Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)Наукова періодика України (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Загорулько Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
ВА864400
Загорулько, Євген Олександрович.
Корпоративні комунікації: свіжий погляд [Текст] : [монографія] / Євген Загорулько, Дмитро Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Навч.-наук. ін-т журналістики. - Київ : Арт Економі, 2023. - 358, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в знесках. - 300 прим. - ISBN 978-617-7805-78-5

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Корпоративні комунікації – це відгалуження паблік рилейшнз, і ширше – мистецтво правильного поводження та ефективного спілкування бізнес-організацій у соціумі. Представлена монографія – перше в Україні науково-популярне видання і практичний путівник, що комплексно і всебічно розглядає теоретичні й прикладні аспекти корпоративних комунікацій. її автори – фахівець-практик у галузі управління репутацією Євген Загорулько, який має багаторічний досвід розвитку корпоративних комунікацій у великих компаніях, та доктор наук, професор Навчально-наукового інституту журналістики КНУ ім. Т. Шевченка Дмитро Олтаржевський – провели серйозну дослідницьку роботу. Монографія містить близько 560-ти посилань на переважно закордонні наукові праці, а також ключові визначення, авторські моделі і найцікавіші світові репутаційні кейси. Її мета – не лише сприяти переосмисленню засад і методів сучасних корпоративних комунікацій. Це спроба популяризувати міжнародні стандарти та досвід управління репутацією, гармонізації відносин між компаніями й суспільством. Особливий акцент зроблено на практиці корпоративної соціальної відповідальності, яка стає новітньою ідеологією бізнесу. Багатий, добре структурований матеріал, легкий стиль викладу й образна мова книжки приваблять науковців, представників бізнесу, досвідчених практиків у галузі корпоративних комунікацій, паблік рилейшнз і студентів, початківців, фахівців, які прагнуть розширити професійний світогляд.


Дод. точки доступу:
Олтаржевський, Дмитро Олегович; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ). Навчально-науковий інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського