РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1513)Журнали та продовжувані видання (32)Автореферати дисертацій (146)Наукова періодика України (1564)
Пошуковий запит: (<.>T=Маркетинг$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1281
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
2.

Ляпин З. Ф. Маркетинг в банковской сфере : Учеб. пособие. — Луганск, 1998
3.

Телетов А.  Маркетинг в экономических системах. — 2001 // Экономика Украины.
4.

Рыбинцев В. А. Маркетинг винограда и вина. — К.: Ин-т аграр. экономики, 2000
5.

Проскуркін С. В. Маркетинг військово-технічної продукції і розвиток експортного потенціалу України. — К.: Грот, 1999
6.

Скибінський С. В. Маркетинг готельних послуг. — Л.: Вид-во Львів. комерц. акад., 2000
7.

Крикавський Є. В. Маркетинг енергозабезпечення. — Л., 2001
8.

Коршунов В. И. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции. — Х.: Основа, 1999
9.

Гончарова Н. П. Маркетинг инновационного процесса : Учеб. пособие. — К.: Вира-Р, 1998
10.

Лисовина Е. Н. Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
11.

Радкевич Л.  Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки. — 1999 // Торгівля і ринок України.
12.

Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия. — К.: ВИРА-Р, 1998
13.

Мухамед Аввад Ахмед Альзиадат Маркетинг міжнародних торговельних зв'язків: роль зовнішніх факторів. — 1999 // Торгівля і ринок України.
14.

Кредисов А.  Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития. — 1999 // Экономика Украины.
15.

Тєлєтов О. С. Маркетинг на промисловому підприємстві : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів. — Суми: Собор, 1999
16.

Кравчук И.  Маркетинг на региональном рынке пищевых продуктов. — 2000 // Экономика Украины.
17.
Маркетинг та логістика в системі менеджменту : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. — Л., 1998
18.

Нікітін А. В. Маркетинг у банку : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
19.

Бакай С. С. Маркетинг як фактор глобалізації коеволюції людини і біосфери. — 1999 // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту.
20.

Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. — Донецьк, 2000
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського