Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.342.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.
ВА565847

Аксиомы бизнеса [Текст] : nonfiction (Деловой бестселлер): Пер. с англ. / сост. В. В. Шарпило. - Минск : Paradox, 1995. - 432 с. - (Поле Чудес). - ISBN 985-6092-08-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Шарпило, Владимир Васильевич (сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА582148
Орбан, Лидия Эрнестовна.
Социально-психологические аспекты предпринимательства и управления [Текст] / Л. Э. Орбан, Д. Н. Гриджук ; Общество "Знание" Украины. - Ивано-Франковск : [б.в.], 1995. - 163 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Гриджук, Дмитрий Николаевич; Общество "Знание" Украины

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА584261

Практический менеджмент: Методы и приемы деятельности руководителя [Текст] / авт.-сост. Н. Я. Сацков. - Донецк : Сталкер, 1998. - 445 с. - (Деловая литература). - ISBN 966-596-162-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Сацков, Николай Яковлевич (авт.-сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА601161
Гладченко, Наталья.
Мой спонсор [Текст] : сб. ст. / Н. Гладченко. - К. : Логос, 2000. - 99 с. - ISBN 966-581-187-8
На обл. автор не указан.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА705235
Менюк, Олег Анатолійович.
Формування правової культури підприємця: теоретичні та прикладні аспекти [Текст] / О. А. Менюк ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. - К. : Оріяни, 2001. - 172 с. - Бібліогр.: с. 153-167. - ISBN 966-7373-61-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут держави і права імені В. М. Корецького (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА843975
Лукомінський, Макс.
Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків [Текст] / Макс Лукомінський. - Харків : Віват, 2021. - 253, [1] с. : іл. - Назва на корінці : Наввипередки. - Бібліогр.: с. 250-251. - 1100 прим. - ISBN 978-966-982-245-1
Переможіть конкурентів і побудуйте успішний бізнес.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 338.22 
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу

7.
ВА854363
Єфімов, Дмитро Володимирович.
Таємниці законів грошей або Блажен, хто виконує закон [Текст] : тести і практ. завдання у дод. / [Єфімов Дмитро Володимирович] ; Університет життя. - Вінниця : Нілан-ЛТД, 2021. - 171 с. : іл. - 200 прим. - ISBN 978-966-924-875-6
Авт. зазнач. на звороті тит. арк.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Університет життя", спільнота

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА853847
Міллер, Дональд.
Створи Story Brand. Розкажи історію бренду, і тебе почують [Текст] : [7 елементів успіш. історії бренду] / Дональд Міллер ; [пер. з англ. В. Депешко]. - Харків : Віват, 2022. - 236, [2] с. : іл. - (Бізнес). - Бібліогр.: с. 236-[237]. - Пер. изд. : Building a storybrand. Clarify your message so customers will listen / Donald Miller. - New York, 2017. - 2100 прим. - ISBN 978-966-982-237-6 (укр.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія). - ISBN 978-0-7180-3332-3 (англ.)
Дод. тит. арк. англ. - #1 бестселер за версією The Wall Street journal. - Авт. бестселерів за версією The New York Times.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Дональд Міллер розробив дієвий спосіб просування бренду через використання сторітелінгу та власної унікальної методики під назвою сторібренд (Story Brand). Цей революційний метод допомагає опанувати принципи спілкування з клієнтами, завдяки яким ви зможете переконати будь-кого в перевагах саме вашого продукту, ідеї чи послуги. Ідеться про цілий спектр кроків до розбудови історії бренду: які сім універсальних елементів оповіді здатні викликати реакцію в людей; якими насправді мотивами керуються люди під час здійснення покупок; як звернутися до клієнтів, щоб це спонукало до дії; як створити неповторний ефективний контент для сайтів і соцмереж. Хай ким ви є нині — чи то директор з маркетингу багатомільярдної компанії, чи то власник малого бізнесу, а чи політик або рок-музикант, — ця книжка допоможе знайти власну модель поведінки й досягти успіху.


Дод. точки доступу:
Депешко, Владислав (пер.); Miller, Donald

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського