Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лукавенко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Лукавенко А. В. Ефективність експериментальної програми диференційованої корекції психофізичного стану студентів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / А. В. Лукавенко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 5. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2013_5_9
| 2. |
Лукавенко А. В. Динаміка емоційних процесів у дівчат різних соматотипів на етапах першого року навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / А. В. Лукавенко, Г. О. Мороз // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_48 Зазначено, що за значної кількості досліджень, спрямованих на вдосконалення процесу фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів, практично поза увагою залишаються питання реалізації диференційованого й індивідуального підходів із використанням критеріїв, що мають біологічну основу. Мета дослідження - визначення загальних тенденцій та особливостей емоційних процесів, якими відзначаються дівчата різних соматотипів на етапах першого року навчання у вищому навчальному закладі. Для дослідження за допомогою методу випадкової вибірки відібрано 80 студенток із різних факультетів медичного університету (по 20 дівчат 17 - 18 років чотирьох соматотипів - астеноїдного, торакального, м'язового, дигестивного). Застосовано психодіагностичний, медико-біологічний; педагогічний і математико-статистичний методи дослідження. Психодіагностичне тестування проведено на початку навчального року та на початку першої й другої екзаменаційних сесій. Оцінено емоційний стан за показниками самопочуття, активності, настрою, особистісної тривожності. Виявлено, що на початку навчання в університеті емоційні процеси в дівчат різних соматотипів відзначаються оптимальними параметрами, за винятком представниць астеноїдного соматотипу, у яких вони дещо гірші, передусім в особистісній тривожності, самопочутті й настрої. На початку кожної екзаменаційної сесії першого року навчання показники емоційних процесів у дівчат різних соматотипів суттєво погіршуються, найбільше - в астеноїдному й торакальному, а дівчата дигестивного соматотипу, крім цього, відзначаються завищеною самооцінкою досліджуваних показників.
|
|
|