Пошуковий запит: (<.>A=Літвінова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Літвінова М. М. Відтворення лінгвокультурних особливостей німецьких народних казок у російському перекладі [Електронний ресурс] / М. М. Літвінова, А. С. Тофтул // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 12(1). - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_12(1)__11
|
2. |
Тофтул А. С. Лінгвокультурна специфіка німецьких народних казок [Електронний ресурс] / А. С. Тофтул, М. М. Літвінова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 14(1). - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_14(1)__27
|
3. |
Літвінова М. Відтворення семантики німецьких фразеологічних одиниць з колористичним компонентом у перекладі [Електронний ресурс] / М. Літвінова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 81(4). - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_81(4)__44
|
4. |
Літвінова М. Б. Рекуперація енергії двигуна внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова, С. Р. Сєліверстова, О. Д. Штанько // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2015. - № 2. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2015_2_24 Наведено принципове технічне рішення та відповідну конструкцію термоелектричного перетворювача теплової енергії вихлопних газів двигуна внутрішнього згоряння. Розроблено відповідний термоелектричний пристрій для двигуна об'ємом циліндрів більш 1,5 л потужністю до 300 Вт. Здійснено відповідний тепловий та електричний розрахунки. Мета роботи - заміна електромеханічного генератора за допомогою установки допоміжного електричного двигуна до двигуна внутрішнього згоряння для ефективної переробки енергії газів, що викидається у повітря. Допоміжний двигун встановлюється на вихлопну трубу автомобіля, спрощує його обслуговування, зменшує витрату палива та може використовуватися для любих типів автомобілів із відповідним типом двигуна.
|
5. |
Штанько О. Д. Судновий вітрогенератор коливального типу [Електронний ресурс] / О. Д. Штанько, М. Б. Літвінова // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2014. - № 2. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2014_2_14
|
6. |
Літвінова М. М. Відтворення авторського ідіолекту Юдіт Германн в українському перекладі [Електронний ресурс] / М. М. Літвінова // Теоретична і дидактична філологія. - 2017. - Вип. 25. - С. 234-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2017_25_29
|
7. |
Літвінова М. Б. Досвід діагностування кліпового мислення [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 76(3). - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_76(3)__30
|
8. |
Літвінова М. Б. Створення навчального посібника для адаптивного навчання фізики у закладах вищої технічної освіти [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_14 Наведено методичні засади створення та використання навчального посібника для проведення практичних занять із фізики у вищих закладах освіти. Виявлено адаптивні методичні можливості впровадження нової схеми рішення задач. Ця схема диверсифікує форми проведення практичних занять і враховує особливості сучасного мислення молоді. Посібник надає можливість створювати індивідуальний стиль навчання як для студентів певної спеціальності в цілому, так і для кожного студента особисто. Традиційно в процесі розв'язку задач реалізуються навчальна і контрольна функції. При створенні умов для їх забезпечення у ході розробки навчального посібника задіяні наступні підходи. По-перше, використовується диференційний профільний підхід до навчання, тобто адаптивний підхід, що передбачає врахування фахових потреб студентів. Він базується на відборі саме того навчального матеріалу, який є необхідним для студентів для подальшого навчання за фахом. Таким чином, у посібник увійшли задачі, які відповідають розділам фізики, що є найбільш актуальними для подальшого вивчення спецкурсів студентами інженерно-технічних спеціальностей. По-друге використовується предметно-інформаційний підхід до розв'язування задач за наданою загальною схемою. Для цього для всіх обраних задач надано розв'язок у найбільш загальному вигляді. На його основі кожний студент вирішує власну задачу за "прямим" або "зворотнім" ходом рішення та за власними числовими даними. Запропонований формат посібника надає можливість студенту розв'язувати задачу у власному темпі, незалежно від швидкості розв'язування оточуючих студентів. Навчальний посібник вирішує наступні завдання: мінімізується кількість обов'язкових завдань шляхом виділення саме тих, що відповідають професійним потребам певних спеціальностей; створюються адаптивні умови для урізноманітнення форми проведення практичних занять; скорочується час консультування студента з боку педагога через існування загального рішення для всіх задач. Наведено дані педагогічного експерименту, які свідчать про ефективність впровадження навчального посібника. Встановлено, що при його використанні відбувається покращання навичок студентів із розв'язування задач з фізики. Такий посібник є необхідними для підготовки з фізики майбутніх інженерів і забезпечує подальше ефективне засвоєння профільних дисциплін за обраною спеціальністю.
|
9. |
Літвінова М. Б. Вирішення сучасних завдань профільного підходу до проведення практичних занять з фізики для студентів інженерних ВНЗ [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 79(3). - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_79(3)__12
|
10. |
Літвінова М. Б. Адаптивне навчання фізики з використанням центрального образу [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(1). - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(1)__52
|
11. |
Літвінова М. Б. Технології адаптивного навчання фізики у ЗВТО [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова // Педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 38. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_38_7
|
12. |
Літвінова М. Б. Дослідження ефективності методичної системи адаптивного навчання фізики у закладах вищої технічної освіти [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_34
|
13. |
Літвінова М. Причини усамітнення автора-оповідача в "Уолден" Г. Д. Торо [Електронний ресурс] / М. Літвінова, К. Ігошев // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2018. - № 11. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2018_11_20
|
14. |
Літвінова М. Б. Ігрова методика проведення модульного контролю знань із фізики в технічних університетах [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(2)__13
|
15. |
Іртуганова Т. Р. Особливості стилю "Руна орошенного" Димитрія Туптала [Електронний ресурс] / Т. Р. Іртуганова, М.М. Літвінова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 1. - С. 134–138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufilol_2019_1_25
|
16. |
Літвінова М. Профільний підхід до викладання фізико-математичних дисциплін у ВНЗ студентам електромеханічних спеціальностей [Електронний ресурс] / М. Літвінова // Освітній простір України. - 2017. - Вип. 11. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2017_11_13
|
17. |
Літвінова М. М. Симулятивний потенціал політкоректних термінів (на матеріалі німецьких інтернет-видань) [Електронний ресурс] / М. М. Літвінова, О. І. Літвінов // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. - 2015. - № 1155, Вип. 80. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPG_2015_1155_80_24
|
18. |
Літвінова М. М. Розвиток інтелектуальних здібностей учнів в школах множинного інтелекту в США [Електронний ресурс] / М. М. Літвінова, О. І. Літвінов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 3. - С. 255-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_3_44
|
19. |
Літвінова М. Б. Системний підхід до профільного викладання природничих дисциплін у технічних ВНЗ [Електронний ресурс] / М. Б. Літвінова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 317-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_4_61
|
20. |
Літвінова М. М. Концептуальні метафори та стиль мислення Бромдена в романі К. Кізі "Над зозулиним гніздом" [Електронний ресурс] / М. М. Літвінова, К. М. Ігошев // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 43(2). - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2019_43(2)__40
|
| |