![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сілкова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Тронь Н. В. Дидактичні умови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в процес навчання медичної та біологічної фізики іноземних студентів [Електронний ресурс] / Н. В. Тронь, Н. В. Лобач, Ю. П. Ткаченко, О. В. Сілкова // Світ медицини та біології. - 2013. - № 2(37). - С. 182-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2013_2(37)__81
| 2. |
Доценко В. І. Методика проведення лабораторно-практичних занять з курсу "Медична і біологічна фізика" в умовах кредитно-модульної системи [Електронний ресурс] / В. І. Доценко, Н. В. Лобач, О. В. Сілкова, Ю. П. Ткаченко, Н. В. Тронь // Світ медицини та біології. - 2011. - № 2. - С. 194-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2011_2_55
| 3. |
Іщейкіна Ю. О. Проблеми підготовки з медичної інформатики студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Ю. О. Іщейкіна, О. В. Сілкова // Вісник проблем біології і медицини. - 2011. - Вип. 3(3). - С. 128-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2011_3(3)__29
| 4. |
Мороховець Г. Ю. Доказова медицина як сучасна методологія в галузі охорони здоров’я [Електронний ресурс] / Г. Ю. Мороховець, Ю. В. Лисанець, О. В. Сілкова, Л. Й. Островська, Т. Й. Пурденко // Вісник проблем біології і медицини. - 2018. - Вип. 4(1). - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2018_4(1)__43
| 5. |
Мороховець Г. Ю. Використання системи комп'ютерної математики мaple у навчанні медичній і біологічній фізиці [Електронний ресурс] / Г. Ю. Мороховець, М. С. Саєнко, Ю. В. Лисанець, О. В. Сілкова // Проблеми екології та медицини. - 2018. - Т. 22, № 1-2. - С. 60-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/petm_2018_22_1-2_15
| 6. |
Сілкова О. В. Використання Google Classroom у проектному навчанні під час вивчення предмету медична інформатика [Електронний ресурс] / О. В. Сілкова, С. Ю. Оленець // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія: Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(2). - С. 85-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(2)__20
| 7. |
Макаренко О. В. Методика складання задач з медичної і біологічної фізики в контексті сучасних педагогічних технологій [Електронний ресурс] / О. В. Макаренко, К. С. Макаренко, В. І. Макаренко, Л. О. Матяш, О. В. Сілкова // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_14 Мета дослідження - розкриття основних етапів складання та розв'язування проблемної ситуації в процесі навчання майбутніх лікарів під час вивчення медичної та біологічної фізики. Для дослідження використовували теоретичний аналіз, структурно-логічний аналіз змісту та структури навчального процесу, спостереження та статистичну обробку результатів дослідження. Надано аналіз процесу складання ситуаційних задач. Вони розкривають основні етапи роботи над проблемною ситуацією: виявлення задачної ситуації (проблеми); виявлення протиріччя у задачній ситуації; створення проблемної ситуації; виявлення та аналіз елементів ситуаційної задачі (первісна модель задачі); короткий запис умови задачі, з використанням рисунків, графіків, схем тощо; повторний аналіз умови задачі з виділенням протиріч і законів, що описують ситуаційну задачу; формулювання проблеми; висунення гіпотез; спрощення умови; вибір методів, прийомів, способів розв'язування задачі; генерація ідей щодо розв'язування задачі; перевірка гіпотез; побудова аналітико-синтетичного ланцюга; розв'язування задачі у загальному вигляді; аналіз моделі задачі, уточнення формулювання умови задачі; обчислення; перевірка й оцінка відповіді до ситуаційної задачі; дослідження задачі, її заключне редагування, постановка нових задач. Висвітлено особливості реалізації розроблених етапів у процесі викладання медичної та біологічної фізики для майбутніх лікарів у поєднанні з груповим методом. Відмічено, що у груповій діяльності викладач корегує роботу студентів опосередковано, керує їх роботою через систему проблемних запитань і така діяльність має характер співпраці. Досліджується вплив типу задачної ситуації на тип складеної задачі. Аналізуючи досвід роботи науковців, методистів і власний із цієї проблеми, можна зробити висновок, що використання завдань на складання проблемних ситуацій значно активізує креативне мислення майбутніх лікарів, сприяє особистісно-орієнтованому процесу навчання. Подальшого дослідження потребує ілюстрація на матеріалі медичної та біологічної фізики кожного з етапів роботи над проблемною ситуацією.
| 8. |
Ковальова І. О. Вплив піролідиндитіокарбамату амонію на біомеханічні характеристики стегнової кістки щурів за умов поєднаного надлишкового надходження фториду та нітрату натрію [Електронний ресурс] / І. О. Ковальова, В. І. Макаренко, О. В. Сілкова, О. В. Макаренко, Г. В. Костенко // Актуальні проблеми сучасної медицини. - 2021. - Т. 21, Вип. 1. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apsm_2021_21_1_20
| 9. |
Сілкова О. В. Педагогічна технологія візуалізації навчальної інформації [Електронний ресурс] / О. В. Сілкова, Н. В. Лобач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 62. - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_62_45
| 10. |
Хміль О. В. Мікробіоценоз та стан місцевого мукозального імунітету ротової порожнини дітей і підлітків з хворобами печінки [Електронний ресурс] / О. В. Хміль, Д. О. Хміль, Л. Ф. Каськова, О. В. Сілкова, С. Ч. Новікова // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2021. - Т. 6, № 5. - С. 316-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2021_6_5_46
| 11. |
Лобач Н. В. Рефлексійно-оцінювальна компетенція як складник професійної компетентності майбутніх лікарів [Електронний ресурс] / Н. В. Лобач, М. С. Саєнко, О. В. Сілкова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__30
| 12. |
Сілкова О. Розвиток логічної компетентності у здобувачів медичних закладів вищої освіти під час розв’язування логічних задач [Електронний ресурс] / О. Сілкова, О. Макаренко, В. Макаренко, О. Хміль // Освіта. Інноватика. Практика. - 2023. - Т. 11, № 2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2023_11_2_9
| 13. |
Макаренко О. Зміст та особливості використання електронного посібника "Біологічна фізика" в умовах медичних закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Макаренко, К. Макаренко, В. Макаренко, О. Сілкова, Л. Матяш // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 1. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_1_8 Актуальною проблемою для сучасної вищої школи є розроблення та використання в навчальному процесі цифрових інструментів, які можна використовувати для забезпечення аудиторної, самостійної та дистанційної форм навчання. Мета дослідження - розкриття змісту та умов функціонування електронного навчального посібника "Біологічна фізика" під час вивчення медичної та біологічної фізики майбутніми лікарями в медичних ЗВО. З метою з'ясування стану розробленості проблеми дослідження в педагогічній теорії та практиці використано: теоретичний аналіз, порівняння, узагальнення та систематизацію. Для досягнення мети застосовано: анкетування майбутніх лікарів із метою визначення типу сприйняття інформації; педагогічне спостереження за їх роботою з електронним посібником; експертне оцінювання з метою виявлення форм, що активізують функціонування електронного посібника. Результати анкетування оброблено статистичними методами. Проаналізовано зміст та умови функціонування електронного навчального посібника "Біологічна фізика". В структурі кожної з його тем виділено теоретичну та практичну частини та засоби для самоконтролю. Цю структуру розглянуто на прикладі вивчення однієї з тем. Показано реалізацію переходів до різних видів діяльності. Розкрито компетентнісний підхід до навчання. Виділено умови функціонування електронного посібника в навчанні майбутніх лікарів, серед яких: урахування типів сприйняття інформації майбутніми лікарями; створення специфічного освітнього середовища в центрі якого є комп'ютер; гармонійне поєднання електронного посібника з іншими засобами навчання; врахування його особливостей при виборі форм і методів навчання; врахування специфіки дистанційного навчання при його використанні. Аналіз досвіду науковців, методистів і власного дослідження виділених умов функціонування електронного навчального посібника "Біологічна фізика", можна зробити висновок, що його використання активізує роботу студентів. Подальшого дослідження потребує серія електронних посібників із використанням задач і вправ медико-біологічного змісту.
| 14. |
Саєнко М. С. Формування та розвиток у майбутніх лікарів компетентностей у галузі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення ними навчальної дисципліни "Медична інформатика" [Електронний ресурс] / М. С. Саєнко, Н. В. Лобач, О. В. Сілкова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. - № 68(2). - С. 170–174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2020_68(2)__36
| 15. |
Сілкова О. В. Формування інформаційно-цифрової компетентності у студентів закладів вищої медичної освіти під час вивчення медичних інформаційних систем [Електронний ресурс] / О. В. Сілкова, Н. В. Лобач // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 74(3). - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2021_74(3)__26
| 16. |
Сілкова О. В. Використання ресурсів телемедицини в медичному освітньому процесі [Електронний ресурс] / О. В. Сілкова, Н. В. Лобач // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 75(3). - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2021_75(3)__14
|
|
|