Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (138)Журнали та продовжувані видання (12)Автореферати дисертацій (16)Реферативна база даних (180)Авторитетний файл імен осіб (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=ШТЕФАН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 314
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Теорія і практика інтелектуальної власності = Theory and practice of intellectual property : наук.-практ. журн. / Н.-д. ін-т інтелектуальної власності Нац. акад. прав. наук України. – Київ: [б. в.], 2002. - Виходить щоквартально. - ISSN 2308-0361. - ISSN 2519-2744

Додаткові відомості та надходження

2.

Штефанич Дмитро 
Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства [Електронний ресурс] / Дмитро Штефанич, Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 2. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2013_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Румбешта В. О. 
Аналіз втрати динамічної стійкості механообробки [Електронний ресурс] / В. О. Румбешта, М. О. Симута, Н. В. Гнатейко, Н. І. Штефан // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Федонюк Л. Я. 
Реорганізація ендотелію клапанного апарату серця при інфекційному ендокардиті [Електронний ресурс] / Л. Я. Федонюк, Ю. Ю. Малик, Н. П. Пентелейчук, Т. О. Штефанець // Морфологія. - 2009. - Т. 3, № 1. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Morphology_2009_3_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.472 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хатос А. 
Індивідуальні і контекстні фактори підприємництва в Європі: міжкраїнне порівняння [Електронний ресурс] / А. Хатос, Ф. Штефанеску, Р. Хатос // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 553-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_9_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.395 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Годунко В. М. 
Качество транслятора шаблонов динамических HTML страниц для Ada Web серверов [Електронний ресурс] / В. М. Годунко, В. О. Мищенко, М. М. Резник, Д. В. Штефан // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2012. - № 5. - С. 225–229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2012_5_42
Успех известных технологий Java Server Pages и Active Server Pages подсказал разработать инструмент для аналогичной Ада технологии - транслятор шаблонов динамических HTML страниц в генераторы таких страниц для Web серверов, используемых приложениями на языке Ада. Созданный язык шаблонов и разработанный на языке Ада транслятор обеспечивают платформенную независимость (за счет высокой портабельности Ада программ) и установку на любой из указанных серверов (благодаря полноте соответствующих средств использованной системы библиотек Matreshka). Обоснован прогноз достаточности качества данного продукта и метод обоснования. Для этого принята определенная модель качества и использованы метрики энергетического анализа кода, который позволяет в современных условиях решать задачи, близкие к тем, для решения которых некогда создавались научные метрики М. Холстеда.
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.071 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Штефан Л. В. 
Інноваційний та творчий компоненти в професійній діяльності педагога [Електронний ресурс] / Л. В. Штефан // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_11
Розглянуто підходи щодо визначення взаємозв’язку між творчим та інноваційним компонентами в діяльності педагога, розроблених різноманітними педагогічними науковими школами та психологами. У табличному варіанті проаналізовано особливості та модель зв’язку між творчим та інноваційним компонентами і конкретизовано інноваційний компонент діяльності педагога, які на сучасному етапі розвитку освіти все частіше виступають критеріями його професіоналізму.Рассмотрены подходы по определению взаимосвязи между творческими и инновационными компонентами в деятельности педагога, разработанными различными педагогическими научными школами и психологами. В табличном варианте проанализированы особенности, модели связи между творческим и инновационным компонентами и конкретизован инновацийный компонент деятельности педагога, которые на современном этапе развития образования все чаще выступают критериями его профессионализма.
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.04 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Штефан Л. В. 
Формування спрямованості на інноваційну діяльність як складову інноваційної культури майбутнього інженера-педагога [Електронний ресурс] / Л. В. Штефан // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_5
Обгрунтовано наукові підходи щодо формування спрямованості на інноваційну діяльність майбутніх інженерів-педагогів як дієвого каналу впливу на якість інноваційної культури. Запропоновано застосування теорії поля К. Левіна для пояснення цього процесу,що дозволило визнати цей процес складним і таким, що не завершується строком навчання у ВНЗ, а має свою умовну завершеність, визначається певними критеріями і є базою для подальшого самовизначення за умов професійної діяльності.Обоснованы научные подходы по формированию направленности на инновационную деятельность будущих инженеров-педагогов как действующего канала влияния на качество инновационной культуры. Предложено применение теории поля К. Левина для пояснения этого процесса, что позволило признать его сложными и таким, что не заканчивается сроком обучения в ВУЗ, а имеет свою условную завершенность, определенные критерии и является базою для дальнейшего самоопределения в условиях профессиональной деятельности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.224 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Штефан Л. А. 
Основні вимоги та функції соціального педагога (20-ті — перша половина 30-х рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. А. Штефан // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__26
Вивчено та узагальнено науково-педагогічну літературу, архівні джерела, урядову документацію і педагогічну періодику та охарактеризовано основні функції, знання та уміння соціальних педагогів у досліджуваний період. Проаналізовано основні функції (профілактична, охоронно-захисна, виховна, пропагандистська, просвітницька, організаційна та соціально-терапевтична), знання та вміння, якими повинен був володіти соціальний педагог у 1920-тих – першій половині 1930-х рр.Изучена и обобщена научно-педагогическая литература, архивные источники, законодательная документация, педагогическая периодика и охарактеризованы основные функции и умения социальных педагогов в исследуемый период. Проанализированы основные функции (профилактическая, охранно-защитная, воспитательная, консультативная, пропагандистская, просветительская, организационная и социально-терапевтическая), знания и умения, которыми должен был владеть социальный педагог в 1920-х – первой половине 1930-х гг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.146 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Штефан О. О. 
Практика вирішення проблем цивільної юрисдикції в країнах-членах ЄС [Електронний ресурс] / О. О. Штефан // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Право. - 2013. - Вип. 5. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_pr_2013_5_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Троцко А 
Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. ХХ століття) [Електронний ресурс] / А Троцко, Л. Штефан // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_5
Досліджено місце соціально-педагогічної науки в системі наук про людину, які існували в 1920-ті рр. в Україні. Охарактеризовано наукові напрацювання вітчизняних та зарубіжних вчених щодо даної проблеми. З’ясовано, що в досліджуваний період розвиток соціально-педагогічної науки в Україні був пов’язаний з процесами інтеграції наук у єдину систему наук про людину.Исследовано место социально-педагогической науки в системе наук о человеке, которые существовали в 1920-е гг. в Украине. Охарактеризованы научные наработки отечественных и зарубежных ученых по данной проблеме. Выяснено, что в исследуемый период развитие социально-педагогической науки в Украине было связано с процессами интеграции наук в единую систему наук о человеке.Explore the place of socio-pedagogical science in the system of the human sciences that existed in the 20 years of the twentieth century in Ukraine. Characterized by scientific developments domestic and foreign scholars on this issue. Found that during the period in the development of socio-pedagogical science in Ukraine has been associated with the processes of integration of science into a single system of the human sciences.
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.087 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Малишкіна К. С. 
Побудова концептуальної моделі забезпечення якості навчального процесу ВНЗ [Електронний ресурс] / К. С. Малишкіна, А. Б. Єгоров, Н. В. Штефан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 769. - С. 412-418. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_769_61
Розглянуто проблему побудови концептуальної моделі забезпечення якості навчального процесу ВНЗ. Проведено системний аналіз фактичних реалізацій процесу життєвого циклу навчального процесу у ВНЗ України. Запропоновано необхідну та достатню кількість показників якості системи управління якістю навчального процесу ВНЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.099 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Штефан Т. О. 
Дослідження енергії формозміни в плиті, яка деформується штампом [Електронний ресурс] / Т. О. Штефан, О. В. Величко // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2013. - № 1. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2013_1_22
Розглянуто стаціонарну задачу про плоску деформацію прямокутного паралелепіпеда штампом. Нижня межа тіла вільна від навантажень. Одержано аналітичний вигляд для напружень і переміщень точок паралелепіпеда. Досліджено вплив геометричних і механічних характеристик на поведінку величини енергій, яка застосовується у четвертій (енергетичній) гіпотезі міцності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 508.043 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Захаров И. П. 
Трансформация законов распределений при пересчете результатов измерений из логарифмических единиц в абсолютные [Електронний ресурс] / И. П. Захаров, М. П. Сергиенко, Н. С. Шевченко, Н. В. Штефан // Системи обробки інформації. - 2013. - Вип. 3. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2013_3_11
Рассмотрена трансформация законов распределений при пересчете результатов измерений из логарифмических единиц в абсолютные. Приведены значения эксцессов и асимметрий трансформированных законов распределений. Исследовано влияние вида закона распределения входной величины на оценки неопределенности измерений.
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.869 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Штефан Л. В. 
Інноваційні процеси як основа формування інноваційних вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_17
Проаналізовано формування інноваційних ВНЗ Росії на предмет виділення найбільш характерних напрямів їх інноваційного розвитку за сучасних умов. Виявлені напрями конкретизовано відповідною діяльністю з їх реалізації.Проанализировано формирование инновационных ВУЗ России на предмет выделения наиболее характерных направлений их инновационного развития в современных условиях. Выявленные направления конкретизированы соответствующей деятельностью по их реализации.The analysis of forming innovative educational establishments of Russia is conducted for the purpose of disclosing the most characteristic directions of their innovative development in modern conditions. The disclosed directions are specified with thecorresponding activities for their realization.
Попередній перегляд:   Завантажити - 350 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Штефан Л. В. 
Аналіз зв’язків системи формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_19
Проаналізовано підходи до побудови й аналізу системи формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів. Визначено основні компоненти системи та проведено аналіз зв’язків між ними.Проведен анализ подходов к построению и анализу системы формирования инновационной культуры будущих инженеров-педагогов. Определены основные компоненты системы и проведен анализ связей между ними.The analysis has been made of approaches to constructing and analyzing the system of forming innovational culture of future teacher- engineers. The main components of the system have been defined and the analysis of links between them made.
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.219 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Штефан Л. В. 
Концептуальні підходи до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_5
Проведено аналіз підходів до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів. Як концептуальний визначено гармонізацію інженерно-педагогічної діяльності через представлення інноваційної культури як фрактального конструкта.Проведен анализ подходов к формированию инновационной культуры будущих инженеров-педагогов. В качестве концептуального определена гармонизация инженерно-педагогической деятельности через представление инновационной культуры как фрактального конструкта.The analysis of the approaches to forming innovational culture of future teacher-engineers has been made. Conceptual is defined as a harmonization of engineering pedagogical activities through understanding the innovational culture as a fractal construct.45 harmonization, teacher-engineer, innovational culture, conception, supervisor, teacher, forming, fractal.
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.542 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Штефан Л. В. 
Сучасні підходи до організації інноваційної діяльності інженерів-педагогів на основі аналізу структури діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_5
Проведено аналіз підходів до організації інноваційної діяльності інженерів-педагогів на основі аналізу структури діяльності. У ролі останньої за основу взято структуру діяльності, запропоновану В. Давидовим. Це дозволило конкретизувати такі компоненти діяльності, як потреба, емоції, задачі, дії, мотиви, засоби, воля та увага інженера-педагога відповідно до його діяльності на інноваційних засадах.Проведен анализ подходов к организации инновационной деятельности инженеров-педагогов на основе анализа структуры деятельности. В качестве последней за основу взята структура деятельности, предложенная В. Давыдовым. Это позволило конкретизировать такие компоненты деятельности, как потребность, эмоции, задачи, действия, мотивы, средства, воля и внимание инженера-педагога, исходя из его деятельности, организованной на инновационных основах.The author shows an analysis of approaches to organization of innovative engineers-teachers work on the basis of analyzing the structure of activity. The final was based on the structure of activities proposed by V. Davydov. This allowed to concretizesuch components as needs, demands, emotions, goals, actions, motives, means, and attention of engineer-teacher, based on his activities organized on the basis of innovation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.63 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Штефан Л. А. 
Зміст соціально-педагогічної роботи з дітьми "з особливими потребами" (історичний аспект) [Електронний ресурс] / Л. А. Штефан, Ю. В. Бекетова // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 29. - С. 201-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_29_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.875 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Штефан А. С. 
Докази і доказування у справах за позовами до засобів масової інформації про захист честі, гідності й репутації [Електронний ресурс] / А. С. Штефан // Вісник Хмельницького інституту регіонального управління та права. - 2003. - № 3-4. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2003_3-4_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.838 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського