Пошуковий запит: (<.>A=Пангелова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пангелова Н. Є. Інформативна значущість рухових, розумових і моральних якостей у структурі особистості дошкільників 4-х років [Електронний ресурс] / Н. Є. Пангелова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 7. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2013_7_10
|
2. |
Круцевич Т. Зарубіжний досвід організації рекреаційної діяльності дітей в умовах паркових комплексів [Електронний ресурс] / Т. Круцевич, Н. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2013. - № 2. - С. 41-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2013_2_8
|
3. |
Пангелова Н. Аналіз наукових досліджень проблем фізичного виховання дітей раннього і дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, Д. Харіна // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 3. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2013_3_18
|
4. |
Круцевич Т. Ю. Зміст і засоби програми інтегрованого розвитку рухових та моральних якостей дітей старшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / Т. Ю. Круцевич, Н. Є. Пангелова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 157–162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_40 Зазначено, що питання морального розвитку дітей дошкільного віку в процесі фізичного виховання залишається ще недостатньо дослідженим, що обумовлює актуальність, соціальну та педагогічну значущість проблеми. Завдання роботи - розробка змісту й засобів програми інтегрованого розвитку рухових і моральних якостей дітей 5 і 6-річного віку в процесі фізичного виховання. До програми увійшли як традиційні засоби фізичного виховання, так і елементи інноваційних педагогічних технологій.
|
5. |
Пангелова Н. Є. Аналіз наукових досліджень проблем фізичного виховання дітей раннього і дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Є. Пангелова, Д. Л. Харіна // Теорія та методика фізичного виховання. - 2012. - № 10. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2012_10_7
|
6. |
Круцевич Т. Специфічні принципи комплексного розвитку особистості дітей дошкільного віку в процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / Т. Круцевич, Н. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2009. - № 2-3. - С. 96-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2009_2-3_25
|
7. |
Пангелова Н. Оздоровчо-розвивальна програма "са-фі-дансе" як засіб корекції фізичного стану дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, О. Москаленко // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2010. - № 2. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2010_2_6
|
8. |
Пангелова Н. Особливості програмного забезпечення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних закладах Росії [Електронний ресурс] / Н. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2010. - № 2. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2010_2_7
|
9. |
Пангелова Н. Особливості мотивів і потреб студентів у заняттях різновидами ігрових видів спорту [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, Г. Захаренко // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2011. - № 2. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2011_2_14
|
10. |
Круцевич Т. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми 3-6 років у дошкільних закладах за кордоном [Електронний ресурс] / Т. Круцевич, Н. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2011. - № 2. - С. 156-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2011_2_43
|
11. |
Круцевич Т. Раціональна рухова активність як фактор підвищення розумової працездатності школярів [Електронний ресурс] / Т. Круцевич, Н. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 2. - С. 73-76 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2014_2_16
|
12. |
Пангелова Н. Спортивно-ігровий метод організації фізичного виховання школярів у зарубіжних країнаx [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, О. Красов // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 2. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2014_2_26
|
13. |
Пангелова Н. Перспективи використання фітнес-програм силової спрямованості для оптимізації процесу фізичної підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, Д. Мінкін // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2014. - № 2. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2014_2_27
|
14. |
Круцевич Т. Суспільні функції і зміст рекреаційної діяльності населення зарубіжних країн у першій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / Т. Круцевич, Н. Пангелова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 1. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2013_1_15
|
15. |
Пангелова Н. Організована рухова активність як провідний тип діяльності у формуванні моральних якостей особистості дошкільників 5-6 років [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, І. Дорошенко // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2012. - № 1. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2012_1_5 Визначено ознаки організованої рухової активності як провідного типу діяльності у формуванні моральних якостей особистості дітей 5 - 6 років. Також визначено рівні морального розвитку дошкільників і методи морального виховання в процесі занять фізичними вправами. На основі вивчення та аналізу літератури з проблематики дослідження зроблено припущення про те, що саме в процесі взаємодії у педагогічній системі «дитина - педагог - дитячий колектив» під час занять фізичними вправами, іграми, спортом і туризмом переважно формуються і розвиваються морально-вольові якості.Определены признаки организованной двигательной активности как ведущего типа деятельности в формировании моральных качеств личности детей 5 - 6 лет. Также определены уровни морального развития дошкольников и методы морального воспитания в процессе занятий физическими упражнениями. На основе изучения и анализа литературы по проблематике исследования сделано предположение о том, что именно в процессе взаимодействия в педагогической системе «ребенок - педагог - детский коллектив» во время занятий физическими упражнениями, играми, спортом и туризмом преимущественно формируются и развиваются морально-волевые качества.In the article certain sign of the organized motive activity as leading type of activity in forming of moral qualities of personality of children 5-6 years. The levels of moral development of under-fives and methods of moral education are also certain in the process of employments by physical exercises.
|
16. |
Пангелова Н. Становлення і розвиток ідей фізичного виховання у педагогічній думці Давнього світу [Електронний ресурс] / Н. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2015. - № 1. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2015_1_10
|
17. |
Круцевич Т. Перспективы оптимизации содержания и организации физического воспитания в контексте формирования целостной, гармонично развитой личности дошкольника [Електронний ресурс] / Т. Круцевич, Н. Пангелова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2012. - № 2. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2012_2_2
|
18. |
Пангелова Н. Є. Організація фізичної підготовки в арміях провідних країн світу [Електронний ресурс] / Н. Є. Пангелова, Д. О. Мінкін // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2015. - Вип. 8. - С. 268-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2015_8_43
|
19. |
Пангелова Н. Нетрадиційні методи оздоровлення у системі фізичного виховання дошкільників [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, І. Сагунова // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2011. - № 1. - С. 22-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2011_1_6
|
20. |
Пангелова Н. Організаційно-економічні аспекти туристичної діяльності в умовах постіндустріального суспільства [Електронний ресурс] / Н. Пангелова, Б. Пангелов // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2016. - № 1. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2016_1_37
|
| |