Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лисицький В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Лисицький В. М. Метод проектів як засіб формування пізнавальних потреб учнів [Електронний ресурс] / В. М. Лисицький // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2013. - Вип. 2. - С. 314-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2013_2_67
| 2. |
Лисицький В. М. Аналіз підходів учених до розвитку пізнавальної активності учнів у навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. М. Лисицький // Таврійський вісник освіти. - 2013. - № 4. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_4_8
| 3. |
Кравчук Д. О. Створення іт інтегрального прогнозування динаміки розвитку тс на основі системної інтеграції сімейства моделей [Електронний ресурс] / Д. О. Кравчук, В. Л. Лисицький // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2012. - № 1(2). - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2012_1(2)__9 Розглянуто особливості створення науково обгрунтованої інформаційної технології формування довгострокового прогнозу розвитку національної економіки з урахуванням світових тенденцій і використанням існуючих моделей динаміки територіальних систем.
| 4. |
Лисицький В. М. Метод проектів як засіб розвитку пізнавальних здібностей учнів [Електронний ресурс] / В. М. Лисицький // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_13
| 5. |
Лисицький В. М. Використання проектних технологій в навчально-виховному процесі для розвитку пізнавальних потреб учнів [Електронний ресурс] / В. М. Лисицький // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_18 Розглянуто можливості використання проектних технологій у навчально-виховному процесі, що вирішують цілу низку виховних і розвивальних завдань: сприяють розвитку пізнавальної активності учнів у процесі навчання, формують вміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі. Акцентовано увагу на методі проектів, який створює умови для самостійного отримання знань учнями з різних джерел, вироблення уміння користуватися ними для вирішення нових пізнавальних і практичних завдань, удосконалення навичок дослідницької діяльності під час роботи в групах, розвитку творчого мислення.Рассмотрены возможности использования проектных технологий в учебно-воспитательном процессе, которые направлены на решение ряда воспитательных и развивающих задач: способствуют развитию познавательной активности учащихся в процессе обучения, формируют умение самостоятельно конструировать свои знания, ориентироваться в информационном пространстве. Акцентировано внимание на методе проектов, который создает условия для самостоятельного получения знаний учащимися из различных источников, позволяет формировать умения, пользоваться ими для решения новых познавательных и практических задач, совершенствовать навыки исследовательской деятельности при работе в группах, развивать творческое мышление.проектна технологіяThe article deals with the possibilities of introducing of the design technologies into educational process which solve a series of educational and development problems: they promote the development of pupils’ cognitive activity in the process of studying, form abilities to construct their knowledge individually and to orientate oneself in the information environment.проектная технологияdesign technology
|
|
|