Пошуковий запит: (<.>T=Маркетинг$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1606
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Смык О. П. Маркетинговая деятельность ЦНБ НАН Беларуси [Електронний ресурс] / О. П. Смык // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. - 2008. - вып. 6. - С. 341-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnan_2008_6_26
|
2. |
Бужбецька А. Маркетингові стратегії та українське книговидання [Електронний ресурс] / А. Бужбецька // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 5. - С. 18-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_5_4
|
3. |
Туровська Л. Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу [Електронний ресурс] / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2010. - Вип. 28. - С. 18-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2010_28_2 Розкрито сутність маркетингових досліджень у Національній бібліотеці України імені В.І. Вернадського як систематизованого процесу збирання, накопичування, оброблення й аналізу об'єктивної інформації з метою прийняття конкретних управлінських рішень щодо оптимізації бібліотечної діяльності.
|
4. |
Коваль Т. Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування [Електронний ресурс] / Т. Коваль // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 182-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_14
|
5. |
Ковальчук О. В. Маркетингове планування діяльності лісогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Ковальчук, В. М. Божко // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_14
|
6. |
Панченко М. О. Маркетингове інформаційне забезпечення системи менеджменту якості [Електронний ресурс] / М. О. Панченко // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 3. - С. 306-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_67
|
7. |
Романова Л. В. Маркетингове планування як складова управління розвитком підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Романова, А. Ф. Красовська, О. С. Кондратенко // Наукові праці МАУП. - 2013. - Вип. 1. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2013_1_21
|
8. |
Сударев В. А. Маркетингові та виробничі чинники ефективної діяльності морського порту [Електронний ресурс] / В. А. Сударев // Методи та засоби управління розвитком транспортних систем. - 2013. - Вип. 1. - С. 81-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mzurts_2013_1_8
|
9. |
Волкова І. М. Маркетингове інформаційне забезпечення підприємств аграрного сектора економіки [Електронний ресурс] / І. М. Волкова. // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(1). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10(1)__16
|
10. |
Молчанов К. Маркетингова специфіка формування іміджу політичного лідера [Електронний ресурс] / К. Молчанов // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 338-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_154
|
11. |
Чужмир К. М. Маркетинг інновацій в діяльності підприємств аграрного сектору [Електронний ресурс] / К. М. Чужмир. // Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2011_2_43
|
12. |
Синявська І. М. Маркетингові механізми активізації інноваційної діяльності підприємств аграрного сектора [Електронний ресурс] / І. М. Синявська. // Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2011_2_44
|
13. |
Імнадзе І. Н. Маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. Н. Імнадзе // Управління розвитком. - 2013. - № 12. - С. 23-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_12_12
|
14. |
Хмельов І. В. Маркетинговий аналіз магістральних автопоїздів за енергетичним критерієм [Електронний ресурс] / І. В. Хмельов // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 9. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_9_54
|
15. |
Строгонова Т. В. Маркетинговое исследование спроса студентов дальнего зарубежья на дистанционные образовательные услуги ЗГМУ [Електронний ресурс] / Т. В. Строгонова // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 6. - С. 128-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2012_6_53
|
16. |
Башинська І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах [Електронний ресурс] / І. О. Башинська // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1)__7
|
17. |
Гранин А. Н. Маркетинг инвестиций [Електронний ресурс] / А. Н. Гранин // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_39 Рассмотрены инвестиции как услуга по осуществлению полезной деятельности, обеспечивающей потребительский эффект во всей совокупности экономических процессов. Рассмотрены цели, принципы, методы, функции, как основа осуществления инвестиционного маркетинга. Аргументирован тезис, что маркетинг инвестиций - один из явных признаков наличия динамичных изменений в современной экономике.
|
18. |
Тарасов І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків [Електронний ресурс] / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_44 Визначено суть, рівні та критерії сегментації депозитного ринку. Проаналізовано динаміку й структуру обсягу вкладів у банківській системі в розрізі виділених сегментів, галузеві та регіональні аспекти сегментації вкладників банків. Розроблено рекомендації щодо використання одержаних результатів у маркетинговій діяльності банків.
|
19. |
Яренко А. В. Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн "четвертого" світу в умовах сучасної світової економіки [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_25
|
20. |
Бушуєва І. В. Маркетингові дослідження розвитку ринку ветеринарних препаратів та області ветеринарної фармації [Електронний ресурс] / І. В. Бушуєва // Запорожский медицинский журнал. - 2013. - № 3. - С. 90-93 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2013_3_25 Проанализирован современный рынок ветеринарных лекарственных средств, дана характеристика основных глобализационных тенденций на рынке ветеринарных препаратов, исследованы тенденции роста оборота препаратов для ветеринарной медицины.
|
| |