РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (12)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Майовець Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Ватаманюк З. Г. Економічна теорія: макро- і мікроекономіка : Навч. посіб. — К.: Вид. дім "Альтернативи", 2001
2.

Гелей С. Д. Економічна безпека України: внутрішні та зовнішні чинники : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. — Л.: Вид. центр ЛНУ ім. І.Франка, 2002
3.

Майовець Є. Й. Застосування методів економічної теорії при дослідженні ринкової інфраструктури аграрного сектора в умовах перехідної економіки України. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. сусп. системи: Зб. наук. пр.
4.

Майовець Є.  Аграрне підприємництво в Україні : моногр. — Л., 2006
5.

Майовець Є. Й. Напрями підвищення ефективності використання аграрного ресурсного потенціалу регіону. — 2007 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
6.

Ватаманюк З.  Вступ до економічної теорії : підручник. — 3-тє вид., доповн. — Л.: Новий Світ-2000, 2007 - (Вища освіта в Україні).
7.

Майовець Є.  Регіональна політика формування і підтримки агробізнесу. — 2002 // Регіон. економіка.
8.

Майовець Є. Й. Аграрне підприємство в трансформаційній економіці України : автореф. дис... д-ра екон. наук. — Л., 2007
9.

Майовець Є. Й. Економічна теорія : навч. посіб. — Л., 2011
10.

Майовець Є.Й. Маркетингові комунікації : [навч. посіб.]. — Л., 2013 — N 20131104.
11.

Майовець ЄПродовольча безпека в сучасних міжнародних економічних відносинах України та світу // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Міжнар. відносини. - 2008. - Вип. 23.
12.

Майовець Є. Й. Маркетинг: теорія та методологія : навч. посіб. — Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2015
13.
Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід : монографія. — Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2016
14.

Майовець Є. Й. Удосконалення маркетингових комунікацій банку в умовах цифрової трансформації // Бізнес Інформ. - 2021. - № 3.
15.

Врублевська О. Концепція соціально етичного маркетингу: витоки й сучасні засади // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 5.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського