Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322 ф<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.
ДС93001
Мозгова, Галина Валентинівна.
Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 249 арк.: рис., табл. - арк. 191-208

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА345144
Мозгова, Галина Валентинівна.
Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 с.: рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА713966
   Литовченко, Ірина Львівна.
Методологічні аспекти інтернет-маркетингу [Текст] : [монографія] / І. Л. Литовченко. - К. : Наукова думка, 2009. - 196 с. - Бібліогр.: с. 190-192. - ISBN 978-966-00-0877-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

4.
ВА752044
Литовченко, Ирина Львовна.
Генезис и эволюция информационной концепции маркетинга [Текст] : [монография] / И. Л. Литовченко. - К. : Наукова думка, 2011. - 200 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 181-198. - 300 прим. - ISBN 978-966-00-1150-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА817360

Цифровий маркетинг - модель маркетингу XXI сторіччя [Текст] : [колект. монографія] / [М. А. Окландер та ін.] ; за ред. д-ра екон. наук, проф. М. А. Окландера. - Одеса : Астропринт, 2017. - 290 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 270-275. - 300 прим. - ISBN 978-966-927-268-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Окландер, Михайло Анатолійович; Окландер, Тетяна Олегівна; Яшкіна, Оксана Іванівна; Педько, І. А.; Фомін, О. О.; Окландер, Михайло Анатолійович (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА850709
Робул, Юрій Володимирович.
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу [Текст] : монографія / Юрій Робул ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Дніпро : Журфонд, 2020. - 315 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-310. - 300 прим. - ISBN 978-966-934-275-1

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського