Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чернякова Ж$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Чернякова Ж. Ю. 
Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії [Електронний ресурс] / Ж. Ю. Чернякова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 196-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_3_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чернякова Ж. 
Інтернаціоналізація європейського освітнього простору: етапи розвитку та пріоритетні завдання [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Чернякова Ж. Ю. 
Пріоритетні форми та засоби інтернаціоналізації освітнього простору: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Ж. Ю. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 36-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Чернякова Ж. 
Інтернаціоналізація інституційного освітнього простору Великої Британії [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 1. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_1_10
Визначено та проаналізовано стратегії інтернаціоналізації інституційного освітнього простору Великої Британії. Надано характеристику міжнародної, програмної й організаційної стратегій інтернаціоналізації на рівні навчального закладу. Розглянуто ключові компоненти та встановлено пріоритетні напрями зазначених стратегій.Проанализированы стратегии интернационализации институционального образовательного пространства. Охарактеризована международная стратегия интернационализации на уровне учебного заведения. Осуществлен анализ программной и организационной стратегии интернационализации институционального образовательного пространства. Выяснены ключевые компоненты и приоритетные направления указанных стратегий. Раскрыты задачи интернационализации институционального образовательного пространства в контексте определенных стратегий.Analyzes the internationalization strategies of institutional educational space. The characteristic of the international strategy of internationalization at institutional level. The analysis program and institutional internationalization strategies of institutional educational space.
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.175 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Чернякова Ж. Ю. 
Інноваційні підходи до підготовки магістрів соціально-педагогічної галузі: зарубіжний досвід Великої Британії [Електронний ресурс] / Ж. Ю. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 141-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.18 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Чернякова Ж. Ю. 
Порівняльна характеристика моделей інтернаціоналізації освітнього простору [Електронний ресурс] / Ж. Ю. Чернякова // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 242-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.282 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Чернякова Ж. Ю. 
Теоретичні засади управління самостійною роботою студентів-бакалаврів ВНЗ [Електронний ресурс] / Ж. Ю. Чернякова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 31. - С. 159-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_31_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.835 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Чернякова Ж. 
Методичні засади управління самостійною роботою студентів-бакалаврів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 10. - С. 155-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_10_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.232 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Чернякова Ж. Ю. 
Професійно-педагогічна підготовка вчителя в контексті інтернаціоналізації освітнього простору Великої Британії: компетентнісний підхід [Електронний ресурс] / Ж. Ю. Чернякова // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_1_21
Аналіз професійно-педагогічної підготовки вчителів у Великій Британії довів, що трансформація освіти відбувається відповідно до вимог європейської політики інтернаціоналізації освітнього простору. На підставі порівняльного та контентного аналізу європейських і британських нормативних документів та регуляторних законів визначено основні підходи до вдосконалення професійної підготовки британського вчителя, готового до роботи в контексті інтернаціоналізації: компетентісний, модернізації змісту професійної підготовки, практико-орієнтований. Реалізація компетентнісного підходу передбачає розробку нових стандартів професійно-педагогічної підготовки британського вчителя на засадах європейських професійних компетентностей, що включають такі складові: європейська ідентичність, європейське знання, мультикультуралізм, європейський професіоналізм, європейська громадянськість, європейська академічна мобільність учителя. Модернізація змісту професійно-педагогічної підготовки британського вчителя здійснюється через збагачення міжнародним виміром базових професійних дисциплін і дисциплін соціально-гуманітарного циклу, введення спецкурсів міжнародного спрямування ("Європейський простір", "Питання педагогіки та Європейський простір в освіті"). Реалізація практико-орієнтованого підходу до вдосконалення професійно-педагогічної підготовки полягає у запровадженні стажувань викладачів у вищих педагогічних закладах Європи, організації педагогічної практики студентів у одному з вищих педагогічних закладів Європи або світу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.469 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Чернякова Ж. 
Формування управлінської культури майбутніх педагогів у контексті організації самостійної роботи з педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 8. - С. 197-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_8_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 964.91 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Чернякова Ж. 
Структурно-функціональна модель формування управлінської культури майбутніх педагогів у контексті організації самостійної роботи з педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 2. - С. 206-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.01 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Чернякова Ж. Ю. 
Академічна мобільність в рамках програми "Коменіус": європейський досвід [Електронний ресурс] / Ж. Ю. Чернякова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - Вип. 26. - С. 549-554. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2010_26_108
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.637 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Чернякова Ж. 
Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення педагогічних дисциплін [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 2. - С. 183-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.008 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Чернякова Ж. 
Характеристика змішаного навчання в умовах інформатизації вищої освіти [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 10. - С. 289-301. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_10_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.324 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Чернякова Ж. 
Характеристика структурних компонентів моделі формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя сучасної української школи [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 5. - С. 223-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_5_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 996.472 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Чернякова Ж. 
Змістова характеристика інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя Нової української школи [Електронний ресурс] / Ж. Чернякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 10. - С. 112-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_10_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 988.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського