Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (19)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Джуринський П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Джуринський П. Б. 
Компоненти підготовленості до здоров’язбережувальної професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Джуринський П. Б. 
Формування здоров’язберігаючого способу життя в історико-соціальній ретроспективі (від реліктових цивілізацій до епохи Середньовіччя) [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_29
Розглянуто питання еволюції здоров’язберігального способу життя в історико-соціальній ретроспективі від античної епохи до епохи середньовіччя. Здійснено аналіз історико-педагогічної літератури щодо еволюції знань про здоров’я та здоров’язберігальний спосіб життя. Встановлено, що надбанням древніх було переконання в тому, що саме спосіб життя людей має забезпечувати збереження здоров’я, профілактику хвороб.Рассмотрены вопросы эволюции здоровьесберегающего способа жизни в историко-социальной ретроспективе от эпохи античности до эпохи средневековья. Проведен анализ историко-педагогической литературы по эволюции знаний о здоровье и здоровьесберегающем способе жизни. Установлено, что достижением древних было убеждение в том, что способ жизни людей должен обеспечивать сохранение здоровья, профилактику заболеваний.The questions of evolution of health-saving way of life in the historic-social retrospective view from the epoch of antiquity to the epoch of middle ages are considered in the article. The analysis of historic-pedagogical literature on the evolution of knowledge about health and health-saving way of life is conducted. It is found out acquirement of ancient people was belief that the way of life must provide safeguarding of life and prevention of diseases.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.3 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Джуринський П. Б. 
Реалізація експериментальної моделі з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_40
Охарактеризовано когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, креативно-професійний та рефлексивно-оцінний етапи навчально-методичного супроводження експериментальної моделі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до здоров’язберігальної професійної діяльності. Виокремлено та згруповано навчальні дисципліни у блоковому форматі за напрямами: “Теорія і методика збереження здоров’я” та “Оздоровчо-розвивальне фізичне виховання”. Зроблено їх розподіл відповідно до завдань кожного етапу. Наведено приклади викладання окремих дисциплін на етапах реалізації експериментальної моделі. На основі результатів реалізації програми експерименту в контрольній і експериментальній групах на формувальному етапі експерименту показано позитивну динаміку рівнів сформованості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігальної професійної діяльності.Охарактеризованы когнитивно-обогатительный, репродуктивно-деятельностный, креативно-профессиональный и рефлексивно-оценочный этапы учебно-методического сопровождения экспериментальной модели подготовки будущих учителей физической культуры к здоровьесберегающей профессиональной деятельности. Выделены и сгруппированы учебные дисциплины в блочном формате по направлениям: "Теория и методика сохранения здоровья" и "Оздоровительно-развивающее физическое воспитание". Сделано их распределение в соответствии с задачами каждого этапа. Приведены примеры преподавания отдельных дисциплин на этапах реализации экспериментальной модели. На основании результатов реализации программы эксперимента в контрольной и экспериментальной группах на формирующем этапе эксперимента показана положительная динамика уровней сформированности подготовки будущих учителей физической культуры к здоровьесберегающей профессиональной деятельности. Characterized cognitive processing, reproductively-active, creative and professional and reflective-evaluative stages of teaching support in an experimental model of training future teachers of physical culture to preserve the health profession.
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.416 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Джуринський П. Б. 
Діяльнісний компонент у структурі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної і фізкультурно-оздоровчої роботи [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2013. - № 6. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_6_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 570.131 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Джуринський П. Б. 
Формування зацікавленості до занять оздоровчим фізичним вихованням школярів молодшої школи [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2014. - № 8. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_8_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Джуринський П. Б. 
Технологічний концепт процесу підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.067 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Джуринський П. Б. 
Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 1. - С. 84-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2015_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Джуринський П. 
Динаміка формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності за змістовим компонентом [Електронний ресурс] / П. Джуринський // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_112_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Джуринський П. Б. 
Інтерактивні методи навчання студентів напряму підготовки "Фізичне виховання" на репродуктивно-діяльнісному етапі [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2015. - № 2. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Джуринський П. Б. 
Застосування здоров’язбережувальних та оздоровчо-розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_10_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.703 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Джуринський П. Б. 
Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчо-розвивальної діяльності у загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_39
Висвітлено питання здоров'язбереження в освітньому педагогічному просторі. Розглянуто методологічні концепти, теоретичні та практичні засади, стан програмно-методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язберігальної професійної діяльності. Визначено компоненти, критерії, показники, педагогічні умови, розроблено та перевірено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язберігальної професійної діяльності. Зазначено, що одержані результати дослідження засвідчили доцільність реалізації у ВНЗ цієї експериментальної моделі підготовки майбутніх учителів з упровадженням визначених педагогічних умов. Розроблено та науково обгрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної професійної діяльності, яка охоплює методологічний та технологічний концепти. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної професійної діяльності (усвідомленість майбутніми вчителями фізичної культури на рівні переконань вагомості здорового способу життя та здоров'язбережувальної професійної діяльності). Актуалізовано міждисциплінарну інтеграцію та її програмно-методичного супроводу у процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності. Розглянуто забезпечення інтерактивної здоров'язбережувальної навчально-професійної діяльності студентів і засобів її ініціювання. Оптимізовано пізнавальну самостійність студентів в опануванні здоров’язбережувальної навчально-професійної діяльності. Визначено поняття "підготовленість майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності"; компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, оздоровчий, рефлексивний), критерії (орієнтовно-ціннісний, гносеологічний, організаційний, оздоровчо-поведінковий, оцінно-результативний) з їх показниками. Розроблено експериментальну модель і методику підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.103 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Джуринський П. Б. 
Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_18
В авторській інтерпретації обгрунтовано змістовий компонент феномену "підготовленість майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності". Визначено педагогічні умови, форми і види роботи у напрямі підготовки майбутніх вчителів до здоров’язберігальної діяльності, в основу якої покладено навчально-виховний процес, що складається з аудиторної, позааудиторної та самостійної роботи студентів ВНЗ. Розглянуто та охарактеризовано компоненти авторської структурно-логічної моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігальної професійної діяльності: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, комунікативно-рефлексивний. Встановлено рівні розвитку кожного з названих компонентів, які корелюють з відповідними показниками підготовленості до здоров’язберігальної професійної діяльності. В авторской интерпретации конкретизирован содержательный компонент феномена "подготовленность учителя физической культуры к здоровьесберегающей профессиональной деятельности". Определены педагогические условия, формы и виды работы будущих учителей к здоровьесберегающей деятельности, в основу которой положен учебно-воспитательный процесс, состоящий из аудиторной, внеаудиторной и самостоятельной работы студентов ВУЗ. Рассмотрены и охарактеризованы компоненты авторской структурно-логической модели подготовки будущих учителей физической культуры к здоровьесберегающей профессиональной деятельности: мотивационный, когнитивный, деятельностный, коммуникативно-рефлексивный. Установлены уровни развития каждого из названных компонентов, которые коррелируют с соответствующими показателями подготовленности к здоровьесберегающей профессиональной деятельности.The article suggests a structural logical model of prepiring future teachers ofphysical education for health-saving professional activity. The author determines basic functions, the contents of components, pedagogical conditions, and levels of preparedness of future physical education teachers for health-saving professional activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.229 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Джуринський П .Б. 
Професійна підготовленість майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності за когнітивним компонентом [Електронний ресурс] / П .Б. Джуринський // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_16
Експериментально досліджено стан сформованості знань до здоров’язберігальної діяльності за когнітивним компонентом та гносеологічно-оздоровчим критерієм у майбутніх вчителів фізичної культури на формувальному етапі дослідження, зокрема визначено наступні показники: наявність нормативно-правових знань щодо формування здорового способу життя, наявність валеологічних знань, обізнаність в термінології педагогічної діяльності, фізичного виховання та управління процесом фізичного виховання. Зроблено компаративний аналіз результатів в контрольній та експериментальній групах щодо рівня сформованості нормативно-правових знань до здоров’язберігальної професійної діяльності, стану обізнаності майбутніх учителів з ключовими поняттями педагогічної діяльності, фізичного виховання та управління процесом фізичного виховання. Підкреслено ефективність змісту, методів, форм і видів роботи, які використовувалися в підготовці майбутніх вчителів фізичної культури.Экспериментально исследовано состояние сформированности знаний к здоровьесберегающей деятельности по когнитивному компоненту и гносеологически-оздоровительному критерию во время подготовки будущих учителей физической культуры на формирующем этапе исследования. Определены следующие показатели: наличие нормативно-правовых знаний по формированию здорового образа жизни, наличие валеологических знаний, осведомленность в терминологии педагогической деятельности, методологии физического воспитания и управления процессом физического воспитания. Сделан компаративный анализ результатов в контрольной и экспериментальной группах по уровню сформированности нормативно-правовых знаний в здоровьесберегающей профессиональной деятельности, состояния осведомленности будущих учителей с ключевыми понятиями педагогической деятельности, физического воспитания и управления процессом физического воспитания. Подчеркнута эффективность содержательного, методического и прикладного аспектов этой деятельности, используемых в подготовке будущих учителей физической культуры.The article presents results of forming readiness for health-saving activity of future physical education teachers due to the cognitive component. The results of the formative experiment show effectiveness of using the contents, methods, forms and types of work used in preparation of future physical education teachers.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.842 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Джуринський П. Б. 
Технологічний концепт процесу підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Джуринський П. Б. 
Педагогічні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський, С. В. Бурдюжа // Наука і освіта. - 2016. - № 10. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 799.396 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Джуринський П. Б. 
Культура здоров'я і культура руху - як підсумок взаємодії природних і соціальних якостей людської тілесності [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 1-2. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_1-2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 553.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Джуринський П. Б. 
Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язберігаючої освіти школярів [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 1-2. - С. 155-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_1-2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Джуринський П. Б. 
Вивчення змісту дисциплін професійної та практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбереження учнів [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 5-6. - С. 93-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_5-6_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.579 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Джуринський П. Б. 
Аналіз навчальних модулів підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної професійної діяльності [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 5-6. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_5-6_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.898 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Джуринський П. Б. 
Динаміка формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності за технологічним компонентом [Електронний ресурс] / П. Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2012. - № 11-12. - С. 229-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2012_11-12_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 552.713 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського