Пошуковий запит: (<.>A=Найдьонова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Найдьонова Г. О. Способи та методи розвитку комунікативної адаптації у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, І. В. Терьошина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 44. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_44_28
|
2. |
Найдьонова Г. Розвиток пам’яті. Підготовчий курс: психологічний практикум / Бойчук Т. М., Тимофієва М. П.– Чернівці: Книги- ХХІ, 2012. - 88 с. [Електронний ресурс] / Г. Найдьонова // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2014. - № 2. - С. 111-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apcnim_2014_2_21
|
3. |
Найдьонова Г. Методичні особливості та педагогічні можливості технології "рівний – рівному” в організації підвищення екологічної компетентності молоді [Електронний ресурс] / Г. Найдьонова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 199-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_103_28
|
4. |
Найдьонова Г. О. Особливості комунікативної адаптації у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, І. В. Терьошина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 24. - С. 330-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_24_72
|
5. |
Найдьонова Г. О. Психосексуальний розвиток дітей з психофізичними особливостями [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, Т. О. Пахолок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 29. - С. 207-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_29_37
|
6. |
Найдьонова Г. О. Основні підходи до вивчення проблеми шкільної дезадаптації [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2010. - Вип. 16. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2010_16_38
|
7. |
Найдьонова Г. О. До питання зв'язку між стилем сімейного виховання та виникненням акцентуацій характеру у підлітків [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, А. А. Марченко // Логопедія. - 2015. - № 7. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2015_7_15
|
8. |
Найдьонова Г. О. Нейропсихологічний підхід у роботі з дітьми із синдромом Дауна [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, Т. В. Гроза // Логопедія. - 2016. - № 8. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2016_8_11
|
9. |
Найдьонова Г. Г. Формування екологічної компетентності студентської молоді [Електронний ресурс] / Г. Г. Найдьонова, Я. О. Фурдуй // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 161. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_161_26
|
10. |
Найдьонова Г. О. Психологічна корекція сприймання дітей із розладами аутистичного спектру як умова формування соціально прийнятної поведінки [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, А. О. Нагірняк // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 13. - С. 187-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2019_13_17
|
11. |
Найдьонова Г. Г. Методичні аспекти використання біорізноманіття кіровоградщини в процесі підготовки вчителів природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Г. Г. Найдьонова, Г. Ф. Аркушина // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 182. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_182_36
|
12. |
Найдьонова Г. Взаємозв’язок стилю сімейного виховання з акцентуаціями характеру у підлітків та їх корекція [Електронний ресурс] / Г. Найдьонова, А. Марченко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2016. - № 1. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2016_1_27
|
13. |
Найдьонова Г. О. Проблема психосексуального розвитку дітей із інтелектуальною недостатністю [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2017. - № 1. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_1_23
|
14. |
Найдьонова Г. Особливості психосексуального розвитку дітей шкільного віку з розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / Г. Найдьонова, Т. Зацепіна // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2018. - № 2. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2018_2_12
|
15. |
Найдьонова Г. О. Особливості гендерної ідентичності у підлітків із розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, Т. В. Зацепіна // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2020. - Вип. 1. - С. 163-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scjkhna_2020_1_19
|
16. |
Кротенко В. І. Метафора як метод консультативної роботи психологів та соціальних педагогів з батьками [Електронний ресурс] / В. І. Кротенко, Г.O. Найдьонова // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2020. - Вип. 1. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scjkhna_2020_1_20
|
17. |
Аркушина Г. Ф. Традиційні та новітні форми організації лабораторних занять в процесі підготовки вчителів природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Г. Ф. Аркушина, Г. Г. Найдьонова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 190. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_190_16
|
18. |
Найдьонова Г. О. Особливості особистісної ідентичності підлітків із дитячим церебральним паралічем [Електронний ресурс] / Г. О. Найдьонова, Т. В. Зацепіна // Psychology travelogs. - 2021. - Iss. 2. - С. 117-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pstr_2021_2_13
|
19. |
Донченко С. В. Шляхи підвищення якості надання освітніх послуг в період епідеміологічних заходів [Електронний ресурс] / С. В. Донченко, Г. Г. Найдьонова, Г. В. Омельченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 200. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_200_16
|
20. |
Аркушина Г. Ф. Деякі особливості дистанційного навчання студентів при вивченні біологічних дисциплін [Електронний ресурс] / Г. Ф. Аркушина, Г. Г. Найдьонова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 207. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_207_15
|
| |