Пошуковий запит: (<.>A=Сокирко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кемкіна В. І. Динаміка функцій організму дорослих сліпих у процесі корекції за допомогою фізичних вправ [Електронний ресурс] / В. І. Кемкіна, О. С. Сокирко, В. В. Кемкін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_26
|
2. |
Сокирко О. С. Розвиток пізнавальної діяльності глухих дітей на заняттях з плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, Ф. Ф. Товстоп'ятко // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2012. - № 3. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2012_3_17 Вперше розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель корекційної методики розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей 5 - 6-ти років у процесі навчання плавання, що складається з трьох етапів (пропедевтичний, адаптувально-навчальний, розвивально-тренувальний). Охарактеризовано сутність пізнавальної діяльності дітей 5 - 6-ти років з порушенням слуху (особлива форма прояву почуттєвої, теоретичної та практичної активності дитини дошкільного віку, спрямована на усвідомлення довкілля, зміст і можливості розвитку якої обмежені дефектом сприйняття слухової інформації), її показники (зорово-диференційоване сприйняття, логічно-образне та наочно-дійове мислення, увага, здатність до аналізу й узагальнення, зорова пам'ять, орієнтація у просторі). Визначено критерії оцінювання (самостійність, результативність і правильність виконання дії) і рівні розвитку пізнавальної діяльності (достатній, задовільний, нижче задовільного, низький). Виявлено відмінності розвитку пізнавальної діяльності та фізичного стану глухих дітей 5 - 6-ти років від показників розвитку їх однолітків без порушення слуху. Розроблено принципи та зміст корекційно-розвивальної роботи з розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей у процесі навчання плавання. Уточнено поняття "пізнавальна діяльність". Подальшого розвитку набула теорія та методика корекційної роботи з розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей 5 - 6-ти років. Розкрито теоретичні засади розвитку пізнавальної діяльності глухих дошкільників 5 - 6 років у процесі навчання плавання. Здійснено експериментальне дослідження розвитку пізнавальної діяльності та фізичного стану зазначеної категорії дітей. Викладено експериментальну корекційну методику розвитку пізнавальної діяльності глухих дошкільників 5 - 6 років у процесі навчання плавання та визначено її ефективність.
|
3. |
Клименко В. О. Сегментація ринку особистого страхування на сучасному етапі [Електронний ресурс] / В. О. Клименко, О. С. Сокирко // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2012. - № 2. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2012_2_19
|
4. |
Сокирко О. С. Особливості розвитку пізнавальної сфери в глухих дітей дошкільного віку на заняттях з плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 369-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_62
|
5. |
Сокирко О. С. Актуальні проблеми теоретичних аспектів особистого страхування [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2013_4_27
|
6. |
Сокирко О. Навчання плаванню глухих дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Сокирко // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 4. - С. 201-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_4_64
|
7. |
Сокирко О. Німецькі найманці в гетьманському війську доби Хмельниччини [Електронний ресурс] / О. Сокирко // Етнічна історія народів Європи. - 2004. - Вип. 16. - С. 141–147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eine_2004_16_26
|
8. |
Сокирко О. С. Навчання плавання глухих дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_33 Недостатність у мовній діяльності зменшення обсягу інформації, що одержують глухі внаслідок ураження слуху, позначається на розвитку всіх пізнавальних процесів, і це, зі свого боку, накладає відбиток на розвиток рухового аналізатора й на оволодіння майже всіма видами рухових навичок. Це вимагає здійснення спеціальної корекційно-компенсаторної роботи, спрямованої на вдосконалення їх рухової сфери, яка грунтується на компенсаторних перебудовах усього розвитку глухих дітей. Завдання роботи - формування в глухих дітей уявлення про плавання як різновид фізичної діяльності, основні рухи й способи плавання. Подолання страху перед водним середовищем, спортивною спорудою, незнайомими людьми тощо. Освоєння глухими дітьми водного середовища, ознайомлення з його властивостями та навчання найпростіших рухів та дихання. Методика навчання плавання глухих дітей віком 5 - 6 років передбачає послідовну реалізацію трьох етапів: пропедевтичного, спрямованого на освоєння символічних жестів і невербальних команд, що організують виконання рухових дій глухими дітьми в умовно-водному середовищі; адаптувально-навчального, спрямованого на засвоєння техніки дихання й основних плавальних рухів у водному середовищі та їх виконання за символічно-наочними командами; розвивально-тренувального - з удосконалення координації дихання й плавальних рухів у водному середовищі за символічно-жестовими командами в індивідуальному та груповому виконанні.
|
9. |
Баль-Прилипко Л. Оцінка споживчих властивостей харчових продуктів [Електронний ресурс] / Л. Баль-Прилипко, О. Сокирко // Продовольча індустрія АПК. - 2014. - № 2. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piapk_2014_2_3
|
10. |
Клименко В. О. Дослідження характеру функціональних зв’язків між основними інтегральними показниками ринку добровільного особистого страхування в Україні [Електронний ресурс] / В. О. Клименко, О. С. Сокирко // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_13
|
11. |
Сокирко О. Г. Артилерія козацької держави: створення, розвиток, внутрішня організація (1648–1781 рр.) [Електронний ресурс] / О. Г. Сокирко // Український історичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 35-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UIJ_2012_4_4
|
12. |
Сокирко О. С. Корекційна методика розвитку пізнавальної сфери глухих дітей 5–6 років у процесі навчання плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, В. І. Кемкіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 360-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_49
|
13. |
Баль-Прилипко Л. Нормативна база щодо гарантії якості та безпечності вітчизняних м´ясних продуктів [Електронний ресурс] / Л. Баль-Прилипко, Б. Леонова, О. Сокирко // Продовольча індустрія АПК. - 2015. - № 3. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piapk_2015_3_13
|
14. |
Баль-Прилипко Л. В. Удосконалення методу очищення стічних вод м’ясопереробного підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Баль-Прилипко, О. П. Сокирко // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2015. - № 4. - С. 41–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2015_4_10
|
15. |
Сокирко О. С. Педагогічні умови розвитку пізнавальной сфери глухих підлітків у процесі навчання плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, Ю. І. Дуднік, Т. В. Напалкова, О. В. Мілкіна, С. О. Мотус // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 44. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_44_40
|
16. |
Баль-Прилипко Л. В. Розроблення технічних умов на твердий відхід очищення стічних вод миронівського м’ясопереробного заводу "Легко" [Електронний ресурс] / Л. В. Баль-Прилипко, О. П. Сокирко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Ветеринарна медицина, якість і безпека продукції тваринництва. - 2015. - Вип. 221. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_vet_2015_221_5
|
17. |
Сокирко О. С. Дослідження особливостей розвитку пізнавальної сфери і фізичного стану глухих дітей [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, В. І. Кемкіна // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 336-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__105
|
18. |
Сокирко О. Гетьманські "німці": війська іноземного автораменту другої половини XVII - початку XVIII ст. [Електронний ресурс] / О. Сокирко // Україна в Центрально-Східній Європі. - 2011. - Вип. 11. - С. 246-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ucse_2011_11_14
|
19. |
Сокирко О. С. Педагогічні умови корекції рухової сфери дорослих сліпих засобами ігрової діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, В. І. Кемкіна // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 3(2). - С. 309-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_3(2)__95
|
20. |
Сокирко О. Мобілізаційні можливості гетьманського війська у війні за "польську спадщину" 1733-1735 рр. [Електронний ресурс] / О. Сокирко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2010. - Вип. 101. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2010_101_14
|
| |