Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Ассэль Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. | ВС33208 Ассэль, Генри. Маркетинг: принципы и стратегия [Текст] : учебник для вузов / Г. Ассэль ; пер.с англ. М. З. Штернгарц. - 2.изд. - М. : Инфра-М, 1999. - ХІІ, 804 с. - ISBN 0-03-076708-3. - ISBN 5-86225-882-5Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Штернгарц, М. З. (пер.с англ.)
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд Основний фонд Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
|
|
|