Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29126:Філос.Псих.Пед./2010/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"
: зб. наук. пр..- Київ. Філософія. Психологія. Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Васильєва І. В. Міфологічне мислення: етнографічні розвідки і психоаналіз. - C. 7-11.
  5. Герчанівська П. Е. Традиції: стабільність і варіативність. - C. 12-16.
  6. Держко І. З. Метафізика людини в концепції "переоцінки всіх цінностей" Ф. Ніцше. - C. 17-21.
  7. Довгань А. О. М. Мальбранш про гносеологічний зміст категорії "відношення". - C. 22-26.
  8. Кармадонова Т. М., Рубанець О. М. Когнітивні чинники подолання невизначеності поведінки людини. - C. 27-32.
  9. Лісовський П. М. Комунікативна опосередкованість духовного капіталу: риторичні контексти. - C. 33-41.
  10. Пінчук Є. А. Філософський аналіз педагогічної діяльності як суспільно-історичної категорії. - C. 42-46.
  11. Покулита І. К. Започаткування і вкорінення наукової рефлексії соціальної природи жанру в філософсько-естетичній думці. - C. 47-52.
  12. Семенов В. Г. И. Кант "идея всеобщей истории во всемирно-гражданском плане". - C. 53-60.
  13. Шаповал А. П. Старые законы "нового мира". - C. 61-67.
  14. Психологія

  15. Блохіна І. О. Основні шляхи вдосконалення етичної компоненти управлінської діяльності керівників ВНЗ. - C. 68-73.
  16. Божок О. О. Емпіричне дослідження соціальних та психологічних детермінант виникнення фрустрації у період дорослішання. - C. 74-76.
  17. Большакова А. М. Рівень самоактуалізації та характеристики потенційності/реалізованості життєвого шляху. - C. 77-81.
  18. Бреусенко-Кузнецов А. А. Событийный контекст геополитического мифа, оправдывавшего "миротворческий" образвоенной операции НАТО по расчленению Югос. - C. 82-90.
  19. Гуцол С.Ю. Политической культуры постинформационного общества. - C. 91-99.
  20. Жирун О. А. Педагогічна комунікація в аспекті професійної ідентичності. - C. 100-104.
  21. Зливков В. Л., Агачева Ю. А. Атракція як чинник єдності процесів виховання, розвитку й навчання у гармонізації спільно розподільної діяльності. - C. 105-108.
  22. Ковальчук О. С. Соціальна відповідальність як складова вищої інженерної освіти. - C. 109-112.
  23. Кочубейник О. М. Постмодерн: автентичність особистості та трансформація дискурсу соціальності. - C. 113-118.
  24. Краєва О. А. Самість підлітка в контексті подолання кризи його ідентичності. - C. 119-124.
  25. Москаленко О. В. До історії дослідження проблеми розвитку ціннісно-смислової сфери особистості. - C. 125-129.
  26. Павлык Н. В. Нравственное становление как процесс и результат конструктивного развития личности в юношеском возрасте. - C. 130-134.
  27. Семенів Н. М. Психологічні параметри міжособистісної взаємодії у структурі розвитку особистості (етнопсихологічний аспект). - C. 135-139.
  28. Ярослав Л. О. Психологічний аналіз структури конфліктологічної компетентності майбутнього вчителя. - C. 140-144.
  29. Педагогіка

  30. Власова В. П. Модульно-рейтингові технології формування професійно-комунікативної компетентності в процесі навчання іноземній мові. - C. 145-149.
  31. Воронова О. В. Социально-педагогические технологии переподготовки безработных в высших учебных заведениях. - C. 150-154.
  32. Добровська Л. М. Інваріантна складова професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів. - C. 155-161.
  33. Дяк Т. П. Феномен педагогічної свідомості у стратегіях сучасного мислення. - C. 162-165.
  34. Зайчук Г. Педагогічні технології як засіб формування професійних компетенцій майбутніх фахівців туристичної галузі. - C. 166-168.
  35. Зіньковський Ю. Ф., Мірських Г. О. Соціальні та психологічні елементи сучасної освітньої парадигми. - C. 169-171.
  36. Карпюк І. Ю. Вивчення проблеми формування професійної компетенції майбутніх спеціалістів у сучасній освіті. - C. 172-176.
  37. Квас О., Кемінь В. Проблеми дитинства через призму європейських дослідницьких студій на зламі ХХ та ХХІ ст.. - C. 177-181.
  38. Ковалинська І. Створення умов для формування загальнокультурної компетенції студентів технічного фаху. - C. 182-185.
  39. Кофанова О. В. Комплексне застосування інформаційних технологій та хімічних знань у дипломному проектуванні студентів-екологів. - C. 186-191.
  40. Kuzmina I. P. Computer-based testing: advantages and disadvantages. - C. 192-196.
  41. Мирошниченко А. В. Влияние состояния образования на положение национальных меньшинств в российской империи на рубеже ХIХ-ХХ вв.. - C. 197-200.
  42. Несин Ю. М. Особливості перекладу висловлювань-незадоволень мовців різних соціокультурних рівнів. - C. 201-205.
  43. Нікітіна І. В., Мартич В. В. Формування професійної мотивації студента як детермінанти його творчого розвитку і працевлаштування. - C. 206-211.
  44. Новикова В. В., Гордиенко Н. Н. Оптимизация процесса обучения иностранному языку с помощью использования принципов нейролингвистического программирования. - C. 212-215.
  45. Панов C. Ф. Аналіз системи показників якості при оцінюванні фахової підготовки технічних перекладачів. - C. 216-218.
  46. Романова Г. М. Дидактичне проектування як напрям психолого-педагогічної підготовки викладачів ВНЗ. - C. 219-223.
  47. Саєнко Н. С. Навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей на основі особистісно-діяльнісного підходу. - C. 224-228.
  48. Самойленко Н. Б. Формирование проектных умений будущего учителя в процессе творческой проектной деятельности. - C. 229-232.
  49. Сичов С. О. Сутність та смислові характеристики цінностей фізичної культури у творені нової якості людського життя. - C. 233-236.
  50. Тарнавська Т. В. Формування навичок безпомилкового іншомовного спілкування (на матеріалі коротких гумористичних оповідань). - C. 237-240.
2010
Вип. 1 (28)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського