. П. Казюка // Молодий вчений. - 2019. - № 10(2). - С. 666-669. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_10(2)__67
|
15. |
Климчук І. О. Дослідження критеріїв та показників розвитку загальної середньої освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. О. Климчук // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 10. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_10_6
|
16. |
Климчук І. О. Дослідження показників якості/результативності освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. О. Климчук // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2018. - № 5. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2018_5_8
|
17. |
Климчук І. О. Фінансові аспекти економічної складової прогнозування та розвитку закладів освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. О. Климчук // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2019. - № 6. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2019_6_4
|
18. |
Климчук І. С. Становлення професійних ансамблів народного танцю в СРСР: художні та соціокультурні чинники [Електронний ресурс] / І. С. Климчук // Вісник КНУКіМ. Серія : Мистецтвознавство. - 2020. - Вип. 43. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_myst_2020_43_26
|
19. |
Климчук І. Формування мистецької школи та традиції Павла Вірського у Державному ансамблі танцю УРСР [Електронний ресурс] / І. Климчук // Танцювальні студії. - 2020. - Т. 3, № 2. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ds_2020_3_2_5
|
20. |
Климчук І. І. Складова міграційної політики ЄС щодо іммігрантів з третіх країн [Електронний ресурс] / І. І. Климчук, О. М. Хім’як // Молодий вчений. - 2020. - № 10(1). - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_10(1)__14
|
| |