Пошуковий запит: (<.>A=Дідух Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дідух Л. І. Формування професійної компетентності майбутнього рятувальника державної служби України з надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / Л. І. Дідух // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_33 Розглянуто проблему переходу освіти на компетентнісну основу, визначення компетентності та професійної компетентності, її складових: комунікативної й інформаційної компетенції у діловому спілкуванні на основі використання технології Веб-квест у підготовці майбутніх рятувальників державної служби з надзвичайних ситуацій.Рассмотрена проблема перехода образования на компетентностную основу, определение компетентности и профессиональной компетентности, ее составляющих: коммуникативной и информационной компетентностей в деловом общении на основе использования технологии Веб-квест в подготовке будущих спасателей государственной службы по чрезвычайным ситуациям.This article deals with the problem of education transformation on competency base, the definition of competence and professional competence, and its components: communication and information skills in business communication through the use of Web quest technology in training future rescuers of Ukraine State Service of Emergency Situations.
|
2. |
Дідух Л. І. Формування комунікативної компетенції майбутніх фахівців державної служби україни з надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / Л. І. Дідух // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 20. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_20_12
|
3. |
Дідух Л. А. Особливості використання комп’ютерної програми "ГрафіКод-4" для друкування зображень [Електронний ресурс] / Л. А. Дідух // Квалілогія книги. - 2010. - № 1. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kk_2010_1_3
|
4. |
Дідух Л. Контекстне навчання майбутніх рятувальників в умовах університету [Електронний ресурс] / Л. Дідух // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_15
|
5. |
Дідух Л. І. Формування готовності до професійного спілкування майбутніх рятувальників державної служби з надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / Л. І. Дідух // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 249-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_31 Проаналізовано поняття "спілкування" та "професійне спілкування", розкрито особливості формування готовності до професійного спілкування, визначено компоненти готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови (зміст підготовки курсантів до професійного спілкування реалізується на основі проектного підходу; у процесі вивчення гуманітарних дисциплін застосовується контекстний підхід; самостійна робота майбутніх бакалаврів безпеки життєдіяльності здійснюється на основі Веб-технологій), запропоновано модель, уточнено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний) та рівні (високий, середній, низький) формування готовності до професійного спілкування майбутніх бакалаврів безпеки життєдіяльності у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. За результатами досліджень розроблено навчальні та навчально-методичні посібники, методичні рекомендації для викладачів і курсантів ВНЗ Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо формування готовності курсантів до професійного спілкування у процесі вивчення гуманітарних дисциплін.Розглянуто суть, зміст і модель формування готовності до професійного спілкування майбутніх рятувальників Державної служби з надзвичайних ситуацій у процесі їх навчання у ВНЗ з використанням інформаційно-освітнього середовища та проектної технології навчання "Веб-квест".
|
6. |
Дідух Л. І. Структурні характеристики англомовних однослівних пожежно-технічних термінів [Електронний ресурс] / Л. І. Дідух // Проблеми зіставної семантики. - 2011. - Вип. 10(1). - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pzs_2011_10(1)__44
|
7. |
Дідух Л. Рецензія на монографію І. Стасюка "Функції Гріна у квантовій статистиці т вердих тіл" [Електронний ресурс] / Л. Дідух, Б. Лукіянець // Праці наукового товариства ім. Шевченка. Фізичний збірник. - 2014. - Т. 37, Т. 9. - С. 349-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pntsh_fiz_2014_37_9_40
|
8. |
Дідух Л. Д. Умови реалізації антиферомагнітного стану в моделі мотт-хаббардівського матеріалу [Електронний ресурс] / Л. Д. Дідух, Ю. М. Довгоп’ятий, О. І. Крамар, Ю. Л. Скоренький // Перспективні технології та прилади. - 2011. - Вип. 1. - С. 57-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptp_2011_1_8
|
9. |
Дідух Л. І. Формування готовності студентів до професійного спілкування за допомогою соціальних мереж [Електронний ресурс] / Л. І. Дідух // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_36
|
10. |
Дідух Л. І. Використання ікт у вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / Л. І. Дідух // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 39. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_39_6
|
11. |
Дідух Л. І. ІКТ – основа сучасного навчального процесу [Електронний ресурс] / Л. І. Дідух // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 43. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_43_10
|
12. |
Гуревич Р. С. Використання Інтернет-технологій у підготовці фахівців: аспект навчання в мережевих спільнотах [Електронний ресурс] / Р. С. Гуревич, Л. І. Дідух // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - № 16. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_16_4
|
13. |
Дідух Л. Розвиток навичок спілкування студентів [Електронний ресурс] / Л. Дідух // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 103-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_16 Розкрито сутність і зміст педагогічного спілкування. Обгрунтовано необхідність розвитку у ВНЗ спілкування в процесі навчання студентів. Вказано форми, види, етапи та прийоми розвитку спілкування студентів у навчальному процесі.Раскрыто сущность и содержание педагогического общения. Обосновано необходимость развития в ВУЗ общения в процессе обучения студентов. Указано формы, виды, этапы и приемы развития общения студентов в учебном процессе.Discloses the nature and content of teacher communication. Substantiated the necessity of the development of communication in universities in the learning process of students. Specified forms, types, stages and methods of development communication students in the learning process.
|
14. |
Гаранін О. Я. Науково-практичний семінар для молодих науковців та аспірантів [Електронний ресурс] / О. Я. Гаранін, Л. В. Дідух // Архіви України. - 2015. - № 1. - С. 270-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ay_2015_1_23
|
15. |
Дідух Л. М. "Знаки Рюриковичів" на виробах давньоруського часу в зібранні НМІУ: походження та значення [Електронний ресурс] / Л. М. Дідух // Древности. - 2016. - Вып. 14. - С. 143–155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drev_2016_14_15
|
16. |
Дідух Л. В. До питання про виникнення технократизму як напряму політичної думки: промислово-наукове суспільством К. А. Сен-Сімона [Електронний ресурс] / Л. В. Дідух // Держава і право. Серія : Політичні науки. - 2017. - Вип. 78. - С. 38-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drpn_2017_78_6
|
17. |
Дідух Л. Перехід метал–діелектрик у вузькозонній моделі з нееквівалентними габбардівськими підзонами [Електронний ресурс] / Л. Дідух, В. Ганкевич, Ю. Довгоп'ятий // Журнал фізичних досліджень. - 1998. - Т. 2, Число 3. - С. 362-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_1998_2_3_12
|
18. |
Дідух Л. Модель вузькозонного матеріялу з електронно-дірковою асиметрією [Електронний ресурс] / Л. Дідух // Журнал фізичних досліджень. - 1997. - Т. 1, Число 2. - С. 241-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_1997_1_2_14
|
19. |
Дідух Л. В. Досвід українських архівів у створенні цифрового фонду користування документами Національного архівного фонду [Електронний ресурс] / Л. В. Дідух, Н. В. Залєток // Архіви України. - 2019. - № 1. - С. 87-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ay_2019_1_6
|
20. |
Дідух Л. Дослідження особливостей організації праці й управління в архівних установах України: теоретичні засади та практичне втілення [Електронний ресурс] / Л. Дідух, О. Гула // Соціум. Документ. Комунікація . Серія: : Історичні науки. - 2019. - Вип. 7. - С. 47-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/colscart_2019_7_5 Проаналізовано нормативно-правові, науково-методичні та законодавчі документи, положення яких регламентують діяльність архівних установ України. Досліджено особливості організації праці й управління в архівних установах, зміст існуючих професій їхніх працівників. Вивчено сучасні зміни в архівних технологіях, умовах організації праці та вимогах до професійно- кваліфікаційних рівнів працівників. За результатами визначено застарілі види робіт, що не проводяться в архівах (проявлення кіноплівки, встановлення світла та кольору при обробці фільмокопій, підготовка вихідних матеріалів фільмів). Складено перелік нових видів архівної діяльності, продиктованих змінами в підходах до організації роботи та використання робочого часу, продуктивнішої співпраці архівістів та користувачів архівів, ефективного захисту електронних архівних документів (знання основ використання комп'ютерної техніки, однієї чи кількох іноземних мов, володіння знаннями з права, економіки, адміністрування, фінансів, використання новітнього вітчизняного та зарубіжного досвіду). Визначено особливості змісту існуючих та нових видів робіт (професій) працівників архівної сфери. Сформовано перелік основних кваліфікаційних характеристик професій працівників, зайнятих в архівній справі та встановлено, що їхнє застосування є обов'язковим для присвоєння кваліфікаційних розрядів (категорій), визначає основні роботи, властиві тій або іншій посаді (професії), забезпечує єдність у визначенні кваліфікаційних вимог до певних посад (професій), дає змогу оцінити повноту відповідності змісту та якості виконання робіт працівником на певній посаді (певної професії) відповідної категорії під час кваліфікаційних випробувань. Запропоновано власне бачення завдань і обов'язків, кваліфікаційних вимог та вимог до рівня знань для посад (професій) працівників архівних установ. На основі цього розроблено нову редакцію нормативного документа, що є обов'язковим для використання в архівних установах - Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 81 "Культура та мистецтво". Розділ "Діяльність архівів".
|
| |