Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (36)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш107.716$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.
ДС81332
Смирнова, Тетяна Вікторівна.
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 198 арк. - арк. 177-198

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА325184
Барсегян, Лиана Ваграмовна.
Прагмалингвистические особенности телевизионной рекламы в английском (в сопоставлении с армянским и русским) [Текст] : автореф. дис... канд. филол. наук: 10.02.07 ; 10.02.09 / Барсегян Лиана Ваграмовна ; Ереванский гос. ун-т. - Ереван, 2003. - 26 с.
Описано по переводу.- Текст на арм. яз.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ереванский гос. ун-т

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
РА327234
Смирнова, Тетяна Вікторівна.
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Смирнова Тетяна Вікторівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики. - К., 2003. - 24 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА567870
Кромптон, Аластер.
Мастерская рекламного текста [Текст] / А. Кромптон ; пер. Б. В. Субботин. - Тольятти : Изд. Дом Довгань, 1995. - 256 с. - ISBN 5-88731-006-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Субботин, Б. В. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА642627
Медведева, Елена Вячеславовна.
Рекламная коммуникация [Текст] / Е. В. Медведева. - М. : УРСС, 2003. - 279 с. - Библиогр.: с. 267-273. - ISBN 5-354-00258-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

6.
ВА643926
Шатин, Юрий Васильевич.
Построение рекламного текста [Текст] / Ю. В. Шатин. - 2.изд. - М. : Бератор-Пресс, 2003. - 121 с.: ил. - ISBN 5-9531-0037-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА663113
Зирка, Вера Васильевна.
Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект [Текст] / В. В. Зирка ; Днепропетровский национальный ун-т. - Д. : ИМА-пресс, 2004. - 292 с. - Библиогр.: с. 261-283. - ISBN 966-688-08

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Днепропетровский национальный университет

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
РА411583
Васюкова, Наталія Віталіївна.
Лінгвокультурологічні та лінгвопрагматичні риси інтернет-реклами військової сфери (на матеріалі англійської, російської, української, французької мов) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Васюкова Наталія Віталіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т філології. - Київ, 2014. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут філології

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
РА416573
Михайлович, Ольга Петрівна.
Терміновживання у рекламному тексті в аспекті комунікативної ефективності [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Михайлович Ольга Петрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2015. - 16 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
РА440055
Петрова, Галина Леонідівна.
Національно-культурна специфіка мовної свідомості носіїв української, англійської та новогрецької мов (на матеріалі рекламного дискурсу продуктів харчування) [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Петрова Галина Леонідівна ; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ, 2019. - 22 с. : рис.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний лінгвістичний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА833794
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвистичний аспект [Текст] : монографія / Н. В. Кутуза ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2018. - 733 с. - Бібліогр.: с. 541-595. - 300 прим. - ISBN 978-617-7349-74-6

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 659 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського