Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1523)Журнали та продовжувані видання (32)Автореферати дисертацій (146)Реферативна база даних (1298)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>T=Маркетинг$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1606
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Смык О. П. 
Маркетинговая деятельность ЦНБ НАН Беларуси [Електронний ресурс] / О. П. Смык // Библиотеки национальных академий наук: проблемы функционирования, тенденции развития. - 2008. - вып. 6. - С. 341-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnan_2008_6_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 795.324 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бужбецька А. 
Маркетингові стратегії та українське книговидання [Електронний ресурс] / А. Бужбецька // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 5. - С. 18-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_5_4

Попередній перегляд:   Завантажити - 164.873 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Туровська Л. 
Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу [Електронний ресурс] / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2010. - Вип. 28. - С. 18-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2010_28_2
Розкрито сутність маркетингових досліджень у Національній бібліотеці України імені В.І. Вернадського як систематизованого процесу збирання, накопичування, оброблення й аналізу об'єктивної інформації з метою прийняття конкретних управлінських рішень щодо оптимізації бібліотечної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.132 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Коваль Т. 
Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування [Електронний ресурс] / Т. Коваль // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 182-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.467 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ковальчук О. В. 
Маркетингове планування діяльності лісогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Ковальчук, В. М. Божко // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2011. - Вип. 8. - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2011_8_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.38 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Панченко М. О. 
Маркетингове інформаційне забезпечення системи менеджменту якості [Електронний ресурс] / М. О. Панченко // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 3. - С. 306-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.843 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Романова Л. В. 
Маркетингове планування як складова управління розвитком підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Романова, А. Ф. Красовська, О. С. Кондратенко // Наукові праці МАУП. - 2013. - Вип. 1. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2013_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.49 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сударев В. А. 
Маркетингові та виробничі чинники ефективної діяльності морського порту [Електронний ресурс] / В. А. Сударев // Методи та засоби управління розвитком транспортних систем. - 2013. - Вип. 1. - С. 81-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mzurts_2013_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 535.513 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Волкова І. М. 
Маркетингове інформаційне забезпечення підприємств аграрного сектора економіки [Електронний ресурс] / І. М. Волкова. // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2013. - Вип. 10(1). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2013_10(1)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.906 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Молчанов К. 
Маркетингова специфіка формування іміджу політичного лідера [Електронний ресурс] / К. Молчанов // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 73. - С. 338-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_73_154
Попередній перегляд:   Завантажити - 72.96 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Чужмир К. М. 
Маркетинг інновацій в діяльності підприємств аграрного сектору [Електронний ресурс] / К. М. Чужмир. // Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2011_2_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Синявська І. М. 
Маркетингові механізми активізації інноваційної діяльності підприємств аграрного сектора [Електронний ресурс] / І. М. Синявська. // Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету. - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2011_2_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.047 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Імнадзе І. Н. 
Маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. Н. Імнадзе // Управління розвитком. - 2013. - № 12. - С. 23-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_12_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Хмельов І. В. 
Маркетинговий аналіз магістральних автопоїздів за енергетичним критерієм [Електронний ресурс] / І. В. Хмельов // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2012. - Вип. 9. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2012_9_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.275 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Строгонова Т. В. 
Маркетинговое исследование спроса студентов дальнего зарубежья на дистанционные образовательные услуги ЗГМУ [Електронний ресурс] / Т. В. Строгонова // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 6. - С. 128-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2012_6_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.408 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Башинська І. О. 
Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах [Електронний ресурс] / І. О. Башинська // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.1). - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.098 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гранин А. Н. 
Маркетинг инвестиций [Електронний ресурс] / А. Н. Гранин // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_39
Рассмотрены инвестиции как услуга по осуществлению полезной деятельности, обеспечивающей потребительский эффект во всей совокупности экономических процессов. Рассмотрены цели, принципы, методы, функции, как основа осуществления инвестиционного маркетинга. Аргументирован тезис, что маркетинг инвестиций - один из явных признаков наличия динамичных изменений в современной экономике.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.096 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Тарасов І. Ю. 
Маркетингова макросегментація вкладників банків [Електронний ресурс] / І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_2_44
Визначено суть, рівні та критерії сегментації депозитного ринку. Проаналізовано динаміку й структуру обсягу вкладів у банківській системі в розрізі виділених сегментів, галузеві та регіональні аспекти сегментації вкладників банків. Розроблено рекомендації щодо використання одержаних результатів у маркетинговій діяльності банків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.311 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Яренко А. В. 
Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн "четвертого" світу в умовах сучасної світової економіки [Електронний ресурс] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_4_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.122 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Бушуєва І. В. 
Маркетингові дослідження розвитку ринку ветеринарних препаратів та області ветеринарної фармації [Електронний ресурс] / І. В. Бушуєва // Запорожский медицинский журнал. - 2013. - № 3. - С. 90-93 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2013_3_25
Проанализирован современный рынок ветеринарных лекарственных средств, дана характеристика основных глобализационных тенденций на рынке ветеринарных препаратов, исследованы тенденции роста оборота препаратов для ветеринарной медицины.
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.139 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського