Пошуковий запит: (<.>A=Грицак Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Грицак Н. І. Проблеми ефективності функціонування природної монополії у сфері постачання електроенергії [Електронний ресурс] / Н. І. Грицак, Г. І. Скорик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 778. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_778_41 Розглянуто проблеми регулювання природних монополій на підставі проведеного аналізу та оцінювання стану функціонування ринку електроенергетики - природної монополії у сфері постачання електроенергії; визначено проблеми ринку електроенергії, головні з яких - визначення економічно обгрунтованого тарифу, витрат виробництва, збільшення обсягів інвестицій, розподіл регулюючих функцій і повноважень органів влади.
|
2. |
Грицак Н. Р. М. Цвєтаєва та Р. М. Рільке: діалог культур [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Питання літературознавства. - 2008. - Вип. 75. - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2008_75_17
|
3. |
Грицак Н. Р. Рецепція творчості Марини Цвєтаєвої в Україні (на зламі к.ХХ – п.ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Питання літературознавства. - 2006. - Вип. 71. - С. 164-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2006_71_21 Здійснено комплексний і поліаспектинй аналіз сприйняття творчого доробку М.Цвєтаєвої в російському та українському літературному процесі. Проаналізовано різні форми рецепції та фактори, що їх спричинили. Класифіковано типи рецепції першої половини XX ст., систематизовано досягнення літературно-критичної думки періоду 1910 - 2004 рр., простежено динаміку сприйняття творчості російської поетеси у другій половині XX ст. Досліджено україномовні переклади поезії М.Цвєтаєвої та висвітлено їх історичну роль у міжелітарному спілкуванні.
|
4. |
Грицак Н. Прага в мировосприятии Марины Цветаевой [Електронний ресурс] / Н. Грицак // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. - 2013. - № 3. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnufll_2013_3_10
|
5. |
Грицак Н. Р. Марина Цвєтаєва та Осип Мандельштам (до історії особистісних та творчих взаємин) [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 6. - С. 305-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_6_56
|
6. |
Грицак Н. Ю. Оновлені позиції бухгалтерського обліку в бюджетних установах України [Електронний ресурс] / Н. Ю. Грицак, С. Г. Мельничук // Фінанси, облік і аудит. - 2015. - Вип. 2. - С. 190-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Foa_2015_2_15
|
7. |
Грицак Н. Р. Анна Ахматова і Марина Цвєтаєва: дві перекладні версії однієї поезії Івана Франка [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2016. - № 44. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2016_44_38
|
8. |
Грицак Н. Мовний образ учителя у повісті А. Дімарова "На коні й під конем" [Електронний ресурс] / Н. Грицак // Культура слова. - 2012. - Вип. 77. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kuls_2012_77_6
|
9. |
Грицак Н. Методическике рекомендации компаративного изучения литературы в высшей школе: Б. Лепкий и А. Пушкин [Електронний ресурс] / Н. Грицак // Studia methodologica. - 2017. - Вип. 44. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/studmethod_2017_44_13
|
10. |
Грицак Н. Р. Методика компаративного аналізу жанру новели (на прикладі новел О. Генрі "Дари волхвів" і Гі де Мопассана "Коштовності") [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2(1). - С. 118-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_2(1)__18
|
11. |
Грицак Н. Р. Проблема навчання майбутніх учителів-словесників компаративному жанровому аналізу художнього твору [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 5. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_5_15
|
12. |
Грицак Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. Грицак // Освітологічний дискурс. - 2018. - № 1-2. - С. 188-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2018_1-2_16
|
13. |
Грицак Н. Літературознавчий аспект застосування жанрового шляху аналізу художнього твору у фаховій підготовці майбутніх учителів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Н. Грицак // Педагогічний дискурс. - 2018. - Вип. 25. - С. 22–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2018_25_5
|
14. |
Грицак Н. Р. Літературознавчі передумови використання жанрового шляху аналізу з урахуванням національної специфіки художнього твору в професійній підготовці майбутніх учителів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 3. - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_3_20
|
15. |
Грицак Н. Р. Полікультурна освіта як складова професійної підготовки майбутніх учителів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 5. - С. 35-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_5_5
|
16. |
Грицак Н. Р. Методика жанрового аналізу балад "Вільшаний король" Й. Ґете та "Лілея" Т. Шевченка з урахуванням національної специфіки [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 1. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2019_1_20
|
17. |
Грицак Н. Р. Самостійна робота як органічна складова процесу професійного зростання студентів - філологів (на матеріалі вивчення зарубіжної літератури) [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2018. - Вип. 42. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2018_42_11
|
18. |
Грицак Н. Р. Методика вивчення студентами-філологами жанрової природи художнього твору (на прикладі різдвяної новели "Пригода у ніч на Новий рік" Е. Т. А. Гофмана) [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2019_2_4
|
19. |
Грицак Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Н. Грицак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2020. - Вип. 1. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2020_1_7
|
20. |
Грицак Н. Р. Методика вивчення студентами-словесниками жанрової природи оповідання з урахуванням національної специфіки [Електронний ресурс] / Н. Р. Грицак // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 11. - С. 53-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2020_11_6
|
| |