Пошуковий запит: (<.>A=Корнят В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Корнят В. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціа-льних педагогів [Електронний ресурс] / В. Корнят // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 173-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_19 Проаналізовано основні напрямки наукових досліджень процесу підготовки соціальних педагогів. Обгрунтовано роль діагностичних умінь як фактора формування професійної кваліфікації соціального педагога. Уточнено термін "формування" в науково-психологічній літературі. Визначено формування як розвиток і становлення особистості під впливом зовнішніх факторів, які спричинюють виникнення суперечностей. Досліджено стан сформованості діагностичних умінь у студентів фаху "Соціальна педагогіка" й уявлення студентів про структуру, зміст, форми діагностичних умінь та методи їх застосування. Визначено перелік фахових дисциплін, в межах яких слід організувати цілеспрямоване формування діагностичних умінь. Виокремлено причини недостатньої сформованості діагностичних умінь у майбутніх фахівців соціальної педагогіки.Проанализированы основные направления научных исследований процесса подготовки социальных педагогов. Обоснована роль диагностических умений как фактора формирования профессиональной квалификации социального педагога. Уточнен термин "формирование" в научно-психологической литературе. Определено формирование как развитие и становление личности под влиянием внешних факторов, которые вызывают возникновение противоречий. Исследовано состояние сформированности диагностических умений у студентов специальности "Социальная педагогика" и представления студентов о структуре, содержание, формах диагностических умений и методах их применения. Определен перечень профессиональных дисциплин, в рамках которых следует организовать целенаправленное формирование диагностических умений. Выделены причины недостаточной сформированности диагностических умений у будущих специалистов социальной педагогики.Analyzed are the main lines of research of the process of training of social educators. Substantiated is the role of diagnostic skills as a factor in the formation of the professional qualification of the social teacher. Clarified is the term "formation" in scientific and psychological literature. Defined are the formation and development of the personality under the influence of external factors that cause the occurrence of contradictions. Investigated is the condition of formation of the diagnostic skills of the students of "social pedagogy" and representations of students about the structure, content, forms and methods of diagnostic abilities of their application. Determined is the list of professional disciplines within which to organize purposeful formation of diagnostic skills. Highlighted is the lack of formation of the reasons for the diagnostic skills of the future specialists of social pedagogy.
|
2. |
Корнят В. Соціально-емоційний розвиток дитини в сім’ї [Електронний ресурс] / В. Корнят, М. Павленко // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2012. - Вип. 28. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2012_28_13
|
3. |
Корнят В. С. Форми та методи формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / В. С. Корнят // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_3_19
|
4. |
Корнят В. С. Структура діагностичних умінь соціального педагога [Електронний ресурс] / В. С. Корнят // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 3. - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_3_15
|
5. |
Корнят В. С. Відбір змісту формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / В. С. Корнят // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_12 Здійснено контент-аналіз змісту навчальних програм окремих дисциплін щодо відповідності структурних блоків програми формуванню у майбутніх соціальних психологів діагностичних умінь. Виділено змістові складові курсу "Вступ до спеціальності", "Педагогіка", "Соціальна педагогіка". Детально описано принципи відбору змісту для формування необхідних умінь у майбутніх фахівців. Обгрунтовано необхідність розробки навчально-методичного комплексу навчальних дисциплін професійно-орієнтованого циклу, який відповідав би рекомендаціям МОН України. Визначено його структурні елементи, підбір яких забезпечує комплексне викладання навчальних дисциплін в педагогічних коледжах, які готують майбутніх фахівців.Осуществлен контент-анализ содержания учебных программ отдельных дисциплин на соответствие структурных блоков программы формированию у будущих социальных психологов диагностических умений. Выделены содержательные составляющие курса "Введение в специальность", "Педагогика", "Социальная педагогика". Подробно описаны принципы выбора содержания для формирования необходимых умений у будущих специалистов. Обоснована необходимость разработки учебно-методического комплекса учебных дисциплин профессионально-ориентированного цикла, который отвечал бы рекомендациям МОН Украины. Определены его структурные элементы, подбор которых обеспечивает комплексное преподавание учебных дисциплин в педагогических колледжах, готовящих будущих специалистов.The problem of innovative approaches to the organization of training future social workers in teacher training colleges. The essence of the concept of “education content” in scientific research, particularly of S. Goncharenko, A., Kuzmynskyi, S. A. Cape.
|
6. |
Корнят В. Педагогічна технологія формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / В. Корнят // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2015. - № 3. - С. 48-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2015_3_6
|
7. |
Корнят В. Неперервність у системі професійної підготовки соціальних педагогів [Електронний ресурс] / В. Корнят // Освітологічний дискурс. - 2018. - № 3-4. - С. 185-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_3-4_18
|
8. |
Корнят В. Статеве виховання школярів як складова діяльності соціального педагога в школі [Електронний ресурс] / В. Корнят // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 4. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_4_14
|
9. |
Корнят В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін [Електронний ресурс] / В. Корнят, К. Островська, І. Островський, С. Слободян // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 1. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2019_1_7
|
10. |
Сагач О. М Мотивація та умови розвитку педагогічної майстерності в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. М Сагач, В. С. Корнят, В. І. Прокопчук, І. Я. Дідух, Л. С. Плетеницька, І. І. Демченко, І. А. Максимчук, Б. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 3. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_3_26
|
11. |
Корнят В. С. Нормативно-правові основи організації соціальним педагогом статевого виховання дітей і молоді [Електронний ресурс] / В. С. Корнят, А. В. Марчук // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 13(2). - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_13(2)__28
|
12. |
Корнят В. С. Формування моральних норм та уявлень про них у дітей дошкільного віку як педагогічна та психологічна проблема [Електронний ресурс] / В. С. Корнят, О. В. Жеребецька // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(3). - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(3)__41
|
13. |
Корнят В. С. Використання інтерактивних методів навчання у початковій школі: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / В. С. Корнят, О. П. Рибак // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(3). - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_21(3)__42
|
14. |
Корнят В. С. Методологічні аспекти організації професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах педагогічного коледжу до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Електронний ресурс] / В. С. Корнят // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 16. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2011_16_17
|
15. |
Корнят В. С. Професійна підготовка фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-психологічної реабілітації [Електронний ресурс] / В. С. Корнят, У. Я. Співак // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 38. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_32
|
16. |
Корнят В. Практична складова в процесі професійної підготовки фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / В. Корнят // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2022. - Вип. 2. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2022_2_5
|
17. |
Субашкевич І. Р. Формування фахових компетентностей у майбутніх соціальних педагогів/соціальних працівників у процесі навчальної (ознайомчої) практики [Електронний ресурс] / І. Р. Субашкевич, В. С. Корнят // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2022. - Вип. 37. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2022_37_21
|
18. |
Корнят В. С. Осмислення феномену виховання крізь призму ретроспективного погляду і сучасності [Електронний ресурс] / В. С. Корнят, Л.А. Мартіросян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 89. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_89_16
|
19. |
Смирнова І. М. Цифрова компетентність сучасного викладача: виклик сьогодення чи навчання протягом життя [Електронний ресурс] / І. М. Смирнова, В. С. Корнят, В. В. Мацько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2023. - Вип. 91. - С. 222-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_91_48
|
20. |
Корнят В. С. Змішане навчання в кризових умовах: особливості, ризики [Електронний ресурс] / В. С. Корнят, Л. М. Чередник, Н. О. Діра // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 50(2). - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(2)__40
|
| |