Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лупир С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бистрова Ю. О. Комплексний супровід навчально-реабілітаційного процесу в освітніх закладах для дітей з порушеннями зору [Електронний ресурс] / Ю. О. Бистрова, А. М. Петруня, С. А. Лупир // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 3. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_3_3 Визначено етапи комплексного медико-психолого-педагогічного супроводу навчально-реабілітаційного процесу дітей хворих на амбліопію як основного складника процесу їх успішної соціалізації за умов навчально-реабілітаційного центру. Перший етап супроводу (організаційно-діагностичний) - етап збору інформації, початкового тестування, прогнозування, адаптації та початкової психокорекції. Другий етап - корекційний. Корекційно-педагогічну роботу здійснюють за напрямами: педагогічний (організація корекційно-педагогічного впливу на уроках); дефектологічний (спеціальні корекційні заняття з розвитку зорового сприймання, лікувальна фізкультура, ритміка, корекція мовленнєвих порушень). Третій етап - професійно-трудова соціалізація випускників з порушеннями зору як результат успішної комплексної співпраці фахівців системи освіти, охорони здоров'я та соціального захисту.
|
|
|