Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)Реферативна база даних (4)Наукова періодика України (10)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Решетілова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.
РА301253
   Решетілова, Тетяна Борисівна.
Гірнича рента в механізмі господарювання корпорацій (на прикладі вугільної промисловості) [Текст] : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.01 / Решетілова Тетяна Борисівна ; НАН України, Інститут економіки промисловості. - Донецьк, 1998. - 32 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут економіки промисловості (Донецьк)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА668477
   Решетілова, Тетяна Борисівна.
Успішний маркетинг [Text] : підручник / Т. Б. Решетілова, Л. А. Заїка. - Д. : Національний гірничий ун-т, 2005. - 384 с. - Альтернативное название : Successful marketing /T.B.Reshetilova, L.A.Zaika. - ISBN 966-8271-96-3
Англійською мовою.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Заїка, Людмила Анатоліївна

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВС37358
   Решетілова, Тетяна Борисівна.
Успішний маркетинг [Text] : навч. посібник / Т. Б. Решетілова, Л. А. Заїка. - Д. : Національний гірничий ун-т, 2003. - 264 с.: іл. - Альтернативное название : Successful marketing/ Reshetilova, Tatyana B.; Zaika, Liudmila A. - ISBN 966-8271-13-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Заїка, Людмила Анатоліївна

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА855405

Актуальні аспекти розвитку суб'єктів підприємництва в умовах глобальної економіки [Текст] : [колект.] монографія / [В. Ф. Баранівський та ін.]; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. Т. Гринько ; Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро : Біла К. О. [вид.], 2021. - 415 с. : рис., табл. - Текст укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-645-427-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бессонова, Анна; Бєлобородова, Марія; Буряк, Аліна; Величко, Людмила; Величко, Олександр; Горященко, Юлія; Гринько, Тетяна; Гвініашвілі, Тетяна; Дем'яненко, Інна; Дронова, Тетяна; Єлісєєва, Оксана; Катан, Володимир; Князь, Святослав; Кожем'якіна, Світлана; Козлова, Вікторія; Колосов, Андрій; Коноплянко, Денис; Крупський, Олександр; Кубецька, Ольга ; Курінна, Ірина; Купенко, Володимир; Кучеренко, Сергій; Левкович, Оксана; Лемберг, Анна; Лубенець, Наталія; Лутай, Лариса; Македон, Вячеслав; Максютенко, Ірина; Майнка, Марсель Курт; Мацук, Василина; Міщенко, Дмитро; Міщенко, Людмила; Олійник, Тетяна; Остапенко, Тетяна; Павлова, Тетяна; Павлов, Роман; Пирог, Ольга; Попова, Олександра ; Пілова, Катерина; Решетілова, Тетяна; Скрипник, Галина; Стасюк, Юлія; Страшко, Володимир; Тарлопов, Ігор; Ульянова, Людмила; Холод, Олена; Чайка, Юлія; Черната, Тетяна; Щетинін, Анатолій; Ягнін, Євген; Яковенко, Владислав; Гринько, Тетяна (ред.); Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА856057

Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний [Текст] = Zarządzanie marką: globalny wymiar, lokalny wybór : міжнар. колект. монографія / [J. W. Wiktor та ін.] ; за ред. д-ра наук з держ. упр., проф. Є. В. Ромата ; Ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка [та ін.]. - Київ : Студцентр, 2021. - 256 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-966-7530-58-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiktor, Jan W. ; Sobura, Joana ; Sanak-Kosmowska, Katarzyna; Багорка, Марія Олександрівна; Білявська, Юлія Вікторівна; Білявський, Валентин Миколайович; Брінь, Павло Володимирович; Гаврилюк, Алла Михайлівна; Доценко, Катерина Олексіївна; Задорожна, Руслана Павлівна; Іванець, Тетяна Олександрівна; Кадирус, Ірина Григорівна; Калініна, Марина Петрівна; Кепко, Валентина Миколаївна; Курбацька, Лариса Миколаївна; Кушнір, Мирослава Анатоліївна; Ліпич, Любов Григорівна; Малімон, Віталій Іванович; Меченкова, Наталія Михайлівна; Пилявська, Дар'я Олегівна; Підгурська, Вікторія Олександрівна; Решетілова, Тетяна Борисівна; Ромат, Євгеній Вікторович; Сатир, Лариса Михайлівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Федоришина, Ірина Леонідівна; Федоришина, Катерина Олександрівна; Хілуха, Оксана Анатоліївна; Шабліовський, Володимир Євгенович; Шевченко, Олена Леонідівна; Щегельська, Юлія Павлівна; Яцюк, Дмитро Васильович; Ромат, Євгеній Вікторович (ред.); Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ). Інститут журналістики; Краківський економічний університет; Об'єднання маркетологів України; Спілка рекламістів України

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського