Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (3)Реферативна база даних (52)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Калінін Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 69
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лебедєв А. Т. 
Динамічна модель грунтообробних машинно-тракторних агрегатів з пасивними робочими органами у складі енергетичного засобу зі здвоєними шинами [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, Є. І. Калінін // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 2. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_2_25
Розглянуто динамічну модель грунтообробного машинно-тракторного агрегату у складі енергетичного засобу із здвоєними шинами, яка враховує особливості руху трактора на гоні і схему агрегатування його з сільськогосподарською машиною. За допомогою одержаної динамічної моделі оцінено динамічну стійкість орного агрегату ХТЗ-150К-09+ПЛН-5-35 на агрофоні нормальної вологості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.704 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Лебедєв А. Т. 
Планування експерименту при дослідженні впливу зміни ефективного прохідного перерізу соплових отворів розпилювача форсунки дизельного двигуна на потужнісні характеристики МТА, працюючого на альтернативних видах палива [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк, Є. І. Калінін // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 8. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_8_19
Розглянуто методику планування експериментальних досліджень під час вивчення впливу коксування форсунок дизельного двигуна, працюючого на альтернативних видах палива, на потужнісно-енергетичні показники машинно-тракторного агрегату. Одержано рівняння регресії, яке встановлює детермінований зв'язок між обертами колінчатого вала двигуна, домішками альтернативного палива до дизельного та зміною ефективного прохідного перерізу соплових отворів розпилювача форсунки з гаковою потужністю машинно-тракторного агрегату. Одержано поверхні відклику, за допомогою яких проаналізовано процеси, які викликані даним зв'язком.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.257 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Калінін Є. І. 
Вплив зміщення центру ваги бульдозерного агрегату при диференті остова трактора на буксування гусеничного рушія [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін // Інженерія природокористування. - 2014. - № 1. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2014_1_4
Розглянуто питання впливу зміщення центру ваги гусеничного трактора, обладнаного бульдозерним відвалом, на формування буксування гусеничного рушія за рахунок нестабільних динамічних умов роботи, які викликають диферент остова енергетичної машини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 613.142 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Калінін Є. І. 
Частотно-динамічна математична модель тракторного агрегату з передачею крутного моменту до рушіїв сільськогосподарської машини [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 156. - С. 327-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_156_52
Наведено частотно-динамічну математичну модель функціонування тракторного агрегату, який оснащений сільськогосподарською машиною, на колісні рушії якої передається крутний момент через ВВП трактора. Розроблена частотно-динамічна модель дозволяє оцінити динамічні навантаження та коливання машино-тракторного агрегату в умовах його функціонування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.726 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Калінін Є. І. 
Динаміка взаємодії корпусу плуга з перешкодою [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін, М. Л. Шуляк // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 158. - С. 207-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_158_32
Розглянуто питання удару корпусу плуга о перешкоду з метою виявлення динамічних особливостей процесу. В ході теоретичних досліджень було встановлено, що динаміка процесу удару корпусу з запобіжним механізмом несуттєво відрізняється від удару вільно підвішеного корпуса.
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.36 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Калінін Є. І. 
Підвищення безвідмовності грохотів картоплезбиральних машин шляхом їх динамічної та амплітудної стабілізації [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 159. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_159_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Калінін Є. І. 
До методики розрахунку параметрів гідросистем індивідуальних запобіжників плугів лісогосподарського виробництва [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 160. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_160_26
Наведено вирішення основних задач, що виникають під час розробки методики розрахунку параметрів гідросистем запобіжників плугів лісогосподарського виробництва, розглянуто способи підбору оптимальних параметрів гідросистеми запобіжників для забезпечення їх найбільшої ефективності експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.126 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Калінін Є. І. 
Експлуатаційно-технологічне та динамічне моделювання самохідної збиральної машини [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін // Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету. Серія : Технічні науки. - 2015. - Вип. 1(2). - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpvnutn_2015_1(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.897 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Калінін Є. І. 
Оцінка міцності при дії локального навантаження на попередньо напружену безмоментну оболонку [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін, В. М. Романченко // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 5. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_5_27
В сучасній теорії еластичного пневматика попередньо напружена безмоментна оболонка може розглядатися як одна з розрахункових моделей безкордової пневматичної шини. При цьому, одним з основних видів розрахунку шин є розрахунок її радіального обтиснення. В такій постановці й виникає задача оцінки дії локальних силових впливів на оболонку. Розглянуто напружений стан пневматичної безмоментної оболонки поблизу точки прикладення зосередженого нормального навантаження. В ході теоретичних досліджень отримано асимптотичний розв'язок, який рекомендується використовувати для виключення особливості при розрахунку безкордних шин на дію локального навантаження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.149 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Лебедєв А. Т. 
Опір перекочування колеса, що працює з буксуванням [Електронний ресурс] / А. Т. Лебедєв, Є. І. Калінін, М. Л. Шуляк // Сільськогосподарські машини. - 2015. - Вип. 32. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/silmah_2015_32_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Калінін Є. І. 
Вплив нестаціонарності гакового навантаження на буксування рушіїв колісного трактора [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін, М. Л. Шуляк, В. П. Мальцев // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 5. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_5_7
Розглянуто питання впливу нестаціонарності гакового навантаження, прикладеного до колісного трактора за виконання грунтообробного технологічного процесу, на величину та зміну буксування еластичного пневматика. Встановлено, що коливання гакового зусилля спричиняє зміну динамічної частини буксування. На базі розрахунково-математичної моделі визначено, що зі збільшенням амплітуди коливань гакового навантаження динамічний коефіцієнт буксування зростає.
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.986 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Калінін Є. І. 
Дослідження перехідних процесів в коробці змінних передач мобільного енергетичного засобу [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін, М. Л. Шуляк, І. О. Шевченко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 168. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_168_15
Розглянуто питання зміни передаточного числа трансмісії трактора та його аналіз з точки зору перехідних процесів, які викликані ступінчастою зміною кутової швидкості під час керування двигуном або переключення механічної коробки передач.
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.873 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Калінін Є. І. 
Вплив обертання елементів трансмісії як пружної системи на власні коливання [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін // Інженерія природокористування. - 2016. - № 1. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Iprk_2016_1_6
На даному етапі розвитку тракторобудування підвищення потужності енергетичного засобу сприяє значному збільшенню коливань моменту двигуна внутрішнього згоряння. Останні передаються в трансмісію в якості пружних крутильних коливань валів усіх агрегатів трансмісії. Таким чином, для забезпечення належного рівня динамічних напружень необхідно при проектуванні машини розв'язувати задачу коливань моторно-трансмісійної системи. Окрім того, не дивлячись на сучасний стан проектування та складання енергетичних засобів, в умовах функціонування спостерігається обертання валів, з розташованими на них масами, навколо осей, що не співпадають з центральними осями інерції системи. Таке обертання можливе як при недотриманні технологічного процесу виготовлення, так і при значних зношення опор даних валів. Окремо дане питання розглянуто з точки зору формування віброприскорень, що впливають на власні частоти та форми коливань валів, їх критичну частоту обертання та резонансні характеристики. Розглянуто питання зміни власних коливань трансмісійної установки як пружної системи, яка обертається навколо вісі, що проходить близько до головної вісі інерції системи. Для аналізу роботи пружного валу за умов відсутності співвісності центральної вісі та вісі обертання системи, розроблено дискретну модель системи матеріальних точок, з'єднаних між собою пружними безінерційними в'язями. Розглянуто випадок, коли незакріплена система в своєму вільному русі має п'ять ступенів вільності. При цьому, для вивчення найбільший інтерес представляють тільки дві форми власних крутильних коливань: симетрична та антисиметрична в повздовжній площині системи. В ході теоретичного моделювання визначено, що збільшення частоти обертання системи навколо вісі, яка не проходить через центральну вісь інерції системи, сприяє збільшенню власних частот коливань на першому та другому тоні. Окрім того, формування крутильних коливань в податливій пружній конструкції також сприяє збільшенню частот системи як для першого, так і для другого тонів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 970.967 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Поляшенко С. О. 
Завантаження кузова транспортного засобу транспортером мобільної сільськогосподарської машини [Електронний ресурс] / С. О. Поляшенко, Є. І. Калінін // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 170. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_170_14
Одержано модель завантаження кузова транспортного засобу транспортерами сільськогосподарських машин, яка враховує мінімальні втрати коренеплодів, маневрування транспортного засобу, а також безпечну роботу збирального комплексу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.178 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Калінін Є. І. 
Моделювання кількості перемикань передач методом Монте-Карло [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 170. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_170_28
Розглянуто питання розрахунку перемикань передач мобільних енергетичних засобів на одиницю пройденого шляху. Задачу розв'язано за допомогою методу Монте-Карло для гусеничного трактора.
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.336 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Калінін Є. 
Аналіз зміщення центру ваги напівначіпної машини при її функціонуванні [Електронний ресурс] / Є. Калінін // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 234-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2013_17(1)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.201 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Шуляк М. Л. 
Оцінка функціонування сільськогосподарського агрегату за динамічними критеріями [Електронний ресурс] / М. Л. Шуляк, А. Т. Лебедєв, М. П. Артьомов, Є. І. Калінін // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 4. - С. 218-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_4_28
Наведено аналіз причини виникнення додаткових втрат енергії в режимі сталого руху колісних машин. Зазначений режим супроводжується появою поздовжніх лінійних прискорень, що викликають коливання лінійної швидкості машини, щодо свого середнього значення. Запропоновано розглянути сталий рух МТА, як послідовність розгонів та сповільнень. Аналіз напряму вектора повного прискорення дозволяє стверджувати, що будь-які відхилення цього вектора від осей ординат і аплікат викликають шкідливу роботу і втрату енергії. Залежно від знака проекції, робота вздовж напрямку руху є додатковою втратою енергії, і в той же час умовою динамічної рівноваги. Умовою динамічної рівноваги є рівність по модулю від'ємних і додатних проекцій вектора на вісь абсцис.
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.008 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Калінін Є. І. 
Моделювання коливань кузову транспортного засобу на гусеничному ході з врахуванням гнучкості кузову [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін, В. М. Романченко, Г. П. Юр’єва // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2016. - № 6. - С. 232-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2016_6_31
Наведено методику розрахунків рівнів вертикальних вібрацій в різних точках кузова гусеничної транспортної машини з урахуванням податливості конструкції при випадкових збуреннях з боку шляху. Показано, що максимальний збіг спостерігається при застосуванні моделі пружного кузова, параметри якої визначені методом ідентифікації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 728.155 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Калінін Є. І. 
Динаміка приводу підйому двохсекційного вивантажувального транспортера [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін, С. О. Поляшенко, О. В. Єсіпов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 183. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_183_5
Одержано рівняння гідроприводу вивантажувального транспортера коренезбиральної машини, що описують динаміку процесу підйому секцій у вертикальній площині. Рівняння надають змогу визначити раціональні параметри елементів гідравлічної системи гідроприводу секцій вивантажувального транспортера.
Попередній перегляд:   Завантажити - 526.578 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Калінін Є. І. 
Формування умови стійкості лінійної системи при випадкових збуреннях її параметрів [Електронний ресурс] / Є. І. Калінін, В. М. Романченко, Г. П. Юр’єва // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2017. - № 7. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2017_7_13
Розглянуто задачу стійкості системи, яка описується рівнянням n-го порядку з випадковими коефіцієнтами. Отримані необхідні та достатні умови асимптотичної стійкості в середньому квадратичному, які переходять у відсутність шуму в умові Рауса-Гурвіца. Наведені такі достатні умови стійкості моментів більш високих порядків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.642 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського