Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (17)Наукова періодика України (42)
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.
ВА725463

Соціальні послуги в Україні: сьогодення та перспективи [Текст] / Семигіна Т. В. [та ін.]. - К. : Зірка, 2007. - 50 с. - (Проект Тасіс "Посилення регіональних соціальних служб"). - Бібліогр.: с. 50. - ISBN 966-8540-18-2

Рубрикатор НБУВ:
 У527 
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Семигіна, Т. В.; Міщенко, К. С.; Кіча, Т. Г.; Косянчук, С. А.; Курбан, О. В.; Ремезовська, С. С.; Філь, С. С.

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА378826
Курбан, Олександр Васильович.
Діагностика та моделювання PR-процесів [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Курбан Олександр Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2011. - 17 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА751610
Курбан, Олександр Васильович.
Діагностика та моделювання РR-процесів [Текст] : монографія / О. В. Курбан ; Київ. нац. ун-т культури і мистец., Ін-т журналістики та міжнар. відносин. - К. : Українська конфедерація журналістів, 2012. - 157 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 126-143. - 300 прим. - ISBN 978-966-1641-53-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв. Інститут журналістики та міжнародних відносин

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ДС136417
Курбан, Олександр Васильович.
Діагностика та моделювання PR-процесів [Текст] : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Курбан Олександр Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2011. - 200 арк. : мал., табл. - Бібліогр.: арк. 182-200.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :

5.
ВА782385
Курбан, Олександр Васильович.
PR у маркетингових комунікаціях [Текст] : навч. посіб. / Курбан О. В. - Київ : Кондор, 2014. - 244 с. : табл. - Бібліогр.: с. 235-243. - 300 прим. - ISBN 978-966-2781-53-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА811504
Курбан, Олександр Васильович.
Інформаційні війни у соціальних он-лайн-мережах [Текст] : [монографія] / Курбан О. В. ; Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2017. - 392 с. : рис. - Бібліогр.: с. 357-389. - 300 прим. - ISBN 978-617-658-024-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 659.4 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
РА433413
Курбан, Олександр Васильович.
Сучасні інформаційні війни у соціальних онлайн-мережах [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Курбан Олександр Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2018. - 29 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА851568
Курбан, Олександр Васильович.
Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навч. посіб. / Курбан О. В., Курбан С. О. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 159 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 148-150 та в кінці розд. - 500 прим. - ISBN 978-617-7616-06-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У навчальному посібнику представлено методологічні, методичні та практичні аспекти сучасних нейромаркетингових технологій у контексті чотирьох головних напрямів: візуальний нейромаркетинг, аудіомаркетинг, аромамаркетинг, а також тактильний (кінестетичний) і смаковий маркетинг. Методологічною основою навчального посібника є теоретичний і прикладний підходи до розкриття тематики сучасних нейромаркетингових технологій із врахуванням світового досвіду та української практики. Навчальний посібник розраховано на практикуючих фахівців (маркетинг, психологія, реклама, PR, SMM, брендинг, digital-marketing), науковців, викладачів, аспірантів, студентів профільних спеціальностей вітчизняних вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться питаннями розвитку сучасних інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій.


Дод. точки доступу:
Курбан, Софія Олександрівна

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського