ВА851568
Курбан, Олександр Васильович.
Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навч. посіб. / Курбан О. В., Курбан С. О. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 159 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 148-150 та в кінці розд. - 500 прим. - ISBN 978-617-7616-06-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У навчальному посібнику представлено методологічні, методичні та практичні аспекти сучасних нейромаркетингових технологій у контексті чотирьох головних напрямів: візуальний нейромаркетинг, аудіомаркетинг, аромамаркетинг, а також тактильний (кінестетичний) і смаковий маркетинг. Методологічною основою навчального посібника є теоретичний і прикладний підходи до розкриття тематики сучасних нейромаркетингових технологій із врахуванням світового досвіду та української практики. Навчальний посібник розраховано на практикуючих фахівців (маркетинг, психологія, реклама, PR, SMM, брендинг, digital-marketing), науковців, викладачів, аспірантів, студентів профільних спеціальностей вітчизняних вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться питаннями розвитку сучасних інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій.


Дод. точки доступу:
Курбан, Софія Олександрівна

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд