Пошуковий запит: (<.>A=Ліщинська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ліщинська О. І. Цінність життя як аксіологічний орієнтир етико-прикладного знання [Електронний ресурс] / О. І. Ліщинська // Університетська кафедра. - 2013. - № 2. - С. 57-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukaf_2013_2_7
|
2. |
Ліщинська О. І. Медіа–арт в українському візуальному мистецтві: філософсько–естетичні ідеї та вияви [Електронний ресурс] / О. І. Ліщинська // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 78. - С. 256-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_78_80
|
3. |
Ліщинська О. Вияви національно-культурної ідентичності в сучасній українській візуальній культурі [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Культурологія. - 2014. - Вип. 14(1). - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2014_14(1)__12
|
4. |
Ліщинська О. Суб'єктивна інтерпретація фактів у процесі соціального пізнання як ресурс експлуатації в деструктивному культі [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Психологія особистості. - 2011. - № 1. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2011_1_14
|
5. |
Ліщинська О. І. Етнокультурний вимір українського авангардизму [Електронний ресурс] / О. І. Ліщинська // Вісник Львівського університету. Серія : Філософські науки. - 2012. - Вип. 15. - С. 192-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_philos_2012_15_24 Розглянуто авангардизм як провідну тенденцію української культури ХХ ст. З'ясовано сутність авангардизму як феномену тотального оновлення культури, для якого характерні експеримент, плюралізм, епатаж, протест. Виділено його національні особливості (спорідненість з етнотрадиціями, неоміфологізм, неофольклоризм) та досліджено типові вияви (образотворчий кубофутуризм, літературний кверофутуризм, театральний конструктивізм). Показано ідеї сучасного українського авангардизму: експресивність, ірраціоналізм, вітальна сила в симбіозі з постмодерністською інтерпретацією архаїчних етнічних та барокових мотивів нашої культури.
|
6. |
Ліщинська О. Соціальна адаптація особистості як ресурс експлуатації в деструктивному культі [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2011. - Вип. 16(2). - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2011_16(2)__3
|
7. |
Ліщинська О. А. Соціально-психологічний клімат як чинник управління організацією [Електронний ресурс] / О. А. Ліщинська, М. І. Кміть // Ринок праці та зайнятість населення. - 2014. - № 4. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2014_4_7
|
8. |
Ліщинська О. І. Моральні цінності спільноти в комунітаристських концепціях [Електронний ресурс] / О. І. Ліщинська // Соціогуманітарні проблеми людини. - 2012. - № 6. - С. 121-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spl_2012_6_10
|
9. |
Ліщинська О. Сучасне українське візуальне мистецтво: культурні внесення і запозичення [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Українознавчий альманах. - 2014. - Вип. 17. - С. 197-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2014_17_58
|
10. |
Ліщинська О. А. Психологічна концепція соціальної залежності [Електронний ресурс] / О. А. Ліщинська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2015. - Вип. 3-4. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2015_3-4_15
|
11. |
Ліщинська О. Візуальна культура як чинник формування соціального простору міста [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія. - 2014. - Вип. 16. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2014_16_15
|
12. |
Ліщинська О. А. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість [Електронний ресурс] / О. А. Ліщинська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_1_14 Запропоновано каузальну модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість, яка відображає процеси соціальної взаємодії індивіда з псевдорелігійною громадою. Обґрунтовано вживання слова "культ" як крайнього ступеня зосередженості людини на культовій ідеї або особистості, встановлено відмінне від релігієзнавчого значення, оскільки тут робиться акцент на наявності в групі поклоніння певній особистості, лідеру групи. Зазначено, що тоталітарними сектами чи деструктивними культами є ті групи, які порушують права своїх членів і завдають їм шкоди, вдаючись до використання певної методології впливу, що отримала назву "контроль свідомості". Представлена каузальная модель механизмов влияния деструктивного культа на личность, которая отражает процессы социального взаимодействия индивида с псевдо-религиозной общиной. Обосновано употребление слова "культ", которое подчеркивает крайнюю степень сосредоточенности человека на культовой идее или личности. Отмечено отличие от религиоведческого значения, поскольку здесь делается акцент на наличии в группе поклонения определенной личности, лидеру группы. Отмечено, что тоталитарными сектами или деструктивными культами являются те группы, которые нарушают права своих членов и наносят им вред, прибегая к использованию определенной методологии влияния, которая получила называние "контроль сознания". The article presents a model of the causal mechanisms of influence on the personality of a destructive cult, which reflects the processes of social interaction of the individual with the pseudo-religious community. The article explains the use of the word «cult» is different from religious studies, as there is an emphasis on the presence of the group worshiping a particular person, group leader. The word emphasizes the extreme focus on the person or the idea of a cult of personality. The paper notes that totalitarian sects and destructive cults are those groups that violate the rights of their members and cause them harm, having to use a specific methodology of influence, which was the naming of "mind control".
|
13. |
Ліщинська О. Українське візуальне мистецтво як висловлювання: від Євромайдану до військового протистояння на Сході України [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Українознавчий альманах. - 2015. - Вип. 18. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2015_18_25
|
14. |
Сулятицький І. В. Психологічний аналіз взаємовпливу політичних очікувань та політичної культури української спільноти [Електронний ресурс] / І. В. Сулятицький, О. А. Ліщинська, В. В. Мяленко // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2011. - Вип. 13. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2011_13_32
|
15. |
Ліщинська О. Інтерактивні потреби особистості як чинник автономності або залежності [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_3_10
|
16. |
Ліщинська О. КодоМовний аналіз українського візуального мистецтва як метод дослідження культури постмодернізму [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2013. - Вип. 663-664. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2013_663-664_35
|
17. |
Ліщинська О. Візуальне мистецтво як чинник формування креативного простору довіри в сучасній Україні [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Українознавчий альманах. - 2016. - Вип. 19. - С. 168-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2016_19_41
|
18. |
Ліщинська О. Ю. Проблемні питання пред’явлення особи для впізнання малолітнім або неповнолітнім потерпілим [Електронний ресурс] / О. Ю. Ліщинська // Вісник Академії адвокатури України. - 2017. - Т. 14, № 1. - С. 147-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vaau_2017_14_1_20
|
19. |
Ліщинська О. Естетичні тенденції та ідеї сучасного візуального мистецтва (на прикладі українських проєктів венеційської бієнале) [Електронний ресурс] / О. Ліщинська // Вісник Львівського університету. Серія філософсько-політологічні студії. - 2019. - Вип. 25. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlu_fps_2019_25_6
|
20. |
Ліщинська О. І. Образ сучасного героя: репрезентації в царині українського актуального мистецтва [Електронний ресурс] / О. І. Ліщинська // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2017. - Вип. 20. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2017_20_17
|
| |