Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Васкан І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Васкан І. Г. Функціональний стан організму підлітків загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_17 Визначено функціональний стан організму підлітків загальноосвітніх навчальних закладів. Результати дослідження надають можливість стверджувати, що середні значення ЧСС, артеріального тиску, затримки дихання перебувають у межах вікових норм. Частота серцевих скорочень учнів складає 81 - 89 уд./хв; артеріальний тиск систолічний перебуває в межах 95,43 - 131,1 мм рт. ст. (дівчатка), 96,04 - 130,1 мм рт. ст. (хлопчики), діастолічний - 50,18 - 79,5 мм рт. ст. (дівчатка), 49,06 - 78,08 мм рт. ст. (хлопчики); тривалість затримки дихання учнів на вдиху становить 28,63 - 34,81 с (дівчатка), 34,61 - 48,83 с (хлопчики). Величина затримки дихання дітей на вдиху на 33 - 65 % вища, ніж на видиху. Із віком простежується тенденція підвищення тривалості затримки дихання в хлопчиків, у порівнянні із дівчатками. Найінтенсивніше результати виконання тесту в хлопців зростають із 13 до 15 років. Водночас простежено тенденцію до погіршення діяльності окремих функціональних показників організму підлітків.
| 2. |
Васкан І. Г. Стан фізичного розвитку підлітків [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 3. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_3_11 Зазначено, що у підлітків простежується нерівномірність фізичного розвитку у відповідних вікових періодах. Довжина та маса тіла, окружність грудної клітки підлітків поступово, але нерівномірно зростають. Середньогрупові показники загалом відповідають віковим нормам. За 5 років довжина тіла дівчат зросла на 14,8 %, хлопців - на 20,8 %. Інтенсивніші періоди зростання цього показника виявлено у віці 13 - 15 років. Суттєвої різниці між масою тіла хлопчиків і дівчаток не виявлено. Найвищі темпи її зростання простежуються в 13 - 15 років. Найінтенсивніше зростання окружності грудної клітки простежується в 13 - 15 років. Загалом динаміка окружності грудної клітки підлітків характеризується поступовим зростанням.
| 3. |
Васкан І. Г. Інтерес до фізичного виховання в учнів середнього шкільного віку [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан, Ю. Ю. Цюпак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 4. - С. 29–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_4_9 Розглянуто питання сформованості інтересу до занять фізичними вправами в дітей середнього шкільного віку (СШВ). Із метою визначення рівня інтересу дітей СШВ до занять фізичними вправами проведено анкетування, за допомогою якого визначено рівень інтересу дітей СШВ до уроку з фізичної культури. Установлено, що інтерес до занять фізичними вправами перебуває на високому рівні, хоча з віком простежується тенденція до зниження інтересу й особливо це проявляється в дівчат. Підвищення в підлітків інтересу до занять фізичними вправами можна досягнути за рахунок розвитку в них усвідомленого ставлення до рухових дій, збільшення освітньої цінності уроків, розвитку активності та самостійності під час виконання навчальних завдань, диференційованого підходу до учнів із різним ставленням до уроку, використання даних антропометричних вимірів для показу зрушень у їх фізичному розвитку.
| 4. |
Васкан І. Стан і формування в школярів інтересу до фізичного виховання та спорту [Електронний ресурс] / І. Васкан, А. Розтока // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 247–252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_58 Розглянуто стан та способи формування в школярів інтересу до фізичного виховання та спорту як цілеспрямовану й системну діяльність учителя, що включає формування спеціальних знань, практичну діяльність учнів створення позитивного емоційного фону уроку.
| 5. |
Васкан І. Г. Стан фізичної підготовленості підлітків [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 269-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_67 Визначено рівень фізичної підготовленості підлітків. У них простежується нерівномірність розвитку фізичних якостей. Виявлено закономірність поступового, але непрямолінійного зростання результатів тестових обстежень. Установлено тенденцію, особливо за показниками витривалості, гнучкості та сили, зниження рівня фізичної підготовленості.
| 6. |
Васкан І. Г. Науково-методичні основи розвитку рухової активності підлітків у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 2. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_2_7 Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
| 7. |
Васкан І. Г. Сучасні підходи до формування рухової активності учнів [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан, І. В. Хавруняк, В. І. Музика // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2015. - Вип. 8. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2015_8_15
| 8. |
Васкан І. Науково-методичні основи розвитку рухової активності підлітків у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / І. Васкан, В. Захожий, Н. Захожа, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 1. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_1_9 Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
| 9. |
Васкан І. Г. Розвиток рухової активності школярів у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан, О. Ю. Дикий, А. В. Розтока // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(3). - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(3)__12
| 10. |
Васкан І. Г. Стан та перспективи вдосконалення спеціально організованої рухової активності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Молодий вчений. - 2017. - № 3.1. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
| 11. |
Лясота Т. Вплив занять скандинавською ходьбою на показники фізичного стану студентів [Електронний ресурс] / Т. Лясота, І. Васкан // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2019. - Вип. 32. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2019_32_18
| 12. |
Васкан І. Г. Стан та перспективи вдосконалення спеціально організованої рухової активності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Молодий вчений. - 2018. - № 3.3. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
| 13. |
Гакман А. В. Вплив біологічних добавок на рівень фізичних якостей спортсменів (на прикладі волейболу) [Електронний ресурс] / А. В. Гакман, І. Г. Васкан, П. І. Горюк, А. В. Нігда // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_2_7
| 14. |
Кожокар М. В. Олімпійська освіта як складник патріотичного виховання дітей і молоді [Електронний ресурс] / М. В. Кожокар, І. Г. Васкан, Я. П. Галан // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(2). - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_18(2)__41
| 15. |
Кожокар М. В. Зміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти України [Електронний ресурс] / М. В. Кожокар, Я. П. Галан, Т. В. Палагнюк, І. Г. Васкан // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(4). - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(4)__30
| 16. |
Бойчук Р. І. Шляхи оптимізації процесу фізичної підготовки юних волейболістів [Електронний ресурс] / Р. І. Бойчук, М. Ю. Короп, І. Г. Васкан, І. Л. Бєлявський // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 16. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2022_16_33
|
|
|