Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (28)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ягупов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ягупов В. В. 
Методологічні й теоретичні проблеми забезпечення міжпредметних зв’язків у підготовці фахівців технічного профілю [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, Н. М. Півень // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 1. - С. 348-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_1_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.313 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ягупов В. В. 
Методологічні та теоретичні проблеми забезпечення міжпредметних зв’язків у підготовці фахівців технічного профілю [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, Н. М. Півень // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_5
Проаналізовано методологічні та теоретичні проблеми забезпечення міжпредметних зв’язків у підготовці майбутніх бакалаврів технічного профілю у сфері професійно-виробничих відносин, обгрунтовано основні підходи до визначення змісту поняття „міжпредметні зв’язки”.Проанализированы методологические и теоретические проблемы обеспечения межпредметных связей в подготовке будущих бакалавров технического профиля в сфере профессионально-производственных отношений, обоснованы основные подходы к определению содержания понятия "межпредметные связи".The article analyzes methodological and theoretical issues of inter-subject links support while training future bachelors of technical type in the field of professional production relations. Basic approaches are substantiated to content definition of the notion “inter-subject links”.
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.557 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ягупов В. В. 
Педагогічна техніка викладачів військово-спеціальних дисциплін [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, М. А. Кришталь. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ягупов В. В. 
Сутність та структура готовності курсантів до використання технічних засобів прикордонного контролю [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2014. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.296 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ягупов В. В. 
Управлінська культура офіцерів як системна психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов // Військова освіта. - 2013. - № 2. - С. 205-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2013_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.426 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ягупов В. В. 
Управлінська культура і компетентність керівників як системна психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, В. І. Свистун, М. А. Кришталь, В. М. Король // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 4. - С. 291-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ягупов В. В. 
Модель професійної комунікативної компетентності магістрів військового управління в міжнародних відносинах [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, В. Ф. Нога. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.871 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ягупов В. 
Методи діагностування інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійних навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. Ягупов, В. Свистун // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 217-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_24
З’ясовано методологію діагностування професійної діяльності керівників та її складових. Виокремлено трьохрушійний характер діагностики суб’єкта: власне управлінська діяльність; різновид управлінської діяльності – інформаційно-аналітичний; безпосередньо інформаційно-аналітична компетентність (ІАК). Обгрунтовано доцільність дотримання вимог кількох методологічних підходів: системного (вивчати робітника цілісно); генетичного чи динамічного (діагностування працівника в динаміці); гуманістичного і людиноцентристського (враховуння можливостей та запитів самої людини); суб’єктно-діяльнісного (діагностування конкретного суб’єкта управління в конкретному виді діяльності – інформаційно-аналітичній) і компетентнісного (діагностика має бути предметною). Визначено структурні компоненти моделі ІАК керівника: ціннісно-мотиваційний, когнітивний, поведінково-діяльнісний, комунікативний та суб’єктний компоненти. Наведено та охарактеризовано методики дослідження рівнів розвиненості інформаційно-аналітичної компетентності керівників ПНЗ. Для діагностування певних показників, які не можна з’ясувати за допомогою стандартизованих методик, представлено авторську комплексну анкету. Выяснена методология диагностики профессиональной деятельности руководителей и ее составляющих. Отмечен триединый характер диагностики субъекта: собственно управленческая деятельность; разновидность управленческой деятельности - информационно-аналитическая; непосредственно информационно-аналитическая компетентность (ИАК). Обоснована целесообразность соблюдения требований нескольких методологических подходов: системного; генетического или динамического (диагностирование работника в динамике); гуманистического и человекоцентристского (учет возможностей и запросов самого человека); субъектно-деятельностного (диагностирование конкретного субъекта управления в конкретном виде деятельности - информационно-аналитической) и компетентностного (диагностика должна быть предметной). Определены структурные компоненты модели ИАК руководителя: ценностно-мотивационный, когнитивный, поведенчески-деятельностный, коммуникативный и субъектный компоненты. Приведены и охарактеризованы методики исследования уровней развитости информационно-аналитической компетентности руководителей ПНС. Для диагностирования определенных показателей, которые нельзя выяснить с помощью стандартизированных методик представлена авторская комплексную анкету.The article provides a description of methods of diagnosing the information and analytical competence of vocational schools directors. Diagnosing the information and analytical competence of vocational schools directors, the authors propose to consider the following aspects: firstly, the subject of management activities is diagnosed; secondly, a kind of administrative activity (informational and analytical one) is diagnosed; thirdly, the informational and analytical competence is diagnosed. To take into account all these aspects one should comply with the requirements of several methodological approaches: system (to research an employee holistically); genetic or dynamic (to diagnose an employee in dynamics, in development); humanistic and people-centered (to take into account the opportunities and demands of a man, his interests); subject-activity and competence-based.
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.835 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Ягупов В. 
Компетентнісний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх бакалаврів технічного профілю (на прикладі спеціальності "Інженерне матеріалознавство") [Електронний ресурс] / В. Ягупов, Н. Півень // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 3. - С. 283-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_3_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ягупов В. В. 
Обучающийся в профессиональном учебном заведении как субъект педагогического процесса [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 4. - С. 365–377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_4_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.267 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ягупов В. В. 
Методика формування фахової компетентності майбутніх техніків-електриків сільського господарства [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, Д. А. Костюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2015. - № 1. - С. 320-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2015_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.254 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ягупов В. В. 
Професійний розвиток особистості фахівця: поняття, зміст та особливості [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов // Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - 2015. - Т. 175. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMApp_2015_175_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.954 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ягупов В. В. 
Зміст і структура фахової компетентності операторів радіолокаційних станцій контрбатарейної боротьби [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов, П. О. Жупінський // Військова освіта. - 2016. - № 2. - С. 289-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2016_2_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.861 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ягупов В. 
Суб’єктність учнів як основна детермінанта дистанційного навчання в системі професійно-технічної освіти [Електронний ресурс] / В. Ягупов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2016. - № 11. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2016_11_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.763 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Ягупов В. 
Модульно-компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників будівельної та машинобудівної галузей [Електронний ресурс] / В. Ягупов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2014. - № 7. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2014_7_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 688.968 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ягупов В. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення управління професійно-технічними навчальними закладами [Електронний ресурс] / В. Ягупов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2015. - № 9. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2015_9_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.437 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Ягупов В. 
Інформаційно-аналітична компетентність керівників професійно-технічних навчальних закладів: поняття, зміст і структура [Електронний ресурс] / В. Ягупов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2012_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 583.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ягупов В. В. 
Становление понятийно-терминологического аппарата компетентностного подхода к профессиональному образованию [Електронний ресурс] / В. В. Ягупов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2013. - № 6. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2013_6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.038 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Ягупов В. 
Ключевые компетентности: понятие, сущность, содержание, классификация и требования к выпускникам профессионально-технического образования [Електронний ресурс] / В. Ягупов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2012_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 592.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Ягупов В. 
Методологія модернізації професійно-технічної освіти України [Електронний ресурс] / В. Ягупов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2011. - № 1. - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2011_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.956 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського