Пошуковий запит: (<.>A=Уйсімбаєва Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Уйсімбаєва Н. В. Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Н. В. Уйсімбаєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 28(1). - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_28(1)__33
|
2. |
Уйсімбаєва Н. Особливості формування організаторських здібностей майбутніх керівників навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 341-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_112_46
|
3. |
Уйсімбаєва Н. В. Вплив розвитку пізнавального інтересу та творчої активності студентів на ефективність науково-дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Уйсімбаєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 25. - С. 178-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_25_24
|
4. |
Уйсімбаєва Н. Організація самостійної роботи майбутніх педагогів як основа їх професійної підготовки [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 120. - С. 326-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_120_52
|
5. |
Уйсімбаєва Н. Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(2). - С. 271-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(2)__65
|
6. |
Уйсімбаєва Н. Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_56
|
7. |
Уйсімбаєва Н. Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 222-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_59
|
8. |
Уйсімбаєва Н. Розвиток творчого потенціалу керівника школи [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 99. - С. 230-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2011_99_33
|
9. |
Уйсімбаєва Н. Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 107(2). - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_107(2)__32
|
10. |
Уйсімбаєва Н. До проблеми творчої діяльності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 327-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_103_46
|
11. |
Уйсімбаєва Н. Ідеї В. О. Сухомлинського у світлі вирішення проблеми розвитку творчого потенціалу майбутньго педагога [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 308-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__78
|
12. |
Уйсімбаєва Н. Самовиховання як вища форма самовдосконалення майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 135. - С. 215-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_135_56
|
13. |
Уйсімбаєва Н. Шляхи формування творчого потенціалу майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 91. - С. 232-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_91_54
|
14. |
Уйсімбаєва Н. Особистісне самовдосконалення в системі ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 134. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_134_59
|
15. |
Уйсімбаєва Н. В. Педагогічна практика як чинник особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Н. В. Уйсімбаєва // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 265-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__66
|
16. |
Уйсімбаєва Н. Проблема ідеалу як стратегічного орієнтира у самовдосконаленні майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 147. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_147_37
|
17. |
Уйсімбаєва Н. Особистісне самовдосконалення майбутнього вчителя: аналіз категорій та понять [Електронний ресурс] / Н. Уйсімбаєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 140. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_140_39
|
18. |
Уйсімбаєва Н. В. Організація особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя у системі позааудиторної роботи [Електронний ресурс] / Н. В. Уйсімбаєва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 3. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_3_14
|
19. |
Уйсімбаєва Н. В. Характеристика категорії "самовдосконалення особистості" у психолого-педагогічному контексті [Електронний ресурс] / Н. В. Уйсімбаєва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 71(2). - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_71(2)__14
|
20. |
Уйсімбаєва Н. В. Методика особистісного самовдосконалення майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Н. В. Уйсімбаєва // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_23 Акцентовано увагу на використанні потенціалу позааудиторної роботи щодо створення умов ефективного процесу особистісного самовдосконалення майбутніх учителів. Визначено та обгрунтовано основні складові методики особистісного самовдосконалення майбутніх учителів у позааудиторній роботі вищого педагогічного навчального закладу. Розкрито зміст основних принципів організації позааудиторної роботи як умови особистісного самовдосконалення майбутніх учителів. Визначено напрями, форми та методи позааудиторної роботи. Охарактеризовано етапи здійснення методики особистісного самовдосконалення в позааудиторній роботі. Акцентовано увагу на тому, що кожний з етапів методики має мету, вирішує певні завдання та має свої особливості здійснення: свідоме прийняття рішення щодо самовдосконалення; розробка плану та програми особистісного самовдосконалення, діяльність щодо реалізації визначеного плану самовдосконалення; здійснення самоконтролю та самокорегування діяльності щодо самозмін. Основою кожного з цих етапів є процеси самопізнання, самооцінки, самопроектування, самопримусу, саморегулювання, самоаналізу, самоконтролю та самокорегування.
|
| |