Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (15)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Майовець Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Майовець Є. Й. 
Дослідження впливу інституційних чинників на формування ринку праці в Україні [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, І. В. Білик // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.9. - С. 385-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.399 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Майовець Є. Й. 
Маркетингові аспекти формування рівноважної ціни на аграрному ринку [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, В. В. Ключук // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.12. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Майовець Є. Й. 
Особливості агровиробництва в Україні [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, О. І. Топішко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2014. - Вип. 3. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2014_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.574 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Майовець Є. Й. 
Мілітаризація економіки як чинник економічного зростання в Україні [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, О. Р. Ярема // Науковий вісник НЛТУ України. - 2015. - Вип. 25.3. - С. 199-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.48 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Майовець Є. Й. 
Використання методики індексного аналізу у процесі ціноутворення на ринку вітчизняної продовольчої продукції [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, О. С. Сенишин. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2016_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 463.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Майовець Є. Й. 
Дослідження процесів формування великотоварного аграрного підприємництва в Україні [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, Я. М. Майовець. // Ефективна економіка. - 2017. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Майовець Є. Й. 
Удосконалення маркетингових комунікацій банку в умовах цифрової трансформації [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, А. В. Сохецька // Бізнес Інформ. - 2021. - № 3. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_3_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Майовець Є. Й. 
Інтегровані маркетингові комунікації в агробізнесі України [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, О. В. Кузик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 1. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Врублевська О. 
Концепція соціально етичного маркетингу: витоки й сучасні засади [Електронний ресурс] / О. Врублевська, Є. Майовець, О. Сакаль, А. Коваленко, Г. Штогрин, Л. Гебрин-Байди // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 5. - С. 373-386. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_5_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.605 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Майовець Є. Й. 
Класифікація маркетингових стратегій у процесі стратегічного маркетингового планування [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, О. С. Сенишин, Р. Я. Хіч // Інвестиції: практика та досвід. - 2023. - № 2. - С. 5-11.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.02.2025 р., через 255 днів

11.

Майовець Є. Й. 
Молокопереробна галузь України як об'єкт стратегічного маркетингового планування [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, О. С. Сенишин, Р. Я. Хіч. // Ефективна економіка. - 2023. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.869 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Майовець Є. Й. 
Розвиток молокопереробної галузі України: перспективи стратегічного маркетингового планування [Електронний ресурс] / Є. Й. Майовець, О. С. Сенишин, Р. Я. Хіч // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2022. - Вип. 43. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2022_43_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.215 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського