Жегус О. В. Маркетингові дослідження ринку : монографія / О. В. Жегус, Л. О. Попова, Т. М. Парцирна; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2010. - 176 c. - Бібліогр.: 128 назв. - укp.Розкрито сутність та значення товарного ринку (ТР) у сучасній економіці, описано функції, наведено класифікацію ринку та механізм його функціонування, визначено місце ТР в системі ринків, умови та чинники функціонування ТР. Подано характеристику елементів ринку, зокрема, попиту та пропозиції, ціни як ринкової категорії. Висвітлено завдання маркетингового дослідження (МД) ТР, формування інформаційної бази та напрями використання новітніх інформаційних технологій під час МД ТР. Описано систему показників оцінки й аналізу ТР, методи розрахунку й визначення потенціалу та місткості ринку, розкрито методологічні основи прогнозування ТР. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321.1 + У9(4УКР)421.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА736338 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|