Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (15)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кулешова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Кулешова В. В. 
До проблеми післядипломної освіти викладачів технічних дисциплін [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(2). - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(2)__6
Проаналізовано погляди вчених щодо сутності та можливостей неперервної інженерно-педагогічної освіти за умов післядипломної освіти викладачів технічних дисциплін. Визначено вимоги, яких потребує реалізація принципу неперервності та з’ясовано, що цю систему доцільно розглядати з двох точок зору – структурної й особистісної, що повинно бути враховано для розробки системи неперервної інженерно-педагогічної освіти викладачів технічних дисциплін.Проанализированы взгляды ученых относительно сущности и возможностей непрерывного инженерно-педагогического образования в условиях последипломного образования преподавателей технических дисциплин. Определены требования, необходимые для реализации принципа непрерывности и выявлено, что эту систему целесообразно рассматривать с двух точек зрения – структурной и личностной, что должно быть учтено при разработке системы непрерывного инженерно-педагогического образования преподавателей технических дисциплин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.294 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кулешова В. В. 
Особливості післядипломної інженерно-педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_8
Здійснено аналіз поглядів учених на визначення сутності післядипломної інженерно-педагогічної освіти. Визначено, що інженерно-педагогічна освіта як ізоморфна підсистема професійної освіти також може розглядатися як соціальна підсистема, яка забезпечує потребу суспільства у висококваліфікованих інженерно-педагогічних кадрах для системи професійно-технічної освіти.Осуществлен анализ взглядов ученых на определение сущности последипломного инженерно-педагогического образования. Выявлено, что инженерно-педагогическое образование как изоморфная подсистема профессионального образования также может рассматриваться как социальная подсистема, которая обеспечивает потребность общества в высококвалифицированных инженерно-педагогических кадрах для системы профессионально-технического образования.The author made analysis of the views of the scientists to determine the nature of engineering and postgraduate teacher education. The paper found that engineering and teacher education as an isomorphic subsystem of vocational education can also be seen as a social subsystem that provides the society's need for highly qualified teachers for vocational education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.704 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кулешова В. В. 
До проблеми формування управлінських умінь майбутніх інженерів-педагогів при вивченні дисципліни "Менеджмент освіти" [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_27
Обгрунтовано особливості управлінської діяльності керівника професійно-технічного навчального закладу, проаналізовано суть управлінської культури керівника навчального закладу. Розкрито зміст дисципліни "Менеджмент освіти" та виявлено перелік управлінських умінь, якими повинні оволодіти майбутні інженери-педагоги. Визначено вимоги, що пред'являються до менеджера освіти, які необхідно врахувати при формуванні управлінських умінь у майбутніх інженерів-педагогів.Обоснованы особенности управленческой деятельности руководителя профессионально-технического учебного заведения, проанализирована суть управленческой культуры руководителя учебного заведения. Раскрыто содержание дисциплины "Менеджмент образования" и выявлен перечень управленческих умений, которыми должны овладеть будущие инженеры-педагоги. Определены требования, предъявляемые к менеджеру образования, которые необходимо учесть при формировании управленческих умений у будущих инженеров-педагогов.The authors give ground to the peculiarities of the Head’s managerial activities at a vocational technical educational establishment through analyzing the essence of managerial culture of the Head of the educational establishment. The contents of the discipline "Management of Education" have been analysed and the list of managerial skills composed that are to be mastered by future teacher-engineers. The demands have been determined that are made for an education manager and which must be taken accountof while forming managerial skills in future teacher-engineers.
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.334 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кулешова В. В. 
До проблеми ретроспективного аналізу зарубіжного досвіду функціонування системи неперервної професійної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 184-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_29
Проаналізовано поняття «неперервна освіта». Обґрунтовано провідні принципи неперервної освіти, що повинні стати базовими при здійсненні неперервної інженерно-педагогічної освіти викладачів технічних дисциплін. Здійснено аналіз концепції неперервної освіти в зарубіжних ВНЗ, висвітлено досвід функціонування ВНЗ із проблеми неперервної освіти та організації наукової діяльності студентів.Проанализировано понятие "непрерывное образование". Обоснованы ведущие принципы непрерывного образования, которые должны стать базовыми при осуществлении непрерывного инженерно-педагогического образования преподавателей технических дисциплин. Осуществлен анализ концепции непрерывного образования в зарубежных ВУЗ, освещен опыт функционирования ВУЗ по проблеме непрерывного образования и организации научной деятельности студентов.The author analyzed a concept “life-long education”. The major principles are substantiated of life-long education, which must become basis while realizing life-long engineering pedagogical education for teachers of technical disciplines. The analysishas been made of the life-long education concept in foreign higher education establishments, as well as the experience of its implementation and organization of students’ research activities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 362.514 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Кулешова В. В. 
Формування аналітичної компетенції викладачів технічних дисциплін [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 292-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_44
Проаналізовано поняття «аналітична компетенція». Обгрунтовано значущість аналітичної компетенції, що повинна стати базовою у ході здійснення неперервної освіти викладачів технічних дисциплін. Проаналізовано стан володіння аналітичною компетенцією викладачами технічних дисциплін. Доведено, що аналітична компетенція має бути провідною у складі психолого-педагогічної компетентності викладачів технічних дисциплін. Формування аналітичної компетенції доцільно здійснювати за умов неперервної інженерно-педагогічної освіти.Проанализировано понятие «аналитическая компетенция». Обоснована значимость аналитической компетенции, которая должна стать базовой при осуществлении непрерывного образования преподавателей технических дисциплин. Проанализировано состояние владения аналитической компетенцией преподавателями технических дисциплин. Доказано, что аналитическая компетенция должна быть ведущей в составе психолого-педагогической компетентности преподавателей технических дисциплин. Формирование аналитической компетенции целесообразно осуществлять в условиях непрерывного инженерно-педагогического образования.The author analyzes the concept of "analytical competence." Substantiated the importance of analytical competence, which should become the base for implementing the continuing education of teachers of technical subjects. The state ownership of the analytical competence of teachers of technical subjects. It is proved that the analytical competence to be leading in the psychological and pedagogical competence of teachers of technical subjects. Formation of the analytical competence appropriate to carryout in continuous engineering and teacher education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.416 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кулешова В. В. 
Формування професійних методичних умінь у майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 7. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_7_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 101.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кулешова В. В. 
Зарубіжний досвід функціонування системи неперервної професійної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - № 3-4. - С. 227-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2013_3-4_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.968 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кулешова В. В. 
Особливості особистості викладача технічних дисциплін у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 50-51. - С. 322-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_50-51_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.313 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кулешова В. В. 
Формування креативної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2018. - № 58. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2018_58_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.589 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ложковский А. Г. 
Аналіз методів оцінки процесів передачі мультимедійного трафіка в мережі масового обслуговування [Електронний ресурс] / А. Г. Ложковский, В. В. Кулешова // Наукові праці ОНАЗ ім. О. С. Попова. - 2016. - № 2. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nponaz_2016_2_12
Розвиток засобів зв'язку останнього десятиліття спрямований на значне впровадження швидкісних цифрових мереж і нових послуг на основі пакетизованого передавання інформації різних видів. Мета роботи - розвиток мультисервісних мереж і підвищення якості обслуговування (QoS) запитів різного роду додатків мережі й окремих користувачів. Проведено аналіз досліджень та публікацій, присвячених методам оцінки ймовірнісно-часових характеристик мереж масового обслуговування. Розглянуто використання тензорного методу разом з імітаційним моделюванням для аналізу мультисервісних мереж з різноманітними структурами зв'язку між ними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.321 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Кулешова В. В. 
Методологічні підходи до проблеми формування психолого-педагогічної компетентності викладача технічних дисциплін [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова, В. В. Мальована // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.401 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кулешова В. В. 
Аналіз впливу чинників соціальних мереж на підготовку майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова, А. В. Паюнова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2016. - № 52-53. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2016_52-53_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 581.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кулешова В. 
Спрямованість як інтегрований показник цінності професійно-педагогічної орієнтації особистості [Електронний ресурс] / В. Кулешова, Н. Разумовська // Social work and education. - 2020. - Vol. 7, no. 4. - С. 524-536. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socworkeduc_2020_7_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.036 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кулешова В. В. 
Професійна підготовка асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова, В. В. Мальована, І. В. Самойлова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2022. - № 1(2). - С. 202-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2022_1(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 503.675 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кулешова В. В. 
Освітня траєкторія як засіб професійної підготовки фахівців спеціальної освіти у сучасних реаліях [Електронний ресурс] / В. В. Кулешова, В. В. Мальована, І. В. Самойлова // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 53(2). - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_53(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 168.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського