Пошуковий запит: (<.>A=Тименко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тименко В. П. Наступність формування базових понять з навчального предмета "Технології" в учнів початкової і основної школи [Електронний ресурс] / В. П. Тименко. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_4
|
2. |
Тименко В. М. Тенденції розвитку європейської державної молодіжної політики [Електронний ресурс] / В. М. Тименко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 1. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_1_19
|
3. |
Тименко В. П. Формування професійної готовності майбутніх учителів до виявлення і підтримки естетичної обдарованості учнів початкової школи [Електронний ресурс] / В. П. Тименко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 6. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_6_18
|
4. |
Тименко В. П. Обдарованість дошкільників за теорією Говарда Гарднера [Електронний ресурс] / В. П. Тименко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 8. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_8_16
|
5. |
Тименко В. Науково-методичні засади розвитку літературної творчості старшокласників у процесі вивчення української літератури [Електронний ресурс] / В. Тименко // Теоретична і дидактична філологія. - 2014. - Вип. 18. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2014_18_27
|
6. |
Тименко В. М. Робочий зошит як компонент навчально-методичного комплекту вивчення української літератури [Електронний ресурс] / В. М. Тименко // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 733-741. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_85
|
7. |
Тименко В. Формування у старшокласників інтересу до літературної творчості через взаємодію різних видів мистецтв [Електронний ресурс] / В. Тименко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 1. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2011_1_4
|
8. |
Тименко В. М. Метод структурно-логічних схем у літературній творчості старшокласників [Електронний ресурс] / В. М. Тименко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_45
|
9. |
Тименко В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання ігрового дизайну учнів початкових класів [Електронний ресурс] / В. Тименко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(3). - С. 211-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(3)__35
|
10. |
Тименко В. Інформаційно-особистісне та інформаційно-педагогічне середовище обдарованої дитини [Електронний ресурс] / В. Тименко // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_6 Встановлено взаємодію зовнішнього інформаційно-педагогічного та внутрішнього інформаційно-особистісного середовищ. Для діагностики і, водночас, корекції обдарованості обрано дизайн-діяльність, у якій синтезуються однаковою мірою всі три види творчості: інтелектуальна, художня і технічна. З'ясовано, що синтез охоплює всі здібності, притаманні людині, забезпечено їх взаємодію, взаємодоповнення, а в результаті досягається високоуспішна діяльність у будь-якій галузі.
|
11. |
Тименко В. П. Готовність майбутніх учителів до діагностики естетичної обдарованості учнів початкової школи [Електронний ресурс] / В. П. Тименко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 8-9. - С. 67-80 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_8-9_18
|
12. |
Тименко В. Культурно-екологічні принципи в українській дизайн-освіті [Електронний ресурс] / В. Тименко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_57
|
13. |
Вознюк Н. В. Професійне вигорання фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / Н. В. Вознюк, В. М. Тименко // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. - 2015. - № 1-4. - С. 167-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2015_1-4_22
|
14. |
Нежинська О. О. Використання коучингу в системі вищої освіти України [Електронний ресурс] / О. О. Нежинська, В. М. Тименко // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 15. - С. 236-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_15_23
|
15. |
Дмитриченко М. Обґрунтування актуальності дослідження практичного інтелекту у майбутніх фахівців транспортних технологій та систем [Електронний ресурс] / М. Дмитриченко, В. Тименко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2016. - Вип. 2. - С. .56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2016_2_9
|
16. |
Нежинська О. О. Коучинг як інструмент соціально-психологічної допомоги клієнту [Електронний ресурс] / О. О. Нежинська, В. М. Тименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка. - 2017. - Вип. 23. - С. 182-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_011_2017_23_33
|
17. |
Тименко В. Теоретичні засади етнічного дизайну у професійній освіті [Електронний ресурс] / В. Тименко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_1_12
|
18. |
Тименко В. Етнометодологічні засади діагностики практичного інтелекту учнівської молоді [Електронний ресурс] / В. Тименко, В. Бовсунівський // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_12 Розглянуто проблему знеособлення навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень" у закладах вищої освіти. Вказано на відсутність наукових методів самопізнання учнівською молоддю власного єства. Обгрунтовано необхідність використання надбань українського і закордонного наукознавств. Запропоновано включити у професійну підготовку студентів закладів вищої освіти навчальну дисципліну "Етнометодологія". Подано низку понять з історичної етнології. Сформульовано визначення предмета наукового дослідження етнометодології - системи методів, що спрямовані на розвиток практичного мислення учнівської молоді, розв'язання сучасних проблем буденної життєдіяльності студентської молоді, на реалізацію їх обдарованості практичним інтелектом.
|
19. |
Тименко В. Підготовка майбутніх учителів до виявлення і підтримки профілів обдарованості учнів [Електронний ресурс] / В. Тименко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2016. - Вип. 14. - С. 378-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2016_14_50
|
20. |
Тименко В. П. Професійне самовизначення дизайн-обдарованих учнів мистецьких ліцеїв засобами педагогічної діагностики [Електронний ресурс] / В. П. Тименко, Ю. С. Дідовець // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_5 Сформульовано теоретико-методичні засади професійного самовизначення ліцеїстів-митців, які обдаровані здатністю до проектування. Обгрунтовано педагогічну діагностику особистісних чинників дизайн-обдарованості. Запропоновано авторське визначення поняття "дизайн-обдарованість" як покликання учнів до комплексного проектування (наукового, художнього, технічного). Передбачено успішність самовизначення обдарованих ліцеїстів-митців щодо нестандартної міжособистісної професії консалтингу - дизайн-менеджера. Зроблено припущення, що професійне самовизначення ліцеїстів-митців щодо професії дизайн-менеджера буде ефективним у процесі проектно-орієнтованого активного навчання (Project-Based Learning - PjBL).
|
| |