Пошуковий запит: (<.>T=Маркетинг$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1281
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
|
2. |
Ляпин З. Ф. Маркетинг в банковской сфере : Учеб. пособие. — Луганск, 1998
|
3. |
Телетов А. Маркетинг в экономических системах. — 2001 // Экономика Украины.
|
4. |
Рыбинцев В. А. Маркетинг винограда и вина. — К.: Ин-т аграр. экономики, 2000
|
5. |
Проскуркін С. В. Маркетинг військово-технічної продукції і розвиток експортного потенціалу України. — К.: Грот, 1999
|
6. |
Скибінський С. В. Маркетинг готельних послуг. — Л.: Вид-во Львів. комерц. акад., 2000
|
7. |
Крикавський Є. В. Маркетинг енергозабезпечення. — Л., 2001
|
8. |
Коршунов В. И. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции. — Х.: Основа, 1999
|
9. |
Гончарова Н. П. Маркетинг инновационного процесса : Учеб. пособие. — К.: Вира-Р, 1998
|
10. |
Лисовина Е. Н. Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
11. |
Радкевич Л. Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
12. |
Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия. — К.: ВИРА-Р, 1998
|
13. |
Мухамед Аввад Ахмед Альзиадат Маркетинг міжнародних торговельних зв'язків: роль зовнішніх факторів. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
14. |
Кредисов А. Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития. — 1999 // Экономика Украины.
|
15. |
Тєлєтов О. С. Маркетинг на промисловому підприємстві : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів. — Суми: Собор, 1999
|
16. |
Кравчук И. Маркетинг на региональном рынке пищевых продуктов. — 2000 // Экономика Украины.
|
17. | Маркетинг та логістика в системі менеджменту : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. — Л., 1998
|
18. |
Нікітін А. В. Маркетинг у банку : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
|
19. |
Бакай С. С. Маркетинг як фактор глобалізації коеволюції людини і біосфери. — 1999 // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту.
|
20. |
Башун О. В. Маркетинг і фандрейзинг у бібліотеках : Бібліогр. покажч. — Донецьк, 2000
|
| |