Пошуковий запит: (<.>A=Доцевич Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Доцевич Т. І. Шляхи та засоби діагностики метакогнітивної компетентності викладачів [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 62-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(2)__11
|
2. |
Доцевич Т. І. Метакогнітивна компетентність майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 48. - С. 78-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_48_12
|
3. |
Доцевич Т. І. Розробка та апробація оптимувальника педагогічної саморегуляції викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Психологія і особистість. - 2014. - № 2. - С. 163-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2014_2_13
|
4. |
Хомуленко Т. Б. Метапамять: наукові підходи та експериментально-інтроспективна методика дослідження [Електронний ресурс] / Т. Б. Хомуленко, Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 49. - С. 193-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_49_22
|
5. |
Хомуленко Т. Б. Педагогічна рефлективність як детермінанта розвитку метапам’яті викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. Б. Хомуленко, Т. І. Доцевич // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 26. - С. 595-606. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_26_49
|
6. |
Доцевич Т. І. Особливості педагогічної саморегуляції та метакогнітивної компетентності викладача вишу [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 30. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_14
|
7. |
Доцевич Т. І. Металінгвістичні здібності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 27. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_27_15
|
8. |
Доцевич Т. І. Структура метакогнітивної компетентності викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_50_10
|
9. |
Доцевич Т. І. Компетентністний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 38. - С. 154-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_38_15
|
10. |
Доцевич Т. І. Розроблення й апробація опитувальника педагогічної рефлексивності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 99-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_11 Представлено результати розробки теоретичної моделі й емпіричної перевірки методики дослідження педагогічної рефлексивності викладача, викладено погляди зарубіжних і вітчизняних авторів на рефлексивність як професійно важливу якість викладача вищої школи. Надано теоретичні підходи до поняття "педагогічна рефлексивність викладача вищої школи", результати стандартизації методики "Опитувальник педагогічної рефлексивності викладача", визначено її валідність і надійність. Отримана факторна структура опитувальника, представлена творчим, фасилітативним, когнітивним, ціннісно-смисловим, ефективним та конативним компонентами. Опитувальник містить 42 твердження, які відображають параметри педагогічної рефлекcивності викладача вищої школи й може використовуватись у практичній діяльності педагога ВНЗ. Встановлені зв'язки між педагогічною й особистісною рефлексивністю, абнотивністю, метакогнітивною включеністю й обізнаністю. Опитувальник має високу тест-ретестову надійність і може бути використаний для вивчення педагогічної рефлексивності в метакогнітивному досвіді викладача вищої школи. Результати дослідження засвідчують, що педагогічна рефлексивність - своєрідне психологічне явище, яке розкриває усвідомленість і спрямованість педагога вищої школи на оптимальне здійснення власної професійної діяльності й реалізується через його думки (когнітивний, творчий компоненти), переживання (афективний і ціннісно-смисловий компоненти) та дійову активність (фасилітативний і конативний компоненти). Рефлексивність є базовим регулятивним компонентом метапізнання, яке є концептуально ширшим, ніж процес рефлексії завдяки його функціонуванню як сукупності рефлексивних навичок. Рефлексія як процес саморегуляції діяльності представляє одну із форм метапізнання.
|
11. |
Доцевич Т. І. Феноменологія становлення метакогнітивної компетентності суб’єкта педагогічної діяльності у вищій школі [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 43(2). - С. 70-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(2)__11
|
12. |
Доцевич Т. І. Метакогнітивна компетентність суб’єкта педагогічної діяльності у вищій школі: проблеми та перспективи дослідження [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2016. - Вип. 54. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2016_54_6
|
13. |
Доцевич Т. І. Організаторські здібності у структурі метакогнітивної компетентності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 1. - С. 208-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_1_39
|
14. |
Шамне А. Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів [Електронний ресурс] / А. Шамне, Т. Доцевич, А. Акімова // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 25, Iss. 1. - С. 384-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_19
|
15. |
Доцевич Т. Метакогнітивні стратегії розвитку читацької компетентності в студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Доцевич // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 26, Iss. 1. - С. 105-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_26_1_7
|
16. |
Георгіянц М. А. Вплив різних методів анестезії на якість життя пацієнток в післяопераційному періоді вишкрібання порожнини матки [Електронний ресурс] / М. А. Георгіянц, Т. І. Доцевич, О. В. Висоцька, О. М. Юрченко // ScienceRise. Medical science. - 2019. - № 2. - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcsrm_2019_2_8
|
17. |
Доцевич Т. І. Рефлексивність як компонент метапізнання особистості [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2013. - № 1046, Вип. 51. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2013_1046_51_16
|
18. |
Доцевич Т. І. Абнотивність у характеристиці метакогнітивної компетентності особистості викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. І. Доцевич // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2013. - Т. 18, Вип. 4. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2013_18_4_12
|