Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Васкан І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Васкан І. Г. 
Функціональний стан організму підлітків загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_17
Визначено функціональний стан організму підлітків загальноосвітніх навчальних закладів. Результати дослідження надають можливість стверджувати, що середні значення ЧСС, артеріального тиску, затримки дихання перебувають у межах вікових норм. Частота серцевих скорочень учнів складає 81 - 89 уд./хв; артеріальний тиск систолічний перебуває в межах 95,43 - 131,1 мм рт. ст. (дівчатка), 96,04 - 130,1 мм рт. ст. (хлопчики), діастолічний - 50,18 - 79,5 мм рт. ст. (дівчатка), 49,06 - 78,08 мм рт. ст. (хлопчики); тривалість затримки дихання учнів на вдиху становить 28,63 - 34,81 с (дівчатка), 34,61 - 48,83 с (хлопчики). Величина затримки дихання дітей на вдиху на 33 - 65 % вища, ніж на видиху. Із віком простежується тенденція підвищення тривалості затримки дихання в хлопчиків, у порівнянні із дівчатками. Найінтенсивніше результати виконання тесту в хлопців зростають із 13 до 15 років. Водночас простежено тенденцію до погіршення діяльності окремих функціональних показників організму підлітків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.974 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Васкан І. Г. 
Стан фізичного розвитку підлітків [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 3. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_3_11
Зазначено, що у підлітків простежується нерівномірність фізичного розвитку у відповідних вікових періодах. Довжина та маса тіла, окружність грудної клітки підлітків поступово, але нерівномірно зростають. Середньогрупові показники загалом відповідають віковим нормам. За 5 років довжина тіла дівчат зросла на 14,8 %, хлопців - на 20,8 %. Інтенсивніші періоди зростання цього показника виявлено у віці 13 - 15 років. Суттєвої різниці між масою тіла хлопчиків і дівчаток не виявлено. Найвищі темпи її зростання простежуються в 13 - 15 років. Найінтенсивніше зростання окружності грудної клітки простежується в 13 - 15 років. Загалом динаміка окружності грудної клітки підлітків характеризується поступовим зростанням.
Попередній перегляд:   Завантажити - 734.393 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Васкан І. Г. 
Інтерес до фізичного виховання в учнів середнього шкільного віку [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан, Ю. Ю. Цюпак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 4. - С. 29–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_4_9
Розглянуто питання сформованості інтересу до занять фізичними вправами в дітей середнього шкільного віку (СШВ). Із метою визначення рівня інтересу дітей СШВ до занять фізичними вправами проведено анкетування, за допомогою якого визначено рівень інтересу дітей СШВ до уроку з фізичної культури. Установлено, що інтерес до занять фізичними вправами перебуває на високому рівні, хоча з віком простежується тенденція до зниження інтересу й особливо це проявляється в дівчат. Підвищення в підлітків інтересу до занять фізичними вправами можна досягнути за рахунок розвитку в них усвідомленого ставлення до рухових дій, збільшення освітньої цінності уроків, розвитку активності та самостійності під час виконання навчальних завдань, диференційованого підходу до учнів із різним ставленням до уроку, використання даних антропометричних вимірів для показу зрушень у їх фізичному розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.634 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Васкан І. 
Стан і формування в школярів інтересу до фізичного виховання та спорту [Електронний ресурс] / І. Васкан, А. Розтока // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 247–252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_58
Розглянуто стан та способи формування в школярів інтересу до фізичного виховання та спорту як цілеспрямовану й системну діяльність учителя, що включає формування спеціальних знань, практичну діяльність учнів створення позитивного емоційного фону уроку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.247 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Васкан І. Г. 
Стан фізичної підготовленості підлітків [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 269-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_67
Визначено рівень фізичної підготовленості підлітків. У них простежується нерівномірність розвитку фізичних якостей. Виявлено закономірність поступового, але непрямолінійного зростання результатів тестових обстежень. Установлено тенденцію, особливо за показниками витривалості, гнучкості та сили, зниження рівня фізичної підготовленості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 511.345 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Васкан І. Г. 
Науково-методичні основи розвитку рухової активності підлітків у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 2. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_2_7
Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.37 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Васкан І. Г. 
Сучасні підходи до формування рухової активності учнів [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан, І. В. Хавруняк, В. І. Музика // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2015. - Вип. 8. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2015_8_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Васкан І. 
Науково-методичні основи розвитку рухової активності підлітків у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / І. Васкан, В. Захожий, Н. Захожа, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 1. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_1_9
Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.Зазначено, що управління руховою активністю підлітків у позаурочній діяльності передбачає сукупність мети, завдань, функцій, принципів, педагогічних умов навчання, а також адаптивних тренувальних програм і критеріїв ефективності оздоровчих і спортивних наслідків. Ураховуючи мотиваційно-ціннісні чинники та морфофункціональні особливості підлітків, розроблено різноманітну спрямованість рухової активності. Загальна фізична спрямованість рухової активності передбачала систему занять фізичними вправами, спрямовану на комплексний підхід, який поєднував різноманітні навантаження для розвитку фізичних якостей і підвищення стану здоров'я. Рухова активність рекреаційно-оздоровчої спрямованості передбачала використання фізичних вправ, ігор, розваг, а також природних і гігієнічних чинників для активного відпочинку, вдосконалення психічних і фізичних здібностей, відновлення та зміцнення здоров'я. Фізична активність корекційної спрямованості забезпечувала профілактику та корекцію порушень постави учнів. Фізична активність спортивної спрямованості передбачає підготовку спортсменів-розрядників і забезпечується, передусім, діяльністю дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.494 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Васкан І. Г. 
Розвиток рухової активності школярів у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан, О. Ю. Дикий, А. В. Розтока // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(3). - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(3)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Васкан І. Г. 
Стан та перспективи вдосконалення спеціально організованої рухової активності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Молодий вчений. - 2017. - № 3.1. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.898 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лясота Т. 
Вплив занять скандинавською ходьбою на показники фізичного стану студентів [Електронний ресурс] / Т. Лясота, І. Васкан // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2019. - Вип. 32. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2019_32_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 733.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Васкан І. Г. 
Стан та перспективи вдосконалення спеціально організованої рухової активності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. Г. Васкан // Молодий вчений. - 2018. - № 3.3. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.995 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Гакман А. В. 
Вплив біологічних добавок на рівень фізичних якостей спортсменів (на прикладі волейболу) [Електронний ресурс] / А. В. Гакман, І. Г. Васкан, П. І. Горюк, А. В. Нігда // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.294 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кожокар М. В. 
Олімпійська освіта як складник патріотичного виховання дітей і молоді [Електронний ресурс] / М. В. Кожокар, І. Г. Васкан, Я. П. Галан // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(2). - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_18(2)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.657 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кожокар М. В. 
Зміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти України [Електронний ресурс] / М. В. Кожокар, Я. П. Галан, Т. В. Палагнюк, І. Г. Васкан // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(4). - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(4)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Бойчук Р. І. 
Шляхи оптимізації процесу фізичної підготовки юних волейболістів [Електронний ресурс] / Р. І. Бойчук, М. Ю. Короп, І. Г. Васкан, І. Л. Бєлявський // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 16. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2022_16_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.748 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського