Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА574854
Шук, Р.
Как стать профессиональным коммерсантом [Текст] / Р. Шук. - СПб. : Питер, 1996. - 216 с. - (Бизнес без секретов). - ISBN 5-88782-060-8. - ISBN 0-8119-0792-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

2.
ВА576791
Джирард, Джо.
Виртуоз торговли [Текст] / Д. Джирард ; пер. В. В. Жданович. - Минск : Парадокс, 1997. - 400 с. - (Поле Чудес : бизнес). - ISBN 985-6092-27-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Жданович, В. В. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :

3.
ВА574855
Рафел, М..
Как завоевать клиента [Текст] / М. Рафел, Н. Рафел. - СПб. : Питер, 1996. - 345 с. - (Бизнес без секретов). - ISBN 5-88782-059-4. - ISBN 0-88730-725-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Рафел, Н

Видання зберігається у :

4.
ВА610911
Килошенко, Майя Ивановна.
Психология моды [Текст] : учеб. пособие / М. И. Килошенко ; Санкт-Петербургский гос. ун-т технологии и дизайна. - СПб. : [б.и.], 2000. - 172 с. - Библиогр.: с.167-170. - ISBN 5-7937-0024-2
70-летию Университета посвящается.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Санкт-Петербургский гос. университет технологии и дизайна

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА616546
Фоксолл, Гордон Р..
Поведение потребителя [Текст] : практическое руководство / Г. Р. Фоксолл ; пер. с англ. В. С. Глаголев [и др.] ; науч. ред. Р. Ф. Додельцев ; глоссарий С. М. Медведева ; Московский гос. ин-т международных отношений (ун-т) МИД России. - М. : [б.и.], 2000. - 238 с. - Библиогр.: с. 219-233

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Додельцев, Р. Ф. (науч. ред.); Медведева, С. М. (глоссарий.); Глаголев, В. С (пер. с англ.); Московский гос. институт международных отношений (ун-т) МИД России

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА648309
Козырев, А. А..
Мотивация потребителей [Текст] / А. А. Козырев. - СПб. : Издательство Михайлова В.А., 2003. - 383 с.: рис., табл. - Библиогр.: с. 373-383. - ISBN 5-8016-0206-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд

7.
ВА649549
Гантер, Барри.
Типы потребителей: введение в психографику [Текст] / Б. Гантер, А. Фернхам ; пер. Н. Качанов, Л. Царук. - СПб. [и др.] : Питер, 2001. - 299 с. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-318-00229-3. - ISBN 0-415-07534-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Фернхам, Адриан; Качанов, Н. (пер.); (пер. с англ.); Царук, Л. (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВС39231
Блэкуэлл, Роджер Д..
Поведение потребителей [Текст] / Р. Д. Блэкуэлл [и др.]. - 9-е междунар. изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2002. - 621 с.: ил. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-94723-267-7. - ISBN 0-03-021108-5 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Миниард, Пол У; Энджел, Джеймс Ф.

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА668612
Хоган, Кевин.
Самураи продаж [Текст] : XXI век - новая модель бизнеса / К. Хоган, У. Хортон ; пер. с англ. Ю. О. Анохина. - М. : Рипол классик, 2004. - 350 с. - (Серия "Бизнес и успех"). - ISBN 5-7905-2136-3. - ISBN 1-58980-007-9 (США)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Хортон, Уильям; Анохина, Ю. О. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА673577
Тополева, Евгения.
Продажи ювелирных изделий [Текст] : практический курс / Е. Тополева. - М. : [б.и.], 2006. - 84 с.: ил.
Авт. указ. на 3-й с. текста

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд
Чит. зал образотворчих видань (Філія 1)

11.
РА380001
Міщенко, Олена Олександрівна.
Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Міщенко Олена Олександрівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - К., 2011. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ІВ203711
Gross, T. Scott.
Outrageous!: Unforgettable service ... guilt-free selling [Text] / T. S. Gross. - New York[etc.] : AMACOM, 1998. - IX, 287 p. - ISBN 0-8144-7986-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :

13.
ДС127570
Міщенко, Олена Олександрівна.
Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Міщенко Олена Олександрівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - К., 2011. - 356 арк. - Бібліогр.: арк. 326-356.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА761391
Жовтянська, Валерія Вікторівна.
Трансформації смислу в соціокультурному просторі [Текст] : [монографія] / В. В. Жовтянська ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології. - К. ; Кіровоград : Імекс, 2012. - 255 с. - Бібліогр.: с. 249-255. - 300 прим. - ISBN 978-966-189-120-2

Рубрикатор НБУВ:
 Ю953 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
РА396944
Мажорова, Олена Геннадіївна.
Психологічні фактори комунікативної взаємодії суб'єктів торговельної діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Мажорова Олена Геннадіївна ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ, 2013. - 20 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ІВ218657
Franke, Marie-Kristin.
Hedonischer Konsum [Text] : Emotionen als Treiber im Konsumentenverhalten : Diss / Marie- Kristin Franke ; Universität Hamburg. - Hamburg : Springer Gabler, 2012. - XIX, 408 S. : Abb., Tab. - ISBN 978-3-8349-4390-3. - ISBN 978-3-8349-4391-0 (eBook)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
Р126485
Бекетов, Олег.
Десять советов новичку [Текст] : персон. метод. пособие / Олег Бекетов. - Харьков : Клуб "Гармония", 2004. - 46 с. : ил., табл. - (Серия "Азбука дистрибьютора"). - 1000 прим. - ISBN 966-8255-21-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА791718
Кушнір, Роман Олегович.
Продажі з любов'ю, або Як звабити клієнта на тривалі взаємини [Текст] / Роман Кушнір. - Дрогобич : Коло, 2015. - 207 с. - 500 прим. - ISBN 978-617-642-157-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
РА442963
Гаркуша, Мар'яна Іванівна.
Наукове обґрунтування системи соціально-психологічних характеристик фахівців фармації в умовах пацієнтоорієнтованого простору [Текст] : автореф. дис. ... канд. фармацевт. наук : 15.00.01 / Гаркуша Мар'яна Іванівна ; Нац. фармацевт. ун-т. - Харків, 2019. - 24, [1] с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Національний фармацевтичний університет (Харків)

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВС68267
Мюнстер, Мортен.
А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі [Текст] / Мортен Мюнстер ; [пер. з дан. С. Смілян]. - Харків : Фоліо, 2021. - 269, [1] с. : іл. - (Шедеври нон-фікшн). - Пер. изд. : Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden / Morten Münster. - 2017. - 1500 прим. - ISBN 978-966-03-9624-1. - ISBN 978-966-03-7971-8 (Шедеври нон-фікш)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь – поведінковий дизайн. У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.


Дод. точки доступу:
Смілян, Світлана (пер.); Münster, Morten

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського